Beeldformaat TV en Horizon box al eens gecheckt ?quote:Tv beeld zit verkeerd op het televisiescherm, met als gevolg vreemde zwarte balken onder en aan de rechter zijkant
HDMI kabel al eens gecheckt ?quote:Soms verandert het beeld in een negatief beeld (net als bij een foto)
Soms verandert het televisiescherm in een groen of volledig paars scherm
Veel storingen met harde knetter geluiden erin
Kan natuurlijk van alles zijn maar als je echt geen 2 uur aan de lijn wil wachten dan zou je zelf al eens de fabrieksinstellingen van de box kunnen doorlopen. Wie weet wat dat uithaalt.quote:Alles is super traag, en onoverzichtelijk (ook de afstandbediening heeft te weinig knopjes).
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:19 schreef Rectum het volgende:
Beste Wesley,
Je moet gewoon je bakkes houden.
Met vriendelijke groet,
Henk
UPC Webcare
Diegene die bij UPC werkt heet juist Wesley en de klant heet meestal Henkquote:
Wacht maar tot dat je storing hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Fukushima het volgende:
Ik heb hier ook die horizon staan en het werkt juist grandioos!
Geen 3 apparaten meer (modem,router,tv box) maar gewoon alleen de horizon.
4 progs opnemen en nog live tv kijken.
Ingebouwde mediaplayer!
Gekoppeld met mijn iPhone!
UPC bewijst maar weer eens hoe goed ze zijn.
Edit: die problemen die jij hebt heb ik iig niet
hij draait nu 3 weken en nog geen problemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je storing hebt.
80plussersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:21 schreef raulbouli het volgende:
TS weet niet hoe die de boel fatsoenlijk moet aansluiten.
Huismoeders en A-technische huismannen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een monster hdmi kabel nemen voor de zekerheid.
wel met firmware 1.4!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef raulbouli het volgende:
[..]Ja want die zijn ook echt zo veel beter dan de HDMI kabel van de Action
Ga gerust je gang hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
UPC is echt ruk, je wilt niet weten hoe vaak je geript wordt.
Heb zelf een paar jaar op het hoofdkantoor van UPC gewerkt. Niet normaal wat je allemaal voorbij ziet komen. Maar laat ik daar maar niet te gedetailleerd over uitwijken.
Laten we beginnen over het verplichte jaarcontract.quote:
Huh, maar ik dacht dat alle appels rood warenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wel met firmware 1.4!
trouwens die van de action kan je niet eens upgraden
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:19 schreef Rectum het volgende:
Beste Wesley,
Je moet gewoon je bakkes houden.
Met vriendelijke groet,
Henk
UPC Webcare
Een kabel met een Firmware !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wel met firmware 1.4!
Klinkt bekend.quote:
bij de kabels van monster zit een driver cd'tje (flash tool) en dan via de site even het nieuwste firmware bestand downloadenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef made het volgende:
[..]
Een kabel met een Firmware !![]()
![]()
![]()
Kan jij dat uitleggen ?
alleen als je het energieniveau van de box op.laag zet, werkt je internet en telefoon niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sinds kort UPC maar hier werkt alles prima. Gewoon zo'n kastje die de televisie en telefonie regelt en waar dat internet uitkomt, ben even vergeten hoe dat heet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wel met firmware 1.4!
Ik had ook eens problemen en de upc monteur zei dat het door de magnetron kwam....quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
En morgen is het de kosmische straling. Overmorgen een vrachtwagen die voorbij komt rijden. Volgende week hebben de buren een kpn digitenne. Volgend jaar een sinkhole in Florida.
Ik moest van UPC een kabel met betere mantel kopen want die is dan minder gevoelig voor interfentie. Gedaan (¤45,-). En nu werken veronica/discovery/comedy central nog steeds nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik had ook eens problemen en de upc monteur zei dat het door de magnetron kwam....
Bleek achteraf gewoon een probleem in de straat te zijn. Maarja ze moeten toch een smoes hebben he?
gewoon gaan klagen bij upc , als het product niet naar behoren werkt zullen ze wel met een oplossing moeten komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik moest van UPC een kabel met betere mantel kopen want die is dan minder gevoelig voor interfentie. Gedaan (¤45,-). En nu werken veronica/discovery/comedy central nog steeds niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |