Mag ik geen mening hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als we het over AFSTANDschoten hebben
quote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Leuken poll voor in de OP:
Poll: Wie wint Ajax-Twente
• Ajax
• Twente
• Gelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
Sana zijn hoofd, wat een dramaHoop dattie er nog garantie op heeft.
Waar is de ''Nee''?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: Paxcon moet optyfen met zijn poll die niemand serieus neemt
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sinds Utrecht-psvquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
prachtige pot dit. Mooiste ooit sinds Willem II - PEC
Real madrid gaat het lastig krijgen jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef TLC het volgende:
Dat gaat een slachtpartij worden woensdag.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
die moffen blijven levensgevaarlijk he wanneer het 0-0 blijft, lekker counteren in laatste minuten en straks scoren de stakkers
iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
die moffen blijven levensgevaarlijk he wanneer het 0-0 blijft, lekker counteren in laatste minuten en straks scoren de stakkers
Om wakker te blijven?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Real madrid gaat het lastig krijgen ja
Normaal zou ik dat heel fijn vinden. Maar Twente mag vandaag niet 3 punten pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
dealquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
De eerste ploeg die scoort gaat winnen jongens. Let maar op.
ferdomme wat jammer nouquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit geeft blijk van het ontbreken van denkfermogen
Iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ah so, ja inderdaad, dat recht heeft hij, omdat het blijkbaar niet altijd kansloos is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
altijd als alderweireld de bal krijgt op een plek als net schiet hij ja, terwijl je weet dat het bij voorbaat al kansloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
iets ongelofelijks bij fey-necWow, 5 goals door Immers en Pelle. Hoe triest is NEC dan wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat Twente kon voetballen maar dit is echt niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
Naja, in de 90+3 maar tikkietakkie 0-1 maken is ook goed.
Ferdomme wat kinderachtigquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft Fer eigenlijk al een leuke ferouw
De Boer moet Boerrigter wisselen, zoals de commentator al zei moet hij constant naar binnen en actief meedoen in het combinatievoetbal en dat is echt dramatisch bij hem.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ajax doet het goed, maar moet veel meer kansen gaan creëren.
heeequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef Tyron het volgende:
Ja zit ook al in de rust hoorKwam het ff zeggen.
Ajax heeft maar 1 kansje gehad, en Twente komt er een aantal keer snel uit. Moet alleen nog wat scherper.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twente kon voetballen maar dit is echt niks.
Counterploeg dus, zoals ik al zei dacht ik dat ze konden voetballen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax heeft maar 1 kansje gehad, en Twente komt er een aantal keer snel uit. Moet alleen nog wat scherper.
Counteren is niet voetballenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax heeft maar 1 kansje gehad, en Twente komt er een aantal keer snel uit. Moet alleen nog wat scherper.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef ShevaJB het volgende:
Twente gaat een goaltje maken in de 90ste minuut en dan gauw weg uit dat hok.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer moet Boerrigter wisselen, zoals de commentator al zei moet hij constant naar binnen en actief meedoen in het combinatievoetbal en dat is echt dramatisch bij hem.
quote:
Kunnen ze totaal niet. Zijn telkens binnen 3 passes de bal weer kwijt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Counterploeg dus, zoals ik al zei dacht ik dat ze konden voetballen.
Volgende week TWE-AZ.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen ze totaal niet. Zijn telkens binnen 3 passes de bal weer kwijt.
Hoeveel kansen heeft Twente gehad?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen enkele. Eén kopbal recht in de handen van Vermeer, that's it.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoeveel kansen heeft Twente gehad?
Dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Deze wedstrijd is saaier dan de gemiddelde PSV wedstrijd?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja daarom zeg ik het, beetje met 11man op eigen helft wachtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele. Eén kopbal recht in de handen van Vermeer, that's it.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vond 't ook al gek, ff naar de keuken gelopen en ineens dit kutspelletjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heb ik Amerikaans Football ineens
Je kan alles zeggen, maar niet dat een wedstrijd van PSV saai is. Er gebeurt altijd wel iets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dus een schuivertje naast is een grotere kans dan een kopbal op doel? Okquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele. Eén kopbal recht in de handen van Vermeer, that's it.
Nou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen, maar niet dat een wedstrijd van PSV saai is. Er gebeurt altijd wel iets.
dm ff het linkje oke?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef rene29 het volgende:
Zit hier te kijken met engels commentaar en verbaas me erover dat de enige naam die ze enigzins correct uitspreken die van alderweireld is......
Maar dan is 90% al in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen, maar niet dat een wedstrijd van PSV saai is. Er gebeurt altijd wel iets.
Zeta uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Noem eens een echt saaie wedstrijd van PSV dit seizoen op Dnjepr-uit na?
Wel veel schwalbes daar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heb ik Amerikaans Football ineens
wat ben je irritant vandaagquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
Even scoren Twente, Smoofie wil een nieuwe UI.
Heb je zuurkool op?quote:
ik bid nie veur bruune boon'nquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit keer bruine bonen op.
Gadverdammequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit keer bruine bonen op.
Je moet op link2 drukkenquote:
zat al te stressen dat ie misschien te laat over zou schakelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet op link2 drukken
Daar is Ajax weer
quote:
Nee gewoon allemaal zekerheidjes inbouwen joh, aanpassen aan de tegenstander omdat je niet gelooft in je eigen voetballende vermogen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet op link2 drukken
Daar is Ajax weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |