SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.quote:Op zondag 30 september 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is allebei verboden, je kunt ervoor gebanned worden en iedereen hier heeft 1 van beide (zo niet beide) wel eens gebruikt.
Er zijn meerdere artikelen over te vinden op het internet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.
Probeer het FOK! Forumquote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Waar kan ik me inlezen in die troep? Ben snel nieuwsgierig. Weinig behoefte het zelf te gebruiken overigens.
Zonde van je tijd. Tamperen is gepatched.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Volgend jaar unpatchen ze het weerquote:Op zondag 30 september 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Tamperen is gepatched.
Ik heb een boek.quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere artikelen over te vinden op het internet.
Daar hebben we ervaring mee, ja.quote:Op zondag 30 september 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgend jaar unpatchen ze het weer
De 5k of 7.5k? Ik heb het gevoel dat de 5k meer kans geeft..quote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef Knuxie het volgende:
Verveelde me dus kocht maar eens een Gold Pack met coins. Higuaín in 4-1-2-1-2.
Gebruik hem denk ik maar zelf ipv Calléjon naast Benzema.
Niet 2x scoren in 45'quote:Op zondag 30 september 2012 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Deze boy scoort even de winnende bij clubs in de 88ste minuut
ik ga weer psn card halen lol en volgende week krijg ik psn card als cadeau 2x winst xdquote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag van 177k naar 310k gegaan. Ff 5 pakjes openen. Higuain en Ferdinand. Niet slecht
Ziekquote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag van 177k naar 310k gegaan. Ff 5 pakjes openen. Higuain en Ferdinand. Niet slecht
Pakjes zijn echt belachelijk duur, ik bewaar m'n geldquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik ga weer psn card halen lol en volgende week krijg ik psn card als cadeau 2x winst xd
Jeeeeeeezus zoveel, ik snap in niet hoe mensen ZOVEEL omzet hebben op 1 dag.quote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |