Hoeft niet. Als ik echt moe was geweest dan had ik ook gewacht met uitstellen tot op het laatste moment.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe
ben ik nou n zeikerd of is dat echt nie netjes?
Als ik echt op instorten zou staan, dan zou ik ook afbellen (of appen of whatever) maar pas op het laatste moment (in de hoop dat het vlak voor de date zelf ineens weer beter gaat).quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
Ja. En zeker bij een 4e date is dat bijzonder raar omdat alleen te appen (en niet even te bellen).quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
Vind het ook niet netjes. Hij had ook kunnen zeggen dat hij het niet te laat wil maken, of zoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe
ben ik nou n zeikerd of is dat echt nie netjes?
Daten? heb een gat in me planningquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Ploon het volgende:
eefje801 , vind ik ook, of eerst lekker slapen en dan was ie voor mijn part uuuuren later nog gekomen ,
maar voelde me al schuldig dat ik een beetje beledigd was maar kennelijk vinden meer mensen t niet zo netjes
nu voel ik me niet meer schuldig dat ik kortaf heb terug geappt..
nu ga ik film kijken , zonder hem , eigenlijk beter want dan is t nog enger !
Tegen de tijd dat ik bij jou ben, kan jij al omgekleed zijn!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Ploon het volgende:
ManageTheAnger helaas ik zit nu al te zwelgen in zelfmedelijden in pyama !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |