SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Blijf je wel kijken Geo? Aangezien er een Nederlander in de main event staat?Nog een gevecht en dan ga ik slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een gevecht en dan ga ik slapen.
tag team MMA by Ken shamrockquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gooi er nog 1 vechter in.. lekker met zijn 3en, dan wel wat actie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Goed moment om drank en freten te halen.
Kijk je niet meer via MMA tv?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef THEFXR het volgende:
really Dana, ik betaal voor deze card en de reclame vliegt me om mijn oren????
fuck you, Dana
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben net letterlijk in slaap geflikkerd op de bank.
Ik begon flink te gapen tijdens ronde 2.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben net letterlijk in slaap geflikkerd op de bank.
Ach, toch nog 10 minuten reclamequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Toen ben ik eten en drinken gean halen
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
Dit wordt gewoon een latertje op deze manier.
Ze is wel flink afgevallen lijkt het ja.. der kont is ook dunner/smaller/kleiner.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef THEFXR het volgende:
britney, ga vreten, jij magere skank!
ze heeft een nieuwe vriend, die over haar figuur loopt te bitchen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is wel flink afgevallen lijkt het ja.. der kont is ook dunner/smaller/kleiner.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Sjaaaaaak! Ben mijn URL kwijt! (stroom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |