SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geloof ik iets gemist... Wat is er aan de hand met Sno?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Sno uit voorzorg toch naar het ziekenhuisknow'm sayin?
word? word.![]()
Had last van zijn hart en meost uit voorzorg gewisseld wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets gemist... Wat is er aan de hand met Sno?![]()
Doe een gokje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Schijnt het aan zijn hart te hebben, had wat pijn op de borst tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ja ik weet van zijn hart ja, nouja hopelijk is het niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had last van zijn hart en meost uit voorzorg gewisseld wordenknow'm sayin?
word? word.![]()
Dankquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[29 sept 20:45:] Ajax Amsterdam tegen Twente Enschede![]()
Leuk voor Marco!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..], volgend jaar kampioen van de jupiler league
halen wel top10 dit jaar
know'm sayin?
word? word.![]()
wie?wat?waar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Crimyclown het volgende:
Wat doe je nou moeilijk klaptosti, bal was over de lijn...![]()
Wel weer een laffe wedstrijd, Utrecht heeft een paar kansjes gehad en van Vitesse heb ik nog helemaal geen een echte kans gezien.Anonieme tievesclown![]()
Johan Derksen is een baasquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Stevenzenl het volgende:
Mooi! Dat Johan Derksen wat betreft alles ongelijk gaat krijgen met zijn slechte voetbalvisie.![]()
![]()
lol, wat heb hij gisteren gezegd dan? Heb het nog niet teruggekekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Stevenzenl het volgende:
Mooi! Dat Johan Derksen wat betreft alles ongelijk gaat krijgen met zijn slechte voetbalvisie.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Wat stond er nou? Ajax wil zo graag naar Utrecht uit?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik wil de 3-4quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil die 3-3 in Almelo, en snel een beetje aub!![]()
![]()
Let toch eens op [29 sept 20:45:] Ajax - FC Twente #2quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef RijstNatie het volgende:
jesus wat een saaie pot tot nu toe in amsie![]()
Wat is de score daar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let toch eens op [29 sept 20:45:] Ajax - FC Twente #2![]()
nog steeds een zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let toch eens op [29 sept 20:45:] Ajax - FC Twente #2![]()
alle tanden nog vast?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Pelle krijgt een knie in z'n gezicht![]()
Zolang Reitsma het niet doet mag het van mij allemaal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef RvLaak het volgende:
Kan EDL die Driessen niet aanmelden bij het UWV aub? Wat een slechte commentator is dat![]()
Klopt, maar De Rijk is nog het ergste...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang Reitsma het niet doet mag het van mij allemaal.
Eigenlijk heeft EDL niet genoeg goede/redelijke commentatoren om alle wedstrijden te doen![]()
![]()
Immers die 3x scoort in het feyenoord shirt. Dat is eigenlijk net zo ongeloofwaardig als dat wilders knuffelt met een marokaan.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En daarvoor 2 keer Pellequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef RubenSosa het volgende:
Immers die 3x scoort in het feyenoord shirt. Dat is eigenlijk net zo ongeloofwaardig als dat wilders knuffelt met een marokaan.![]()
En dat op 1 avond.quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dadelijk krijgen ze nog gelijk ook daar in Arnhem met hun in 2013 landskampioen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Waarom niet? Met geld koop je elk kampioenschap... Uiteindelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijgen ze nog gelijk ook daar in Arnhem met hun in 2013 landskampioen![]()
Gaat 'm niet worden, maar Europa in is wel haalbaar denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijgen ze nog gelijk ook daar in Arnhem met hun in 2013 landskampioenAnonieme tievesclown![]()
Ik gok dat TLC 13/14 bedoeltquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, maar Europa in is wel haalbaar denk ik.![]()
![]()
Vitesse kampioen van Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom niet? Met geld koop je elk kampioenschap... Uiteindelijk
Manchester City kampioen van Engeland
PSG kampioen van Frankrijk
Anzhi kampioen van Rusland"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Vitesse kampioen van Nederland
Manchester City kampioen van Engeland
PSG kampioen van Frankrijk
Anzhi kampioen van Rusland, uiteindelijk wel
![]()
![]()
Verslaggever vraagt aan een Utrecht speler of die kon genieten van het spel van Bony. Wat denk je zelf?
Anonieme tievesclown![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Crimyclown het volgende:
Verslaggever vraagt aan een Utrecht speler of die kon genieten van het spel van Bony. Wat denk je zelf?
![]()
![]()
Trolling Level: Over 9000quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Crimyclown het volgende:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ja mooi tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef PennyWise84 het volgende:
Publiek schreeuwt nu constant penalty penalty![]()
Geeeniaal![]()
Staan ff een paar mooie pauperwedstrijden op het programma voor vandaag. Wat een schrale zondag
Het is dat mijn eigen clubje moet anders had het niet eens aangestaan. Wie zit er nou te wachten op Groningen - Roda of Willem II - PEC op primetime. Lekker ingedeeld zeg![]()
![]()
Hoe had jij het willen zien?quote:Op zondag 30 september 2012 10:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Staan ff een paar mooie pauperwedstrijden op het programma voor vandaag. Wat een schrale zondag
Het is dat mijn eigen clubje moet anders had het niet eens aangestaan. Wie zit er nou te wachten op Groningen - Roda of Willem II - PEC op primetime. Lekker ingedeeld zeg![]()
![]()
Om half 3 PSV.
Of eigenlijk niks om half 5. Rond die tijd zit er toch niemand meer op een wedstrijd te wachten als je al 4 uur voetbal hebt gezien
Het is gewoon jammer dat er een topper voor een Champions League week volgt. Toppers heb ik graag op zondag omdat ik zaterdag nooit voetbal kijk, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk![]()
Tsja, na een CL/EL week is de zondag weer interessant.quote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Om half 3 PSV.
Of eigenlijk niks om half 5. Rond die tijd zit er toch niemand meer op een wedstrijd te wachten als je al 4 uur voetbal hebt gezien
Het is gewoon jammer dat er een topper voor een Champions League week volgt. Toppers heb ik graag op zondag omdat ik zaterdag nooit voetbal kijk, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk
Komende week op de zondag
AJA-UTR
PSV-NAC
GRO-FEY
TWE-AZ
en na de 3e CL week
FEY-AJA![]()
Stoor ik me ook een beetje aan idd. En dan zal Driessen wel weer 'commentaar' mogen gevenquote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet PSV zo vaak om 16.30 voetballen? Ik vind het maar een klote tijd om voetbal te kijken.![]()
![]()
Leo moet lekker een van de bagger 14:30 wedstrijden becommentariërenquote:Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Stoor ik me ook een beetje aan idd. En dan zal Driessen wel weer 'commentaar' mogen geven![]()
Oh ik zat fout, ik bedoelde denk ik Reitsma. Die vent iig die zelfs Madrid - Barca nog dood kan praten![]()
rkc 1-1Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Marketingquote:Op zondag 30 september 2012 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom trouwens niet AZ - RKC om 14:30 en 1 van de flutwedstrijden van 14:30 naar 12:30?![]()
2-1Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
godverdomme en ik heb altidore pas vanaf volgende week in mijn nhd coach van het jaar team![]()
Zal je dan zien dat ie stopt met scoren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Rare speler blijft het, vaak lijkt het net of hij er niks van kan en dan maakt hij opeens weer zo'n solo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
2-2
Leuke wedstrijd dit
Heb serieus alle doelpunten gemist, terwijl ik wedstrijd aan heb staan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was het te spannend en hield je je hand voor je ogen?quote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Heb serieus alle doelpunten gemist, terwijl ik wedstrijd aan heb staan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het te spannend en hield je je hand voor je ogen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Blom geeft echt te snel kaarten.
voor wie nu?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Oehhh bijna 2-3Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geniale goalquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Kan ik echt niet tegen.quote:
Misschien als hij uit Texas kwam ofzo, maar echt niet voor een neger.
Ditquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Wat.quote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik echt niet tegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik echt niet tegen.
Het is een kut lied en is voor cowboys.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aha.quote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is een kut lied en is voor cowboys.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Altidore laat ook weer even zien dit weekend waarom Johan Derksen met zijn Veendam achtergrond beter de kaken op elkaar kan houden.![]()
![]()
Johan Derksen is sowieso niet echt serieus te nemen als het echt over voetbal gaat.quote:Op zondag 30 september 2012 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Altidore laat ook weer even zien dit weekend waarom Johan Derksen met zijn Veendam achtergrond beter de kaken op elkaar kan houden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goed nummer manquote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is een kut lied en is voor cowboys.Sowieso The Boss
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat wordt dit weekend wel weer duidelijk ja.quote:Op zondag 30 september 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Johan Derksen is sowieso niet echt serieus te nemen als het echt over voetbal gaat.![]()
Rkc
Dit is echt een A422 reactie.quote:
Dit is echt een mrstylo reactie.quote:
Kansloze inhoudsloze posts.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Genee zal hem wel weer flink de les lezen morgenquote:Op zondag 30 september 2012 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Altidore laat ook weer even zien dit weekend waarom Johan Derksen met zijn Veendam achtergrond beter de kaken op elkaar kan houden..
Amen.![]()
Zo vreemd en typisch met Az he
Het is bij hun echt alles of niets, ze spelen of heel goed of onwijs bagger
![]()
Leuke reclame toch ook dit
Zullen we het bij AZ-RKC houden?quote:Op zondag 30 september 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke reclame toch ook dit![]()
![]()
Is dat een travo?quote:Op zondag 30 september 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke reclame toch ook ditVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is bij Az-Rkcquote:Op zondag 30 september 2012 13:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zullen we het bij AZ-RKC houden?
bij mij danOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als je haar/hem BH door wil snijden, dan ga je gelijk naar een andere site.quote:Op zondag 30 september 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke reclame toch ook dit
Die Viergever
Hij tikt zelf iemand aan en dan grijpt ie naar zijn gezicht
waarom doen spelers dat toch, zelf uitdelen en doen alsof ze zelf geraakt zijnOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Om geen geel te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Viergever
Hij tikt zelf iemand aan en dan grijpt ie naar zijn gezicht
waarom doen spelers dat toch, zelf uitdelen en doen alsof ze zelf geraakt zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voor wat ie deed zou je sowieso al geen geel krijgenquote:
Ik pleit er dan echt voor om ze dáárom na de wedstrijd alsnog geel te geven dan wel te schorsen. Matennaaien op een belachelijk irritante manier.quote:![]()
Die Viergever valt ook tegen, zonder Moisander naast hem."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die Reijnen kan er dan ook geen kut van. Wel een groot verschil met Moisander natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef mrstylo het volgende:
Die Viergever valt ook tegen, zonder Moisander naast hem.![]()
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Az is gewoon slechterquote:Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
schakel net in.. maar is RKC nou beter?
Maar eerste helft was erg leuk om te zien,2e helft is een draak van een wedstrijdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, niet zo vreemd toch. Staan ook gewoon boven AZ.quote:Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
schakel net in.. maar is RKC nou beter?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, AZ heeft vooral het balbezit en de beste kansen. De 3-3 hangt nog wel in de lucht, veel eerder dan de 2-4.quote:Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
schakel net in.. maar is RKC nou beter?![]()
AZ-RKCquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Riep die Verbeek nou: goffedomme man
3-3 Maher“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Telstar geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
AZ-supporter Driessen komt bijna klaarVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Teddy maakt 3-4 laatste minuutquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heul nie! RKC moet winnenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Trouwens, Je ziet niemand uitbundig zijn van AZ op de tribune bij de 3-3. Zitten alleen een beetje stom te klapperen![]()
Dat doen ze altijd. Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Je ziet niemand uitbundig zijn van AZ op de tribune bij de 3-3. Zitten alleen een beetje stom te klapperen![]()
Az heeft geen publiekquote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Je ziet niemand uitbundig zijn van AZ op de tribune bij de 3-3. Zitten alleen een beetje stom te klapperenDat is net als Noord-Korea op het WK
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az heeft geen publiekDat is net als Noord-Korea op het WK
![]()
![]()
Is net PSV-publiek. Al neemt AZ nog wel eens uitsupporters mee.quote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az heeft geen publiekDat is net als Noord-Korea op het WK
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hahahahahahahahaquote:Op zondag 30 september 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Is net PSV-publiek. Al neemt AZ nog wel eens uitsupporters mee.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Bij zo'n wedstrijd eerder weg gaan. :")Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
ze moeten allemaal nog de trein naar Amsterdam halenquote:Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Bij zo'n wedstrijd eerder weg gaan. :")![]()
Sowieso naar een wedstrijd gaanquote:Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Bij zo'n wedstrijd eerder weg gaan. :")
Lekker thuis kijken op een brakke stream toch
In Amsterdam wonen Alkmaarfans?quote:Op zondag 30 september 2012 14:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ze moeten allemaal nog de trein naar Amsterdam halen![]()
Wttog.quote:Op zondag 30 september 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso naar een wedstrijd gaan
Lekker thuis kijken op een brakke stream toch[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
meer dan je denkt. zijn overgestapt toen Lowietje daar trainer werdquote:Op zondag 30 september 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen Alkmaarfans?![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen Alkmaarfans?![]()
![]()
Blomachterlijke idioot dat het is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
AZ staat blijkbaar op de juiste plaats op de ranglijst.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Tja 7 duels 2x verlies 3x gelijkquote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AZ staat blijkbaar op de juiste plaats op de ranglijst.hhhhh![]()
4e man zal het wel doorgegeven hebben denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
Blom moet altijd nog even zn stempel op een wedstrijd drukken.Laten zien dat hij ook aanwezig is.
![]()
Wie is die macho dan?quote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4e man zal het wel doorgegeven hebben denk ik.![]()
Willem II - PEC.
Hier heb ik al het hele weekend op gewacht godverdomme
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Willem II-PEK bagger noemenquote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
nu komen de baggerwedstrijden waar je in slaap valt
Wat deed Blon precies dan? Zit in treintje
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Blom zijnquote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat deed Blon precies dan? Zit in treintje![]()
Koeman wegsturenquote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stuurde 10sec voor het eind nog E. Koeman wegquote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
wel psv en ajax al gehad, denk dat ze wel op 5-6 horen // komenquote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AZ staat blijkbaar op de juiste plaats op de ranglijst.![]()
Zo irritant weer: nog zo'n 40 sec te spelen, Blom gaat die tijd ruimschoots vullen met zelfbevredigend machtsvertoon en laat vervolgens nog maar 10 sec spelen
Zal ws. niks uitgemaakt hebben, maar de uittrap van Zoet werd nu afgefloten, anders had RKC misschien nog een poging kunnen wagen.
Maar vooral het principe vind ik ergerlijk. Als je minimaal (wordt er tegenwoordig steeds uitdrukkelijk bijgezegd) 4 minuten extra tijd hebt, DOE DAT DAN OOK!Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Humberto
Van der Wiel zit nog bij Ajax las ik, dat vind ik altijd zo jammer.quote:
Patch zal wel in april komen denk ik zo.![]()
http://eredivisielive.nl/(...)een-leuke-ploeg.html
'
Wes moet snel naar Schiphol voor hij Inter vanavond mist![]()
ja dat klopt welquote:Op zondag 30 september 2012 14:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
wel psv en ajax al gehad, denk dat ze wel op 5-6 horen // komen![]()
ecktes spelen fmquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Wiel zit nog bij Ajax las ik, dat vind ik altijd zo jammer.
Patch zal wel in april komen denk ik zo.
Fifa is voor kids![]()
Daar denkt A422 anders over.quote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ecktes spelen fm
Fifa is voor kids"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Klopt, komt wel goed met ze. Ze hebben in ieder geval het voordeel (ten opzichte van vorig jaar) dat ze geen Europees meer spelen. Dat brak ze toch wel op destijds.quote:Op zondag 30 september 2012 14:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
wel psv en ajax al gehad, denk dat ze wel op 5-6 horen // komenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |