SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig jij.quote:
Ik heb niks verteld aan JFM hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet verklappen he
wees trots dat je naam een keer in een TT voorkomtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Grappig jij.
Wanhopig kereltje.
msnk wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb niks verteld aan JFM hoor.
Ben ik ook bedankt EL_Presidente!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wees trots dat je naam een keer in een TT voorkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.quote:
zit ie naast je of in jequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.
Het is zijn woord tegen mijne, wie geloof je nou echt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.
Jaloers dat jij nooit in iemand behalve een hoer zal zitten?quote:
Jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is zijn woord tegen mijne, wie geloof je nou echt.
ik doe alleen maar tranniesquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jaloers dat jij nooit in iemand behalve een hoer zal zitten?
Waar woon jij xminator?quote:
Ah, veel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik doe alleen maar trannies
Vertel , wat heeft hij allemaal gezegd over mij?quote:
dat je makkelijk bentquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal gezegd over mij?
"Ze heeft echt een rotte kledingsmaak als het aankomt op een blouse"quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal gezegd over mij?
Dat is gewoon gemeenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ze heeft echt een rotte kledingsmaak als het aankomt op een blouse"
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar en nog niets.quote:
meer haar op zijn kin jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigg heeft meer dan jij. Maar zo te zien is dat ook niet zo moeilijk.
Klopt, bijna. Ik vind het jammer dat ik geen jongen heb kunnen regelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar en nog niets.he is a jealous mofo
TS heeft zelf een vriendin. In tegenstelling tot jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar.he is a jealous mofo
jij bent degene die loopt te trollenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
TS heeft zelf een vriendin. In tegenstelling tot jou.![]()
En jij moet ophouden met trollen.
Jij bent hommo? Hoor je dat JFM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, bijna. Ik vind het jammer dat ik geen jongen heb kunnen regelen.
hij ontvangt niet, hij geeft alleenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent hommo? Hoor je dat JFM?
Hoe troll ik? Ik heb tot nu toe alleen de waarheid gezegd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij bent degene die loopt te trollen
Liefde is blind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
voor msnk welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat ik het wel weetquote:
quote:
quote:
Ohja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat ik het wel weet! Misschien zie ik je wel een keer op straat.
quote:
Msnk is van mijquote:
Ja, serieus. En nee ik troll nietquote:
Zegt hij dat tegen je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Msnk is van mij.
Je versierpogingen zullen niet lukken TS!
Hoezo flirt ik? Doe niet zo zielig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alice je zit wel met iedereen te flirten hier. weet msnk hiervan?
Hij walgt van je.quote:
je stuur me foto's van je via DM zonder dat ik het gevraagd hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo flirt ik? Doe niet zo zielig.
K.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je stuur me foto's van je via DM zonder dat ik het gevraag heb
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
maak dat de kat maar wijs, jij woont gewoon in Rotterdam mattie
Al zou het echt waar zijn, zou msnk zonder aarzelen het terugnemen vanwege zijn haat voor jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zit wel een kern van waarheid in. iedereen walgt van je TS met je indoctrinepraktijken
Laatst wel eentje zien lopen die er nog te veel uitziet als een man, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,
Niet op ingaan joh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,
waar is ClioSporT trouwensquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Een zielige troll die niet normaal kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch het billemaatje van ClioSporT
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef EL_Presidente het volgende:
he xminator.. Kasimpasa. whehheheheh2-0
doe eens even normaal zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
Tel hier af voor el_presidentes ban.
Neuh, vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
doe eens even normaal zeg
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
Tel hier af voor el_presidentes ban.
IPban danquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.
Hij kan niet wegblijven omdat hij geen leven heeft.
jullie moeten mij niet zo ophitsen, met zijn allen tegen mij..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.
Hij kan niet wegblijven omdat hij geen leven heeft.
Door blijven klonen ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
daarvoor moet je toch een GOATSE plaatsen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
WTF die TTTrigger dit is jou werk of niet
TS is geen mod meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
WTF die TTTrigger dit is jou werk of niet
Ik schuif gewoon alles op zG. Werkt prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zogenaamd met je zG heeft alles onder control.
Als hij eens normaal deed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij wordt onzeker door ons. Aww.
schuif em er niet in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schuif gewoon alles op zG. Werkt prima.
alleen in jou toch schatje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
schuif em er niet in zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
komt niet voor in zijn woordenboek.
Nee. Jij komt aandacht tekort.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
buiten Fok ben ik heel lief, jullie maken mij zo
kom je vanavond weer bovenop me liggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alleen in jou toch schatje.
ik had ooit pics gepost in USquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef xminator het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe jij eruitziet presindente
Ohja ook in kpd toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had ooit pics gepost in US
Helaas, vanavond ben jij gebanned.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kom je vanavond weer bovenop me liggen
Als jij dat bent vind ik je serieus eng.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee die in KPD was vals, maar die in US dat ben ik. als je ze nog terug kan vinden
Die fotos waren ook al onderuit gehaald als ik mij dat goed herinner.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee die in KPD was vals, maar die in US dat ben ik. als je ze nog terug kan vinden
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als jij dat bent vind ik je serieus eng.
Hoe zie je er nu uit? #78quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik doe niet aan statsquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit? #78
stats?
hoe kom je hieraan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Triggershot het volgende:
Daarvoor zag EL_P er uit als
[ afbeelding ]
Dragon Ball Zquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Levolution het volgende:
Die man transformeert nog vaker dan Frieza.
zoek ectomorph als je niet trolltquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
http://dictionary.reference.com/browse/ecto-
'Jij' onder een ander account van jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe kom je hieraan?who the fuck is dit dan
Die ene dat je samen met een meisje staat die kijkt alsof ze ontvoerd is.quote:
Jup, ook die van Alice en JFM enzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
he Triggershot hoe haal jij zo snel een foto te voorschijn? heb je ze allemaal op je harde schijf opgeslagen ouwe rukker
oh die was in de winter. buiten tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die ene dat je samen met een meisje staat die kijkt alsof ze ontvoerd is.
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oh die was in de winter. buiten toch
biraz da bana ver.. ik wil ook fappenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, ook die van Alice en JFM enzo
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
biraz da bana ver.. ik wil ook fappen
Die in bikini is alleen van jou schatquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, ook die van Alice en JFM enzo
Check dm.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
biraz da bana ver.. ik wil ook fappen
Ze kijkt bang.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is er mis met die foto
http://vk.com/id98481562.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit? #78
stats?
ik weet van niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die in bikini is alleen van jou schat
Hi zarGonquote:
Wie wil er nou met jou meeten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer doen we Meet?
[..]
thanks JFM ziet er idd geil uit
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer doen we Meet?
[..]
thanks JFM ziet er idd geil uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2012 20:47:05 ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Serieus, dit moet EP wel zijn :Te knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Laat hem maar geloven van welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Trigg zou nooit zoiets doen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Serieus, dit moet EP wel zijn :kijk die vingers aan de zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hi zarGon.
Heb jij de TT gewijzigd?
Niets geloven wat hij zegt.quote:
Bedankt !quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Niets geloven wat hij zegt.
Ik was ook sarcastisch, zie PI.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Niets geloven wat hij zegt.
Beetje gay.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ziet eruit als een Duitserbeetje Ozil
Toch echt een Turk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ziet eruit als een Duitserbeetje Ozil
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef xminator het volgende:
Van die mensen die normaal nooit een stropdas dragen maar bij het uitgaan wel_!_!
Ik versta geen Turks...?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bide gidip boyle seylere bakip, bulup sonra buraya paylasiyorsunuz ya..
hoe komen jullie in godsnaam bij hem terecht?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://qarizma-5.bei-uns.de/galerien/alle/bilder-gross/5145330480
Plaatje wat ik gisteren plaatste was van de rapper Qarizma, asaga ine ine kwam ik dezen tegenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe komen jullie in godsnaam bij hem terecht?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger bewaart dit soort foto's allemaal op zijn Harde schijf![]()
hebbie msn?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Stuur mij even die zG folder.
Laat een aktetas achter met een usb-stick en een broodje döner op Groningen CS precies om 0:00 vannacht. Ik pak hem daar. Geen vragen stellen.quote:
Al geupload.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Laat een aktetas achter met een usb-stick en een broodje döner op Groningen CS precies om 0:00 vannacht. Ik pak hem daar. Geen vragen stellen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Laat een aktetas achter met een usb-stick en een broodje döner op Groningen CS precies om 0:00 vannacht. Ik pak hem daar. Geen vragen stellen.
virusquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Link
nm ik zie al
moet ik wel klikken?
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Link
nm ik zie al
moet ik wel klikken?
hmm?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso zit er meatspin in ofzo.
Hosgeldin Borte.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
De mediamarkt vandaag..........
Dan maar op internet bestellen.
noldu?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
De mediamarkt vandaag..........
Dan maar op internet bestellen.
Mea culpa. En beterschap.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is mijn huis gibisi, ik hoef toch niet elke keer te groeten.
Oh en ik ben ziek.
Geen msnk?quote:
Merk ik inderdaad vaak ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:11 schreef xminator het volgende:
Als er opeens engels gepraat gaat worden, dat begrijpen wij turkmensen niet.
Vis in ieder geval niet: Waarschuwing voor besmette supermarktzalm.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
Is het eten van mest gezond eigenlijk?
Een lieveheersbeestje verwacht ik nog wel. Maar een vlieg niet .En dat ding bewoog ook een lange tijd niet. Maar ik zal het wel wassen ja. Alleen eet ik er vandaag niet meer vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Levolution het volgende:
Het ding komt uit de grond, natuurlijk kan er een beestje tussen geraken. Of zelfs in de winkel. Alles wat je eet bevat ook bacteriën e.d. Niet druk om maken, gewoon even wassen en eten.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef AliceWonder het volgende:
Ik haal net het plastic van mijn sla af om een salade te maken. Zie ik opeens dat er een vlieg in zit. Maar hij bewoog niet dus ik dacht dat hij dood was. En net wanneerik het blaadje eraf pluk om het weg te gooien begint hij opeens te bewegen :/. Ik durf die sla nu echt niet meer te eten.
Eens met Levo. De bladeren even in een bakje met water plaatsen of elk blad even onder de kraan houden en schoonwassen. En daarna genieten van je salade.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Levolution het volgende:
Het ding komt uit de grond, natuurlijk kan er een beestje tussen geraken. Of zelfs in de winkel. Alles wat je eet bevat ook bacteriën e.d. Niet druk om maken, gewoon even wassen en eten.
Of de bovenste bladeren ervanaf halen en dan de sla nog goed wassen, dat doe ik altijd. Beestjes etc. zijn te verwachten, zoals Lev het al zei.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een lieveheersbeestje verwacht ik nog wel. Maar een vlieg niet .En dat ding bewoog ook een lange tijd niet. Maar ik zal het wel wassen ja. Alleen eet ik er vandaag niet meer van.
Goede comeback dit inderdaad, lekker in een drol rollen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
Of nestel jezelf gewoon in het eten van die vlieg.
Mijn opa had eens zoiets gemaakt, het was gewoon bijna één en al pompoen en suikerwater. Vond er niet veel aan (maar ik houd niet zo van zoetigheid). Kan zijn dat die Amerikanen het anders maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens pompoentaart geproefd? Het valt mij op dat dat best populair is in Amerika, maar hier zie je dat nooit.
Bedoel jij niet kabaktatlisi?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn opa had eens zoiets gemaakt, het was gewoon bijna één en al pompoen en suikerwater. Vond er niet veel aan (maar ik houd niet zo van zoetigheid).
Ja dat. Is iets anders zeker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bedoel jij niet kabaktatlisi?
Ziet er wel goed uit (en dat zeg ik als anti-gebak-man).quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Haha ja dat is gewoon pompoen met suikerwater. Wij maken dat ook weleens alleen vind ik dat niet zo lekker.
Ik wil deze proberen maar ben bang dat ik het niet ga lusten.
[ afbeelding ]
Daarom..quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit (en dat zeg ik als anti-gebak-man).
Wij zeggen ook gewoon kabak tegen courgette.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wat is 'courgette' is het Turks? Ook gewoon 'kabak'? Want bij kabak denk ik aan 'pompoen'.
allebei is kabak. het is ook van dezelfde familie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wat is 'courgette' is het Turks? Ook gewoon 'kabak'? Want bij kabak denk ik aan 'pompoen'.
Pompoen is eigenlijk 'bal kabağı' en courgette gewoon 'kabak', maar tegenwoordig noemt men allebei 'kabak'.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef zarGon het volgende:
En nog steeds ontken je dat je een Koert bentquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Gebruiken jullie woorden in jullie dialect (Turks) die niet bekend zijn in andere streken?
Wij hebben bijvoorbeeld 'bihsahl' (dalijk) en 'nifaat' (wanneer). Ik heb dit nog nooit buiten Kozan/Adana gehoord.
Zijn die woorden Koerdisch dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
En nog steeds ontken je dat je een Koert bent
Ken beide woorden niet, en volgens TDK komen ze ook niet voor in het Turks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Gebruiken jullie woorden in jullie dialect (Turks) die niet bekend zijn in andere streken?
Wij hebben bijvoorbeeld 'bihsahl' (dalijk) en 'nifaat' (wanneer). Ik heb dit nog nooit buiten Kozan/Adana gehoord.
Heu, nooit met siroop geprobeerd. Hoe smaakt dat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
Ayran, met home made yoghurt + siroop![]()
#YOLO
Het is streektaal, daarom. Je schrijft het wel anders volgens het 'Kozanca' sozluk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken beide woorden niet, en volgens TDK komen ze ook niet voor in het Turks.
Jij hebt nog nooit ranja (of een andere vruchtensiroop) door je yoghurt gedaan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heu, nooit met siroop geprobeerd. Hoe smaakt dat?.
Afiyet olsun.
Klinkt wel zo ..quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn die woorden Koerdisch dan?
Bisahl is (ook) Arabisch, maar niet jouw definitie er van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat weet jij over de Koerdische taal? Iig zijn dit geen Koerdische woorden.
Moet het niet andersom zijn, aangezien mijn genen behoorlijk Turks zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 00:03 schreef Weissman het volgende:
OMG BORTE IS EEN TURKSE KOERT MET ARABISCHE GENEN
Ken het een beetje, gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat weet jij over de Koerdische taal? Iig zijn dit geen Koerdische woorden.
Je weet niet eens hoe het klinkt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ken het een beetje, gevoelsmatig.
Ik kan ook geen noors of zweeds maar als ik ze hoor praten weet ik wel dat het zo klinkt, vandaar.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:29 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk klinkt arabisch en koerdisch wel een beetje hetzelfde.
Ad-blocker uitschakelen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef EL_Presidente het volgende:
hebben jullie hetzelfde probleem, ik kan niet quoten, editen..
Een waarschuwing was wel zo gepast geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
Na eten ook nog eens extra moeten betalen voor WC-bezoek..
Wat was je reactie eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een waarschuwing was wel zo gepast geweest.
Ah, ik heb geen reclame, dus als advertentie het probleem is heb ik er sowieso geen last van.quote:Op zondag 30 september 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
Alakasi yok, heb adblocker al uitstaan... De linker advertentieblok laad niet, waardoor de functies uitgeschakeld blijven.
Oftewel ik heb er ook last van.
En ziet u hier:quote:Op zondag 30 september 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
Een of andere frusti zal dat zo wel doen
ik werd er gewoon schijtziek vanquote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef xminator het volgende:
[..]
En ziet u hier:
Niet kunnen quoten/editen van een bericht of smilies gebruiken, enz.
Ik dacht vroeger dat honing bijenpoep was.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
Is het eten van mest gezond eigenlijk?
quote:Op zondag 30 september 2012 01:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik werd er gewoon schijtziek van
Jij begrijpt het niet helemaal of wel?quote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef EL_Presidente het volgende:
en nee ik ga geen addblocker installeren voor deze abject en infame probleem
True. Escherichia coli.quote:Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat honing bijenpoep was.![]()
Planten groeien beter door mest, en (stront)vliegen zijn er dol op. Wat de ene soort als 'afval' afscheidt, kan voor de andere heel gezond en lekker zijn. Maar de ontlasting van je eigen soort lijkt me ongezond, want anders zou het lichaam die stoffen überhaupt niet ontlasten (maar opslaan in het eige lichaam.)
Trouwens:
In de winter kunnen bijen het wel 3 maanden lang ophouden. Veel langer gaat niet. Ze krijgen dan (hoe kan het ook anders) darmproblemen. Afhankelijk van het type en de hoeveelheid stuifmeel dat in de honing zit en de aanwezigheid van darmparasieten kunnen ze opstoppingen of diarree krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat honing bijenpoep was.![]()
Planten groeien beter door mest, en (stront)vliegen zijn er dol op. Wat de ene soort als 'afval' afscheidt, kan voor de andere heel gezond en lekker zijn. Maar de ontlasting van je eigen soort lijkt me ongezond, want anders zou het lichaam die stoffen überhaupt niet ontlasten (maar opslaan in het eige lichaam.)
Trouwens:
Beterschapquote:Op zondag 30 september 2012 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
Goedemorgennn...
Ik ben nog steeds ziek.
Dank je, Alice! En jullie ook veel beterschap!!quote:Op zondag 30 september 2012 12:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik en msnk zijn ook al een week ziek.
Warme thee drinken en frisse lucht wil nog wel eens helpen.
ik ben ook ziek.quote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dank je, Alice! En jullie ook veel beterschap!!
Ik merk echt dat iedereen ziek is. Bij ons is mijn vader, ik en mijn zusje ziek en in mijn omgeving zie ik ook allemaal snotterende mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de rest van het artikel wordt het wat duidelijker.quote:Op zondag 30 september 2012 12:25 schreef xminator het volgende:
[..]
In de winter kunnen bijen het wel 3 maanden lang ophouden. Veel langer gaat niet. Ze krijgen dan (hoe kan het ook anders) darmproblemen. Afhankelijk van het type en de hoeveelheid stuifmeel dat in de honing zit en de aanwezigheid van darmparasieten kunnen ze opstoppingen of diarree krijgen.
Over ontlasting van bijen
Ik merk dat ook. De overgang van warmer naar kouder weer is de meeste te groot denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dank je, Alice! En jullie ook veel beterschap!!
Ik merk echt dat iedereen ziek is. Bij ons is mijn vader, ik en mijn zusje ziek en in mijn omgeving zie ik ook allemaal snotterende mensen.
heb ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 14:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het ergste vind ik een zere keel zodat je elke keer pijn hebt als je slikt.
Flauwerdquote:
Jaaa, vooral dat laatste!quote:Op zondag 30 september 2012 14:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik merk dat ook. De overgang van warmer naar kouder weer is de meeste te groot denk ik.
Als je de verwarming ook hoog hebt staan en buiten is het koud dan wordt je ook makkelijker ziek.
Ik ben er nu wel aan gewend en voel me ook wel beter. Het ergste vind ik een zere keel zodat je elke keer pijn hebt als je slikt. Of zo futloos bent dat je helemaal niks kan doen.
Turnazz?quote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
Oude reacties op fobo's lezen. Ik word er helemaal emotioneel van.![]()
Damn hey, wat mis ik de oude tijden en users hier. Mine, Cliosport, Bilmiyorem, Burakius (ja echt), IHVK, Wik, Rookert en vast nog wel een paar waar ik nu niet opkom.. Dat waren de tijden. Toen vond ik hier echt leuk, nu kom ik hier meer uit gewoonte merk ik.
(jaja, ik weet dat ik kan vertrekken wanneer ik wil en dat jullie het hier misschien nog wel heel leuk vinden enzeu, maar ik moest het toch even kwijt)
Mensen worden volwassen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
Oude reacties op fobo's lezen. Ik word er helemaal emotioneel van.![]()
Damn hey, wat mis ik de oude tijden en users hier. Mine, Cliosport, Bilmiyorem, Burakius (ja echt), IHVK, Wik, Rookert en vast nog wel een paar waar ik nu niet opkom.. Dat waren de tijden. Toen vond ik hier echt leuk, nu kom ik hier meer uit gewoonte merk ik.
(jaja, ik weet dat ik kan vertrekken wanneer ik wil en dat jullie het hier misschien nog wel heel leuk vinden enzeu, maar ik moest het toch even kwijt)
Ik denk eerder dat jij het nodig zal hebben... Alhoewel een tranny vinden voor jou zal lastig worden.quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sana da bir kiz buluruz forumda
ik heb er vannacht nog eentje gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij het nodig zal hebben... Alhoewel een tranny vinden voor jou zal lastig worden.
Grats! Heb jij hem gedaan of heeft hij jou gedaan?quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb er vannacht nog eentje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |