quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef Hazzard het volgende:
Ik vind Twente ook beter hoor. Beter zijn gaat niet alleen over balbezit.
Ik dacht dat je dat voetbal helemaal geweldig vond, je hebt het er vaak over iig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht dat het eindelijk voorbij was met het einde tijdperk Jol
BLINDE VINK HIHAHOquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Was geeneens ene overtredingSCHELE KUTVINK
De term 'anti voetbal' gebruiken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Twente nu alweer balverliesDie spelen echt anti-voetbal, té zielig.
Tijd dat Ajax scoort.
Durft je coach niet aan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
Janssen eruit voor Gutierezz man ...
Davy gaat het doorgeven voor jequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
Janssen eruit voor Gutierezz man ...
Ik vind het meer een rund.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Daar doe je niks aan man .. hij struikelt achterover en probeert zijn evenwicht te bewaren.. dat Babel dan zijn hand gaat koppen.. tsjah
Buitenlanders met losse handjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weer braafheid die loopt te zwaaien met zijn handjes
twenteoverwinningquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef RvLaak het volgende:
EDL stopt de stream bij Feyenoord (in het midden van een interview)... Dan maar naar de Twente overwinning kijken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Daar doe je niks aan man .. hij struikelt achterover en probeert zijn evenwicht te bewaren.. dat Babel dan zijn hand gaat koppen.. tsjah
Neuh, het is niks, behalve extreem lomp. Maar dat je hem zo verdedigt vond ik grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dan? Rood?
Ik proef wat frustratie...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twenteoverwinning
rot toch op
Nee man, Twente moet met keeper en al op de helft van Ajax gaan spelen.. want anders is het laf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:58 schreef ZaZoe het volgende:
Twente valt niet veel te verwijten, 6 punten los op Ajax.
Ajax speelt thuis, die moeten het spel maken
Idd. Antivoetbal van Mihaylov om bij de goal te blijven staan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee man, Twente moet met keeper en al op de helft van Ajax gaan spelen.. want anders is het laf.
Dit laf noemenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee man, Twente moet met keeper en al op de helft van Ajax gaan spelen.. want anders is het laf.
Dit.quote:
Ze halen mooi de angel uit het spel van Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze halen mooi de angel uit het spel van Ajax
Okequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze halen mooi de angel uit het spel van Ajax
Oke Stevequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan mag Twente er van mij lekker laf uit komen met een dikke counter en de 0-1 maken.
Oke Frankquote:
Ajaxquote:
Niet dan?quote:
Speelt iequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
Casta loopt ook constant verkeerd.
quote:
Mooi man. Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Twente heeft gewoon 7 verdedigers rond de eigen zestien, als Ajax met 3 man op hun helft is
Komen gewoon voor een puntje. Niet zo jankenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Stiggie het volgende:
Wat is Twente ontzettend bang voor Ajax dat ze op deze manier tegen Ajax spelen....
Ze zijn tevreden met een gelijkspel in de Arenaquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Stiggie het volgende:
Wat is Twente ontzettend bang voor Ajax dat ze op deze manier tegen Ajax spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |