SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig jij.quote:
Ik heb niks verteld aan JFM hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet verklappen he
wees trots dat je naam een keer in een TT voorkomtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Grappig jij.
Wanhopig kereltje.
msnk wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb niks verteld aan JFM hoor.
Ben ik ook bedankt EL_Presidente!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wees trots dat je naam een keer in een TT voorkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.quote:
zit ie naast je of in jequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.
Het is zijn woord tegen mijne, wie geloof je nou echt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Msnk zit naast me. En hij zegt van niet.
Jaloers dat jij nooit in iemand behalve een hoer zal zitten?quote:
Jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is zijn woord tegen mijne, wie geloof je nou echt.
ik doe alleen maar tranniesquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jaloers dat jij nooit in iemand behalve een hoer zal zitten?
Waar woon jij xminator?quote:
Ah, veel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik doe alleen maar trannies
Vertel , wat heeft hij allemaal gezegd over mij?quote:
dat je makkelijk bentquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal gezegd over mij?
"Ze heeft echt een rotte kledingsmaak als het aankomt op een blouse"quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij allemaal gezegd over mij?
Dat is gewoon gemeenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ze heeft echt een rotte kledingsmaak als het aankomt op een blouse"
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar en nog niets.quote:
meer haar op zijn kin jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigg heeft meer dan jij. Maar zo te zien is dat ook niet zo moeilijk.
Klopt, bijna. Ik vind het jammer dat ik geen jongen heb kunnen regelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar en nog niets.he is a jealous mofo
TS heeft zelf een vriendin. In tegenstelling tot jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vind je het gek. Triggershot is gewoon een wanker. hij kan er niet tegen dat msnk later dan hem op dit forum is gekomen en een chick heeft geregeld. Trigger komt hier al 11 jaar.he is a jealous mofo
jij bent degene die loopt te trollenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
TS heeft zelf een vriendin. In tegenstelling tot jou.![]()
En jij moet ophouden met trollen.
Jij bent hommo? Hoor je dat JFM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, bijna. Ik vind het jammer dat ik geen jongen heb kunnen regelen.
hij ontvangt niet, hij geeft alleenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent hommo? Hoor je dat JFM?
Hoe troll ik? Ik heb tot nu toe alleen de waarheid gezegd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij bent degene die loopt te trollen
Liefde is blind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
voor msnk welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat ik het wel weetquote:
quote:
quote:
Ohja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat ik het wel weet! Misschien zie ik je wel een keer op straat.
quote:
Msnk is van mijquote:
Ja, serieus. En nee ik troll nietquote:
Zegt hij dat tegen je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Msnk is van mij.
Je versierpogingen zullen niet lukken TS!
Hoezo flirt ik? Doe niet zo zielig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alice je zit wel met iedereen te flirten hier. weet msnk hiervan?
Hij walgt van je.quote:
je stuur me foto's van je via DM zonder dat ik het gevraagd hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo flirt ik? Doe niet zo zielig.
K.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je stuur me foto's van je via DM zonder dat ik het gevraag heb
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
maak dat de kat maar wijs, jij woont gewoon in Rotterdam mattie
Al zou het echt waar zijn, zou msnk zonder aarzelen het terugnemen vanwege zijn haat voor jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zit wel een kern van waarheid in. iedereen walgt van je TS met je indoctrinepraktijken
Laatst wel eentje zien lopen die er nog te veel uitziet als een man, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,
Niet op ingaan joh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
De kat maakt het jou wijs, in Groningen. Heb een mooie studentenkamer. Als jij hetero was geweest kon ik het je wel aanraden, maar je hebt niet zo veel trannies in grunn geloof ik,
waar is ClioSporT trouwensquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Een zielige troll die niet normaal kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch het billemaatje van ClioSporT
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef EL_Presidente het volgende:
he xminator.. Kasimpasa. whehheheheh2-0
doe eens even normaal zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
Tel hier af voor el_presidentes ban.
Neuh, vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
doe eens even normaal zeg
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
Tel hier af voor el_presidentes ban.
IPban danquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.
Hij kan niet wegblijven omdat hij geen leven heeft.
jullie moeten mij niet zo ophitsen, met zijn allen tegen mij..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij komt toch wel weer terug onder een kloon account.
Hij kan niet wegblijven omdat hij geen leven heeft.
Door blijven klonen ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
daarvoor moet je toch een GOATSE plaatsen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
WTF die TTTrigger dit is jou werk of niet
TS is geen mod meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
WTF die TTTrigger dit is jou werk of niet
Ik schuif gewoon alles op zG. Werkt prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zogenaamd met je zG heeft alles onder control.
Als hij eens normaal deed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij wordt onzeker door ons. Aww.
schuif em er niet in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schuif gewoon alles op zG. Werkt prima.
alleen in jou toch schatje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
schuif em er niet in zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
komt niet voor in zijn woordenboek.
Nee. Jij komt aandacht tekort.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
buiten Fok ben ik heel lief, jullie maken mij zo
kom je vanavond weer bovenop me liggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alleen in jou toch schatje.
ik had ooit pics gepost in USquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef xminator het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe jij eruitziet presindente
Ohja ook in kpd toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had ooit pics gepost in US
Helaas, vanavond ben jij gebanned.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kom je vanavond weer bovenop me liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |