tof hoorquote:
Nee, want huidige DJ van dienst is Coen, met een Cquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
ik zat me net te bedenken als die 2 van jou later bij 3fm als djs aan de gang gaan
dan heb je koen en sander 2.0
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
ik zat me net te bedenken als die 2 van jou later bij 3fm als djs aan de gang gaan
oow ja das waar maar toch vond het wel amuserendquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want huidige DJ van dienst is Coen, met een C
Coen met een C werkt nu bij 3fm. Leuke chille gast btw.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
Hellow.quote:
Nope meestal rond / op 14november wordt dat bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja das waar maar toch vond het wel amuserend
is er trouwens al bekend wie er in het glazen huis gaan?
mja ik had em vorig jaar gezien toen ik bij het glazen huis wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Coen met een C werkt nu bij 3fm. Leuke chille gast btw.
dat duurt nog wel effekes dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nope meestal rond / op 14november wordt dat bekend gemaakt.
Ik wil elk jaar naar het glazen huis, maar komt er nooit van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had em vorig jaar gezien toen ik bij het glazen huis was
erg tof omdat een keer te zien
Me too. Wie hopen jullie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat duurt nog wel effekes dus
ik ben benieuwd
ik was er vorig jaar voor het eerst er heenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar naar het glazen huis, maar komt er nooit van.
Ja vet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar voor het eerst er heen
en dit jaar gaan we met zijn allen
vanaf hier is het toch dichtbij
Hoi Murquote:
ekdom maar dat gaat em niet wordenquote:
Ja maar niet op den foon, dus wachten tot cryothic ze upload enzulksquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola, liefje, heb je nog meer foto's enzo?
De keer in breda(volgens mij 2008 of 2009) was ik er heen. Was maar 20min reizen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar voor het eerst er heen
en dit jaar gaan we met zijn allen
vanaf hier is het toch dichtbij
Okayquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet op den foon, dus wachten tot cryothic ze upload enzulks
Je klinkt net als een over enthousiast piemel vresend tiener meisje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
Ik vind Coen zoveel toffer zonder Sander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |