SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.quote:Op zondag 30 september 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is allebei verboden, je kunt ervoor gebanned worden en iedereen hier heeft 1 van beide (zo niet beide) wel eens gebruikt.
Er zijn meerdere artikelen over te vinden op het internet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.
Probeer het FOK! Forumquote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.
Zonde van je tijd. Tamperen is gepatched.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Volgend jaar unpatchen ze het weerquote:Op zondag 30 september 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Tamperen is gepatched.
Ik heb een boek.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere artikelen over te vinden op het internet.
Daar hebben we ervaring mee, ja.quote:Op zondag 30 september 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgend jaar unpatchen ze het weer
De 5k of 7.5k? Ik heb het gevoel dat de 5k meer kans geeft..quote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef Knuxie het volgende:
Verveelde me dus kocht maar eens een Gold Pack met coins. Higuaín in 4-1-2-1-2.
Gebruik hem denk ik maar zelf ipv Calléjon naast Benzema.
Niet 2x scoren in 45'quote:Op zondag 30 september 2012 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Deze boy scoort even de winnende bij clubs in de 88ste minuut
ik ga weer psn card halen lol en volgende week krijg ik psn card als cadeau 2x winst xdquote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag van 177k naar 310k gegaan. Ff 5 pakjes openen. Higuain en Ferdinand. Niet slecht
Ziekquote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag van 177k naar 310k gegaan. Ff 5 pakjes openen. Higuain en Ferdinand. Niet slecht
Pakjes zijn echt belachelijk duur, ik bewaar m'n geldquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik ga weer psn card halen lol en volgende week krijg ik psn card als cadeau 2x winst xd
Jeeeeeeezus zoveel, ik snap in niet hoe mensen ZOVEEL omzet hebben op 1 dag.quote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Nee. En als je wel FIFA points op je account had dan kon je er op de webapp nog niks mee doen, behalve er naar kijken...je kan alleen met coins betalen daar.quote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef Knuxie het volgende:
Het is trouwens niet mogelijk om via internet FIFA Points toe te voegen toch? Ben atm namelijk niet thuis en dus geen acces tot XBOX.
Dat hebben ze eraf gehaald helaas, bang voor hackers??quote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En als je wel FIFA points op je account had dan kon je er op de webapp nog niks mee doen, behalve er naar kijken...je kan alleen met coins betalen daar.
Pakjes zijn poep.quote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik ga weer psn card halen lol en volgende week krijg ik psn card als cadeau 2x winst xd
Heeft er nooit opgezeten volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hebben ze eraf gehaald helaas, bang voor hackers??
Jawel toch? of ik droom.. Kan me iig 2 keuzes herinneren toenquote:Op zondag 30 september 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft er nooit opgezeten volgens mij?
quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hebben ze eraf gehaald helaas, bang voor hackers??
quote:
Morgennn een potjejejejeequote:Op zondag 30 september 2012 01:33 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje met Balotelli gespeeld, hij is echt een koning .
Nee, moest dat?quote:Op zondag 30 september 2012 01:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Ey GurBuh je had toch mijn team gezien?
Xboxquote:
Netjes. Jij koopt pakjes met echt geld toch?quote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
gievquote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Ey Rijst en Gurbuh kijk wat ik heb lol!! Ik had echt pech met mn tweede deel fifa points en nu heb ik zomaar pakje gekocht:P
[ afbeelding ]
mag ik wat ik ben armquote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Ey Rijst en Gurbuh kijk wat ik heb lol!! Ik had echt pech met mn tweede deel fifa points en nu heb ik zomaar pakje gekocht:P
[ afbeelding ]
Nice, Velthuizenquote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Pietquote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Why me?quote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Is goed ik stuur je alvast een invitequote:Op zondag 30 september 2012 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet nog 25 minuten in deze wedstrijd, even geduld dus
Gaan we partyquote:Op zondag 30 september 2012 01:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is goed ik stuur je alvast een invite
Ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel alleen 1 potje en dan ben ik loesoe
Nice, die is 90k waard op de Xbox.quote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Illuminatie.quote:Op zondag 30 september 2012 01:40 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Rot toch op man ik liet net een 20k BIN aflopen zodat ik hem voor 17k open bid kon pakken, waar vervolgens 28k op geboden wordt en daarna deze voor 23k. Er zit echt iemand over mijn schouder mee te kijken en mij te naaien
thx man op de ps3 he minimaal 100k+quote:Op zondag 30 september 2012 01:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice, die is 90k waard op de Xbox.
Hij trade in beesten of wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 30 september 2012 01:42 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jij bent rijk en een beast trader lol
Je hoeft mij niet te bedanken hoor, ik heb die Iniesta er niet in gedaan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:43 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
thx man op de ps3 he minimaal 100k+
Schapenhandelaar.quote:Op zondag 30 september 2012 01:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij trade in beesten of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Omdat ik fcking Piet Velthuizen in me pack had maar heb em perongeluk discard!! pff beste speler snel verkocht..quote:
Laag kopen, hoog verkopen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.(...)ml?aw[2841][0]=53574
Een LW met 75 pace is idd net zo waardeloos als velthuizen die 91 pass heb je niet zoveel aan in fifaquote:Op zondag 30 september 2012 01:45 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Omdat ik fcking Piet Velthuizen in me pack had maar heb em perongeluk discard!! pff beste speler snel verkocht..
Wil je em hebben dan? heb er niks aanquote:Op zondag 30 september 2012 01:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Een LW met 75 pace is idd net zo waardeloos als velthuizen die 91 pass heb je niet zoveel aan in fifa
quote:Op zondag 30 september 2012 01:49 schreef poker4lifee het volgende:
heerlijke clubs ownage vandaag met z'n allen
ik eet nu turkse brood met schaap lolquote:Op zondag 30 september 2012 01:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of zoals de turken het doen : levend kopen en dood tussen broodjes verkopen!
quote:Op zondag 30 september 2012 01:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of zoals de turken het doen : levend kopen en dood tussen broodjes verkopen!
Heb 'm gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 01:57 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Zkr goede afstandschoten en 5 weakfoot en 4 skillmoves
Heb je IF gekocht?quote:Op zondag 30 september 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk had deze gast vorig jaar IF moeten zijn. Had perfect in m'n team gepast.
Slecktquote:Op zondag 30 september 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou toen ik gisteren thuiskwam kon ik niet eens mijn laptop meer opstarten hoor ....
Dat was wel een behoorlijke batta ja. Die laatste goal zat er lekker inquote:Op zondag 30 september 2012 02:02 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld Rijst
Maar tegen mijn bazenteam kan je niet op
Ja die laatste ben ik nu aan het opslaanquote:Op zondag 30 september 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was wel een behoorlijke batta ja. Die laatste goal zat er lekker in![]()
Ik kan nog steeds niet verdedigen.
Zijn NIF vorig jaar was ook te geniaal voor woorden. Als hij niet het hele jaar geblesseerd was geweest had hij ook wel wat IF's gehadquote:Op zondag 30 september 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk had deze gast vorig jaar IF moeten zijn. Had perfect in m'n team gepast.
Ik moet morgen alweer om 8 uur opquote:Op zondag 30 september 2012 02:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gun het je morgenochtend ook niet om je te voelen zoals ik me voelde toen ik wakker werd
quote:Op zondag 30 september 2012 02:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Zwarte kaartjes. [ afbeelding ]
nee joh, don't worry. Maar je klikt toch ook gewoon op search, niet op refresh neem ik aanquote:Op zondag 30 september 2012 02:02 schreef Blocko het volgende:
Weet er iemand of er een limiet zit aan het aantal keer dat je @de fut app mag refreshen wanneer je op zoek bent naar een speler?
Heb nu een halve dag bijna constant gerefreshed om zo koopjes op te picken en deze gelijk weer door te verkopen. Maar ben een beetje bang dat ik het te snel doe :/
Ik moest het vorig jaar doen met TOTY Diego. Op zich niet slecht hoor, maar hij was wel veruit de zwakste speler.quote:Op zondag 30 september 2012 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn NIF vorig jaar was ook te geniaal voor woorden. Als hij niet het hele jaar geblesseerd was geweest had hij ook wel wat IF's gehad
Jou IF Honda was beter op die plek, heb ik nog nachtmerries van ...quote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest het vorig jaar doen met TOTY Diego. Op zich niet slecht hoor, maar hij was wel veruit de zwakste speler.
Was wel een GJE''tje van mijquote:Op zondag 30 september 2012 02:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja die laatste ben ik nu aan het opslaan
Jah sorry, dat bedoel ik. Dus search, ok (omdat die niets kan vinden) en dat repeat constant.quote:Op zondag 30 september 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee joh, don't worry. Maar je klikt toch ook gewoon op search, niet op refresh neem ik aan
quote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou IF Honda was beter op die plek, heb ik nog nachtmerries van ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SIF Kaka dan?quote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest het vorig jaar doen met TOTY Diego. Op zich niet slecht hoor, maar hij was wel veruit de zwakste speler.
Daar kan je ook met brons spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 02:07 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is het punt van bekerwedstrijden als je met seasons veel meer coins kan krijgen en er niet na 1x verliezen uit ligt?
-Dat je met je bronze en silver team niet tegen gold komtquote:Op zondag 30 september 2012 02:07 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is het punt van bekerwedstrijden als je met seasons veel meer coins kan krijgen en er niet na 1x verliezen uit ligt?
Klopt. Z'n longshotstat was ook maar 78 geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond IF Kaka veel beter dan Diego jaDe longshots van DIego waren bagger
oh dat kan wel..de IF was een normale iig..die heb ik nog gehad en was ook geniaal. Maar jij fapte gewoon op de kleur blauwquote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook, maar was dat niet die oranje kaart die 300k kostte?
Haha, dat hert doet 't 'm.quote:Op zondag 30 september 2012 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat kan wel..de IF was een normale iig..die heb ik nog gehad en was ook geniaal. Maar jij fapte gewoon op de kleur blauw
Dit jaar maakt het niet meer uit. Longshots zijn zo overpowered nu. Zelfs Enoh kan scoren vanaf 40 meter.quote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt. Z'n longshotstat was ook maar 78 geloof ik.
Haha, hoop dat het lukt, morgen lekker vanaf half 10 tot 12 taxienquote:
Dankuquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit jaar maakt het niet meer uit. Longshots zijn zo overpowered nu. Zelfs Enoh kan scoren vanaf 40 meter.
10K meen ikquote:Op zondag 30 september 2012 02:13 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel coins krijg je als je divisie 1 wint FUT ?
uitbreiden want ik heb zo 50k verloren aan een keeper en maar 40k overgehouden voor spelersquote:Op zondag 30 september 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Ik heb bijna 100k. Zal ik gaan uitbreiden of een team maken?
Je moet gewoon 1 bazen team maken en 1 'fitness' team.quote:Op zondag 30 september 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Heb je naar jouw gevoel een paar echt goede teams om mee door te kunnen ? Zo nee investerenquote:Op zondag 30 september 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Welke keeper.quote:Op zondag 30 september 2012 02:17 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
uitbreiden want ik heb zo 50k verloren aan een keeper en maar 40k overgehouden voor spelersmaar heb 100k erbij dus..
quote:
Kevin Lumu!!!quote:Op zondag 30 september 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(deze wil ik nog uitbreiden met Lavezzi, Ibra en Maicon, maar moet nog even sparen. Als ik die eerste 2 heb komt Sissoko LCM )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best knap dat je zo'n matig team hebt weten te maken van zoveel coinsquote:Op zondag 30 september 2012 02:22 schreef Anonymous61 het volgende:
post je team eens
mijn tijdelijke team:P
[ afbeelding ]
Jeroenquote:
Nice. Hoeveel heb jij betaald voor Hernanes?quote:Op zondag 30 september 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(deze wil ik nog uitbreiden met Lavezzi, Ibra en Maicon, maar moet nog even sparen. Als ik die eerste 2 heb komt Sissoko LCM )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die keeper is wel goed !!!!quote:Op zondag 30 september 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best knap dat je zo'n matig team hebt weten te maken van zoveel coins
Niet verkeerd voor een tijdelijk team.quote:Op zondag 30 september 2012 02:22 schreef Anonymous61 het volgende:
post je team eens
mijn tijdelijke team:P
[ afbeelding ]
26kquote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel heb jij betaald voor Hernanes?
Serieus ik kon echt geen team vinden voor 100K heb overal gezocht maar ik wilde persee een goeie keeperquote:Op zondag 30 september 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook alquote:Op zondag 30 september 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu erop zetten dan. Als je een beetje kan handelen, kun je beter gewoon alles nu verkopen (behalve In-Forms natuurlijk).quote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Serieus ik kon echt geen team vinden voor 100K heb overal gezocht maar ik wilde persee een goeie keepermaar ik heb iniesta dus dat wordt verkopen denk ik..
Lol zwarte kaartjes verzamelaar:Pquote:Op zondag 30 september 2012 02:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al
Iemand meer zwarte kaartjes dan mij?
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 30 september 2012 02:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Zeker toen ie net uit was?
Ik kocht hem net voor 69k. XD
holy shit MIJN TEAMS nog wel... hoe kom je eraan..quote:Op zondag 30 september 2012 02:26 schreef BDIL het volgende:
Mijn teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baal echt dat ik toen de coins niet had. Zelfde voor Buttner..quote:Op zondag 30 september 2012 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Holy shit
Stijgt wel bizar hard dan..hij was de hele week rond die prijs
quote:Op zondag 30 september 2012 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
Hadden jullie nog gehoord van dat busongeval in Israel? Schijnt best ernstig te zijn.
Drie gewonden en zelfs [ afbeelding ] !
Gaat nog wel meer stijgen verwacht ik, tenzij er nu snel een 2e IF komt.quote:Op zondag 30 september 2012 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Holy shit
Stijgt wel bizar hard dan..hij was de hele week rond die prijs
Hadden jullie nog gehoord van dat busongeval in Israel? Schijnt best ernstig te zijn.
Buttner is ech ziek duur nu jaquote:Op zondag 30 september 2012 02:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Baal echt dat ik toen de coins niet had. Zelfde voor Buttner..
Hoeveel ?quote:
haha ik snp mquote:Op zondag 30 september 2012 02:44 schreef Lindgren. het volgende:
Deze jongens kocht ik voor <900c. Interessant hè? Nee, ik vond inderdaad ook van niet.
[ afbeelding ]
STOP ESquote:Op zondag 30 september 2012 02:45 schreef pascal08 het volgende:
Voor de Xbox die nog wakker is:
[ afbeelding ]
Misschien omdat mensen ook moeten slapen of omdat er mensen zijn die uitgaan?quote:Op zondag 30 september 2012 02:47 schreef Proxzor het volgende:
Waarom is snachts alles duurder? Koopjes vinden is lastig nu :S
Daarom moet het juist makkelijker zijnquote:Op zondag 30 september 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen ook moeten slapen of omdat er mensen zijn die uitgaan?
Nee, tuurlijk niet. Nooit opgelet bij economie?quote:Op zondag 30 september 2012 02:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Daarom moet het juist makkelijker zijn
Nee, nooit verder gekeken dan lucio?quote:Op zondag 30 september 2012 02:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Nooit opgelet bij economie?
Nog niet nee. Jij wel?quote:Op zondag 30 september 2012 02:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Nee, nooit verder gekeken dan lucio?
quote:Op zondag 30 september 2012 02:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Nee, nooit verder gekeken dan lucio?
Ik heb liever een lekker wijf, maar als jij Lucio wilt mag dat ook .... ieder zijn voorkeuren.quote:Op zondag 30 september 2012 02:53 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Een paar.. maar er gaat niets boven een Lucio
Precies. 100k verdienen met rotkoppen, da's nie slecht toch?quote:Op zondag 30 september 2012 02:53 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Een paar.. maar er gaat niets boven een Lucio
quote:Op zondag 30 september 2012 02:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb liever een lekker wijf, maar als jij Lucio wilt mag dat ook .... ieder zijn voorkeuren.
Ik heb gekeken naar wat spaanse spelers, maar het voelt als vreemdgaanquote:Op zondag 30 september 2012 02:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies. 100k verdienen met rotkoppen, da's nie slecht toch?
Ik heb liever lucio, die verkoop ik voor miljoenen zodat ik elke dag naar de hoeren kan.quote:Op zondag 30 september 2012 02:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb liever een lekker wijf, maar als jij Lucio wilt mag dat ook .... ieder zijn voorkeuren.
Laat 'm dat maar niet horen. Dat zal 'ie niet waarden. Misschien gooit 'ie je eruit.quote:Op zondag 30 september 2012 02:55 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar wat spaanse spelers, maar het voelt als vreemdgaan
Succes met door z'n borsthaar kroelen.quote:Op zondag 30 september 2012 02:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben ervandoor dus, lekker met Lucio naar bed
Nee ik ben zijn pimp, zonder mij kan hij nietquote:Op zondag 30 september 2012 02:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laat 'm dat maar niet horen. Dat zal 'ie niet waarden. Misschien gooit 'ie je eruit.
quote:Op zondag 30 september 2012 02:58 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Vuistdiep gaat hij erin
ST: Bent.quote:Op zondag 30 september 2012 03:03 schreef Proxzor het volgende:
Iemand nog aanraders voor goedkope maar degelijke Barclay CB spelers? Ik zoek ook nog een tijdelijke ST...
Laat me raden: jij stond 0-2 achter tegen een 5-2-1-2 BPL team en je won met 4-2quote:Op zondag 30 september 2012 03:10 schreef BDIL het volgende:
Als je tegen een BPL 5-2-1-2 speelt met je Eredivisie team en je staat 2-0 achter , uiteindelijk 4-2 voor jou , ben je baas( Achterin had hij; gibbs, luiz, kaboul, kompany en richards )
Kom jij ineens uit je grot zetten?quote:Op zondag 30 september 2012 03:13 schreef n0ir het volgende:
Juist die debieltjes nemen een 5-2-1-2 dus waarom kwam je uberhaupt 2-0 achter?
Ik heb iets van een sociaal leven geprobeerd uit te oefenen maar dat is weer voorbij dus kom ik hier buurten.quote:Op zondag 30 september 2012 03:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom jij ineens uit je grot zetten?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 30 september 2012 03:16 schreef n0ir het volgende:
Ik dacht, zo in deze topic word ineens veel porno gepost!![]()
Bleek dat ik in deze topic zat![]()
http://forum.fok.nl/topic/1826691
Was het leuk dat sociale leven? Ik ga het maandag weer oppakken.quote:Op zondag 30 september 2012 03:16 schreef n0ir het volgende:
Ik dacht, zo in deze topic word ineens veel porno gepost!![]()
Bleek dat ik in deze topic zat![]()
http://forum.fok.nl/topic/1826691
[..]
Ik heb iets van een sociaal leven geprobeerd uit te oefenen maar dat is weer voorbij dus kom ik hier buurten.
Ik zou het laten liggen als ik jou wasquote:Op zondag 30 september 2012 03:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het leuk dat sociale leven? Ik ga het maandag weer oppakken.
Het is kiezen tussen een studie succesvol afronden of een team met Messi en Ronaldo hebben... moeilijk, moeilijk.quote:Op zondag 30 september 2012 03:18 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik zou het laten liggen als ik jou was
Omdat hij alleen maar counterde met Ba-Cisse en Mirallasquote:Op zondag 30 september 2012 03:13 schreef n0ir het volgende:
Juist die debieltjes nemen een 5-2-1-2 dus waarom kwam je uberhaupt 2-0 achter?
Ik heb er een hele dag over gedaan om 100k te verdienen en het was binnen 10 minuten weer weg.quote:Op zondag 30 september 2012 03:21 schreef Proxzor het volgende:
Geld verdienen en spelers kopen gaan niet echt samen
Ja ik moet nu ook weer wachten totdat ongeveer 50k binnenkomt...quote:Op zondag 30 september 2012 03:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er een hele dag over gedaan om 100k te verdienen en het was binnen 10 minuten weer weg.
Wel IF Hernanes en IF Bowditch er aan overgehouden.
Leuk genoeg maar als ik moest kiezen tussen een sociaal leven of de hele avond fifa spelen........quote:Op zondag 30 september 2012 03:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het leuk dat sociale leven? Ik ga het maandag weer oppakken.
FIFA spelen gaat niet toch, of heb je al een nieuwe XBox?quote:Op zondag 30 september 2012 03:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Leuk genoeg maar als ik moest kiezen tussen een sociaal leven of de hele avond fifa spelen........
Wat nou sociaal levenquote:Op zondag 30 september 2012 03:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Leuk genoeg maar als ik moest kiezen tussen een sociaal leven of de hele avond fifa spelen........
Vandaag nog met een Turk uit mijn dorp aan de telefoon gezeten, hij wou 155 euro voor zijn xbox slim met twee spellen maar ik heb maar 120 euro atm, ik hoefde zijn kutspellen niet maar hij ging niet overstag.quote:Op zondag 30 september 2012 03:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA spelen gaat niet toch, of heb je al een nieuwe XBox?
Ik had je die 35 euro weg geleend als je het had gevraagdquote:Op zondag 30 september 2012 03:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vandaag nog met een Turk uit mijn dorp aan de telefoon gezeten, hij wou 155 euro voor zijn xbox slim met twee spellen maar ik heb maar 120 euro atm, ik hoefde zijn kutspellen niet maar hij ging niet overstag.
Tja zonder xbox kan ik net zo goed tijdelijk een sociaal leven proberen te onderhouden.
Twee maanden lang geen overlast veroorzaakt maar Fifa 13 is uit en ja hoor:![]()
[ afbeelding ]
Wat een dikke faalnerd met z'n PES![]()
![]()
Tja voorschotje.nl had het me ook geleend maar ik steek mezelf niet heel graag in de schulden, zelfs als ik yolo roep.quote:Op zondag 30 september 2012 03:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had je die 35 euro weg geleend als je het had gevraagd
Speelde er niet zon Senegaleze keeper in de MLS? Die had ik vorig jaar. Maar misschien is die ook wel kut.quote:Op zondag 30 september 2012 03:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er niet uit.Heb op zich de oplossing, maar dat is Rimando (
!!!!!!! )
[ afbeelding ]
Nvm hij zit er niet meer in. (Coundoul)quote:Op zondag 30 september 2012 03:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speelde er niet zon Senegaleze keeper in de MLS? Die had ik vorig jaar. Maar misschien is die ook wel kut.
Dan beter Proto, maar ging om Olave's chem lijkt me..quote:Op zondag 30 september 2012 03:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speelde er niet zon Senegaleze keeper in de MLS? Die had ik vorig jaar. Maar misschien is die ook wel kut.
Ja, klopt. Die hele verdediging mag ook omgegooid, maar ik zie niet echt een mooie oplossing.quote:Op zondag 30 september 2012 03:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan beter Proto, maar ging om Olave's chem lijkt me..
Oh die dubbellinkt idd, dacht dat ie een keepert nodig had met links naar beide. Mijn excuses.quote:Op zondag 30 september 2012 03:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan beter Proto, maar ging om Olave's chem lijkt me..
Ik had je niet afgeperst of ontvoert als je niet op tijd kon terugbetalenquote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja voorschotje.nl had het me ook geleend maar ik steek mezelf niet heel graag in de schulden, zelfs als ik yolo roep.
Wel bedankt hè![]()
![]()
Nee, daar heb je deze Fifa voorlopig toch geen bal aan. Dan doe ik liever mee aan silver toernooitjes. Ik speel wel gewoon met m'n gouden teams in de divisies. Vind ik vreemd trouwens, die matchmaking..quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 03:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had je niet afgeperst of ontvoert als je niet op tijd kon terugbetalen![]()
Kon het wel missen nu
Mediamarkt heef tot morgen de "BTW, weg ermee" actie. Misschien kun je daar goedkoop een Xbox scoren.quote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja voorschotje.nl had het me ook geleend maar ik steek mezelf niet heel graag in de schulden, zelfs als ik yolo roep.
Wel bedankt hè![]()
![]()
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:quote:Op zondag 30 september 2012 03:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mediamarkt heef tot morgen de "BTW, weg ermee" actie. Misschien kun je daar goedkoop een Xbox scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 03:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:
• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
En nog meer:Wat blijft er dan nog overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is bullshit prijzen worden ervoor iets omhoog gegooid en dan halen ze de btw eraf kom je niet veel goedkoper uitquote:Op zondag 30 september 2012 03:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mediamarkt heef tot morgen de "BTW, weg ermee" actie. Misschien kun je daar goedkoop een Xbox scoren.
[..]
• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
En nog meer:Ze kunnen beter een lijstje maken met wat je er wel mee magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
En nog meer:Hmm... jammer voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 120 euro is er makkelijk ergens een tweedehands xbox te koop maar liever wacht ik op mijn duizenden euro's loon over september op 11 oktober en haal ik een nieuwe slim.quote:
YOLOquote:Op zondag 30 september 2012 03:52 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, schrap het hele idee maar.Er staat 1 Kouyaté op de markt, van 100k.
De actie geldt wel voor:quote:Op zondag 30 september 2012 03:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een lijstje maken met wat je er wel mee mag
Kijk 'm pochen met z'n doekoe's. Deze man doet of 'ie skeer is maar ondertussen...quote:Op zondag 30 september 2012 03:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Voor 120 euro is er makkelijk ergens een tweedehands xbox te koop maar liever wacht ik op mijn duizenden euro's loon over september op 11 oktober en haal ik een nieuwe slim.
Dat zei ik net ook. Heb toen m'n PC uitgezet en ben in bed gaan liggen met m'n smartphone.quote:Op zondag 30 september 2012 04:01 schreef Proxzor het volgende:
Dames veel plezier nog ik houd t voor gezien
Daar doe ik niet aan, anders val ik nooit in slaap :pquote:Op zondag 30 september 2012 04:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook. Heb toen m'n PC uitgezet en ben in bed gaan liggen met m'n smartphone.
Verstuurd onder de dekens vanaf m'n Galaxy S3.
Ik ben altijd skeer, behalve de eerste drie dagen nadat ik m'n loon binnen heb gekregenquote:Op zondag 30 september 2012 04:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kijk 'm pochen met z'n doekoe's. Deze man doet of 'ie skeer is maar ondertussen...
Slapen is voor mietjes. Alleen liggen is voldoende voor mij.quote:Op zondag 30 september 2012 04:05 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, anders val ik nooit in slaap :p
laters spaters
A wild onyx appearsquote:Op zondag 30 september 2012 04:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook. Heb toen m'n PC uitgezet en ben in bed gaan liggen met m'n smartphone.
Verstuurd onder de dekens vanaf m'n Galaxy S3.
Heb je hoge vaste lasten of een gat in de hand?quote:Op zondag 30 september 2012 04:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben altijd skeer, behalve de eerste drie dagen nadat ik m'n loon binnen heb gekregen
combinatiequote:Op zondag 30 september 2012 04:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je hoge vaste lasten of een gat in de hand?
wordt het toch echt moeilijker een xbox te kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 04:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon je pincode veranderen zonder te onthouden wat je hebt ingevoerd. Werkt echt!
Als je graag de hoofdprijs wilt betalen...quote:Op zondag 30 september 2012 04:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
wordt het toch echt moeilijker een xbox te kopen.
Misschien bestel ik er wel een bij bolpuntcom en betaal ik over een paar weken met acceptgiro
Doe ik ook meestalquote:Op zondag 30 september 2012 04:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
wordt het toch echt moeilijker een xbox te kopen.
Misschien bestel ik er wel een bij bolpuntcom en betaal ik over een paar weken met acceptgiro
Ik wil gewoon zo graag meedoen met clubsquote:Op zondag 30 september 2012 04:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je graag de hoofdprijs wilt betalen...
als je weer eens een nieuwe xbox nodig hebtquote:
Clubs is geen reet aan, alleen maar n00bs.quote:Op zondag 30 september 2012 04:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo graag meedoen met clubs
[..]
als je weer eens een nieuwe xbox nodig hebt
Intussen zonder xbox wel 180k winst gemaakt in 2 dagenik ga jullie ownen als ik er weer ben
okquote:Op zondag 30 september 2012 04:19 schreef n0ir het volgende:
Ik wil de nieuwe topic graag maken [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |