abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117400309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat klopt, het is een kwestie van prioriteiten stellen. Of je gaat en hebt een leuke dag en neemt op de koop toe dat je gedonder hebt met je ouders, of je blijft thuis 17,50-loos zitten mokken.

Maar houd er rekening mee dat je niet zozeer mokt over je ouders, je mokt vooral over jezelf dat je niet bent opgestaan tegen hen en hbt gezegd dat je toch gaat, no matter what.

Je bent verdorie 17, 17-jarigen doen dat soort dingen potverdorie. Daar hadden je ouders maar rekening mee moeten houden toen je 17 werd, als ze dat niet wilden hadden ze je moeten afschieten.
Klopt, maar "gedonder met je ouders" betekent bij iedereen iets anders. Bij mij is het waarschijnlijk iets in de trant van "2 maanden geen zak- en kleedgeld en niet uit," en daar heb ik geen zin in. Ze zijn er tot nu toe nooit achter gekomen als ik iets deed wat ze niet zo op prijs zouden stellen, maar ik vrees dat ze hier wel streng op gaan controleren...
pi_117400466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef msacras het volgende:

[..]

Klopt, maar "gedonder met je ouders" betekent bij iedereen iets anders. Bij mij is het waarschijnlijk iets in de trant van "2 maanden geen zak- en kleedgeld en niet uit," en daar heb ik geen zin in. Ze zijn er tot nu toe nooit achter gekomen als ik iets deed wat ze niet zo op prijs zouden stellen, maar ik vrees dat ze hier wel streng op gaan controleren...
Zo is het, mijn ouders zijn ook streng. Ik zit ook weer 3 weekenden thuis. Anderen ervaren het niet en praten er maar makkelijk over.
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:22:51 #128
351780 Piye
King of Kush
pi_117400536
quote:

[..]

Dan kan je ook gewoon je verlies nemen en de volgende keer alleen vertellen dat je bij een vriendin gaat slapen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_117400572
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Dan kan je ook gewoon je verlies nemen en de volgende keer alleen vertellen dat je bij een vriendin gaat slapen.
Ga ik ook zeker doen, maar nu weten ze sowieso dat ik echt niet alleen daar ga slapen dus voor deze keer kan het niet meer en dat is klote.
pi_117400618
quote:

[..]

En de enige manier om meer vrijheid te krijgen is door er keihard tegenin te gaan. Anders bevestig je hen alleen maar in hun "gelijk". Wat kan je gebeuren?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:27:18 #131
351780 Piye
King of Kush
pi_117400749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En de enige manier om meer vrijheid te krijgen is door er keihard tegenin te gaan. Anders bevestig je hen alleen maar in hun "gelijk". Wat kan je gebeuren?
Dit ook ja, kwestie van vol blijven houden, maar het kan wel nare gevolgen hebben.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_117400813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Piye het volgende:

[..]

Dit ook ja, kwestie van vol blijven houden, maar het kan wel nare gevolgen hebben.
Dat bedoel ik, het kan nare gevolgen hebben. Ze lieten me ook eerst ongelofelijk vrij en dat waardeerde ik ook, maar het is altijd gewoon goed gegaan en aangezien ik nu al niet eens meer weg mag ga ik het nog zwaar krijgen als ik er keihard tegen in ga. Ach, met een beetje geluk ben ik hier weg over minder dan 2 jaar.
pi_117400822
Die jongens willen in TS haar broekje.
pi_117400905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef msacras het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het kan nare gevolgen hebben. Ze lieten me ook eerst ongelofelijk vrij en dat waardeerde ik ook, maar het is altijd gewoon goed gegaan en aangezien ik nu al niet eens meer weg mag ga ik het nog zwaar krijgen als ik er keihard tegen in ga. Ach, met een beetje geluk ben ik hier weg over minder dan 2 jaar.
Ach, dan ben je ook 2 jaar ouder en zie je het ook weer heel anders dan als 16-jarige. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117401642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Ach, dan ben je ook 2 jaar ouder en zie je het ook weer heel anders dan als 16-jarige. ;)
Ja maar het gaat er niet om hoe ik deze situatie over 2 jaar zie, het gaat erom dat het nú een naaistreek van ouders is en dat het nú een negatief effect op me heeft.
pi_117401757
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef msacras het volgende:

[..]

Ja maar het gaat er niet om hoe ik deze situatie over 2 jaar zie, het gaat erom dat het nú een naaistreek van ouders is en dat het nú een negatief effect op me heeft.
Tja, tieners en ouders blijft een moeilijke situatie...jij wilt dingen en je ouders vinden je er blijkbaar nog niet oud genoeg voor en ja, ook ouders kunnen nou eenmaal van gedachten veranderen en daar zul je je naar moeten schikken....het leven is niet fair...nu niet en straks gaat het ook niet beter worden. :P
Optimist tot in de kist
pi_117401831
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Tja, tieners en ouders blijft een moeilijke situatie...jij wilt dingen en je ouders vinden je er blijkbaar nog niet oud genoeg voor en ja, ook ouders kunnen nou eenmaal van gedachten veranderen en daar zul je je naar moeten schikken....het leven is niet fair...nu niet en straks gaat het ook niet beter worden. :P
Nee dat is waar, maar ik ben wel blij als ik straks tenminste m'n eigen beslissingen kan maken :')
pi_117401920
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef msacras het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar ik ben wel blij als ik straks tenminste m'n eigen beslissingen kan maken :')
Valt nog vies tegen hoor :') , is ook geen hemel op aarde en vele van je beslissingen zullen ook in meer of mindere mate gedwongen zijn, simpelweg omdat je geen andere keuze hebt. :P
Optimist tot in de kist
pi_117401970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Valt nog vies tegen hoor :') , is ook geen hemel op aarde en vele van je beslissingen zullen ook in meer of mindere mate gedwongen zijn, simpelweg omdat je geen andere keuze hebt. :P
Nee is zeker waar, maar als we OT zouden blijven kan ik op dat vlak iig zelf beslsissingen maken _O_
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:00:57 #140
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_117402455
Ik ben 24, ik neem je wel even, zeg dat maar tegen je ouders dan is het goed.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_117402552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef blek het volgende:
Zeg dat je condooms meeneemt en het dus wel veilig is met die 2 18 jarige hormoonbommen.

Je vader zal direct blij instemmen en je de volgende ochtend wel komen ophalen achter holland spoor ^O^
Als pa ziet hoeveel geld dochterlief kan verdienen door haar kontje te verkopen achter het station zal de mening snel worden bijgesteld over de nachtelijke uurtjes die TS buiten doorbrengt.
pi_117402799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef luckass het volgende:

[..]

Als pa ziet hoeveel geld dochterlief kan verdienen door haar kontje te verkopen achter het station zal de mening snel worden bijgesteld over de nachtelijke uurtjes die TS buiten doorbrengt.
_O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_117402873
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef msacras het volgende:

[..]

Behalve dan als je de volgende dag moet werken je je werkgever je echt geen vrije dag wil geven. :+
Optimist tot in de kist
pi_117402931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Behalve dan als je de volgende dag moet werken je je werkgever je echt geen vrije dag wil geven. :+
Maar dan ga ik toch ook niet uit. :') Als ik zaterdagochtend om 8 uur moet werken dan blijf ik die avond ervoor gewoon thuis hoor, maar 6 oktober a.s hoef ik niet te werken dus dat is het probleem niet. Mijn ouders zijn de enige blokkade.
pi_117403812
Pubers, luisteren naar je ouders zal je moeten doen :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:09:29 #146
385468 Atrocat
Consumerend lid
pi_117408430
Gewoon gaan. Je bent een geil wijf, je ouders snappen dat echt wel.
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:27:15 #147
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_117409104
Tssss dat is gewoon oplichterij vind ik...
Gr gr. de KLB Keizer
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:36:55 #148
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_117409445
Dreig met het aanmaken van een feest op facebook bij ouderlijk huis.

Problem solved.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_117416084
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef GoodGawd het volgende:
Dreig met het aanmaken van een feest op facebook bij ouderlijk huis.

Problem solved.
Project X Leiden a.s vrijdag, ok.
  zondag 30 september 2012 @ 10:10:51 #150
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117416399
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:47 schreef msacras het volgende:

[..]

Project X Leiden a.s vrijdag, ok.
Woon je leiden? _O_ waar?

K kom wel feestje bouwen! Met z'n 2tjes :$ :$