je hoeft niet te linken naar dingen wanneer je gewoon code geeft voor sopcast of dm stuurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jawel, maar mag niet naar gelinkt worden he
Ik kijk wel uit, laatste keer dat ik een mod een dm stuurde had ik een ban voor 3 dagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hoeft niet te linken naar dingen wanneer je gewoon code geeft voor sopcast of dm stuurt
Whutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, laatste keer dat ik een mod een dm stuurde had ik een ban voor 3 dagen
Wist niet dat zij dat net als de nos ook dedenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wordt er ook iemand wakker hoor
Volgens mij open je dan gewoon verkeerde streams. Die melding krijg ik ook heel vaak en vernieuw je je lijst wel van te voren? DSC 1 moet werken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoe los je het sobcast probleem can not acces the sobcast service ofzo iets op? Heb nu al 2 weken dat probleem.
ik zal eens proberenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij open je dan gewoon verkeerde streams. Die melding krijg ik ook heel vaak en vernieuw je je lijst wel van te voren? DSC 1 moet werken.
ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef UltimateTeam het volgende:
Werkt niet weer het zelfde probleem ik heb dit bij iedere stream
Je hebt een dmquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef UltimateTeam het volgende:
Bij mij niet heb heletijd dat acces probleem iemand anders een manier om voetbal te kijken?
Dan kan je mij wellicht ook helpen, zit met hetzelfde!quote:
hoe bedoel jequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef AjaciedNick het volgende:
selecteer in de lijst, niet intypen. Onder nederlandse tv
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Als een channel stottert komt dat door je internet snelheid, die is dan niet hoog genoeg. Dan kan je beter DSC 8 pakken.
Heb ik nu die heeft goed beeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Als een channel stottert komt dat door je internet snelheid, die is dan niet hoog genoeg. Dan kan je beter DSC 8 pakken.
DM eens linkquote:
Dit dus :$quote:
Bij mij de hele tijd alquote:
Tjaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
nu weer wel. Hij hangt flink soms
He gatver ! UPC vreselijk !!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Amoeba het volgende:
Pff, kut UPC. Heel m'n connectie naar de knoppen.
DSC1, DSC8 en MM hebben Feyenoord.quote:
jawel hoorquote:
125816 doet het perfectquote:
Ohjaquote:
125816 sopcastquote:
Thnxquote:
Dat is wel vreemd, want hier werkt hij gewoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:15 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Thnx
hmm, geeft aan datie offline is
Nu ff via Roja gedaan en nu geeftie iig niet de melding datie offline is, maar verbinding zit er ook nog niet echt inquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Virtus het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, want hier werkt hij gewoon.
*verbreekt z'n verbinding voor je*. Succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Nu ff via Roja gedaan en nu geeftie iig niet de melding datie offline is, maar verbinding zit er ook nog niet echt in
ah, hij buffert ;p (slome verbinding)
Ook nieuwsgierig.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef BossBoss87 het volgende:
hopen op een goede channel voor barca-real
Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik alleen niet snap he
Als je de OP een beetje bekijkt zou je zo een site kunnen vinden met de streams
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |