SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Die kleur van de links tussen de spelers komt inderdaad door land, competitie, club. De spelers moeten iets gemeen hebben om een groene link te krijgen. Coins verdienen kan je doen door te handelen op de markt (goedkoop inkopen, duur verkopen) of nu ook door bronzen pakjes van 400 coins te kopen en de inhoud weer te verkopen. Succes ermeequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:24 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan ik een beetje snel coins verdienen ? Speel wedstrijden maar door elke keer contracten ed te kopen hou ik maar weinig geld over om goeie spelers te halen. Speel nog steeds in de bronzen toernooien. De lijnen tussen de spelers zijn bijna allemaal groen, nog paar oranje maar de teamgeest is 100. Kan die oranje kleur ooit nog groen worden tussen de spelers of is dat echt alleen om het, land, club en competitie waar ze vandaan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke bidwarquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
foutje maar toch verkocht
Ja, ik had hem van de week in een pakje. Mooie 5k pack gekocht van mijn coins en de uitkomst:quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heh wat Rooney? Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik had hem van de week in een pakje. Mooie 5k pack gekocht van mijn coins en de uitkomst:
[ afbeelding ]
Lees de eerste post eens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef spierbal het volgende:
Post hem effe nog een x want denk niet dat ie bij de vorige nog gelezen wordt.
Hier mijn vragen.
Hoe kan ik een beetje snel coins verdienen ? Speel wedstrijden maar door elke keer contracten ed te kopen hou ik maar weinig geld over om goeie spelers te halen. Speel nog steeds in de bronzen toernooien. De lijnen tussen de spelers zijn bijna allemaal groen, nog paar oranje maar de teamgeest is 100. Kan die oranje kleur ooit nog groen worden tussen de spelers of is dat echt alleen om het, land, club en competitie waar ze vandaan komen.
175k bin staan ze er nu op. Eerder deze week was het 190kquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Voor hoeveel gaat hij ongeveer?
Oranje = 1 linkquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef spierbal het volgende:
Post hem effe nog een x want denk niet dat ie bij de vorige nog gelezen wordt.
Hier mijn vragen.
Zie dat ik al dubbelgepost heb, was in de zelfde tijd bezig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die kleur van de links tussen de spelers komt inderdaad door land, competitie, club. De spelers moeten iets gemeen hebben om een groene link te krijgen. Coins verdienen kan je doen door te handelen op de markt (goedkoop inkopen, duur verkopen) of nu ook door bronzen pakjes van 400 coins te kopen en de inhoud weer te verkopen. Succes ermee
Zo'n bronzen pakket switch toch niet jouw eftal met dat pakket ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Oranje = 1 link
Groen = Dubbele link (heft een rode link op)
Meer coins kun je krijgen door te handelen. Op dit moment kun je bronze packs kopen voor 400c en dan alles voor 150c verkopen. Sommige kaartjes zijn meer waard.
Groene link heft niet altijd een rode link op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Oranje = 1 link
Groen = Dubbele link (heft een rode link op)
Meer coins kun je krijgen door te handelen. Op dit moment kun je bronze packs kopen voor 400c en dan alles voor 150c verkopen. Sommige kaartjes zijn meer waard.
Hoe krijgt Nasri dan 9 chem als LCAM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Op de lege plekken nog: Di Natale, Nasri, Ramires, De Rossi/Pirlo/Nocerino.
Volgens mij had Confetti zoiets gepost, alleen dan met Aguero.
+een keeper![]()
+Moet nog wachten totdat Xavi gaat stijgen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Loopt het weer als vanouds?
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe krijgt Nasri dan 9 chem als LCAM?Oh wacht, Ramires niet gezien.
Die had ik gezien ja. Het lijkt mij dan ook terecht dat hij 5* heeftquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Die 5* skill bronzen speler Lee Trundlewat een geniale voetballer
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Account 1:
[ afbeelding ]
Account 2:
[ afbeelding ]
Account 3:
[ afbeelding ]
Toefjes is ook aan de multiple accounts geslagen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Account 1:
[ afbeelding ]
Account 2:
[ afbeelding ]
Account 3:
[ afbeelding ]
Ik moet hem hebben en een team ermee makenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Het lijkt mij dan ook terecht dat hij 5* heeftDan nog zou ik geen 20k voor hem betalen.
Hem CF en dan Akinfenwa STquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet hem hebben en een team ermee maken
4-2-3-1 met hem als CF
Wel wil ik hem in een pakje uiteraard
Bronze packs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:41 schreef Anonymous61 het volgende:
voor mij is 1 acc genoeg maar gebruik wel accounts van me neefjesen waarom CE alleen om 59ste minuut?
Haha, nee Akinfenwa heeft geen skillsquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hem CF en dan Akinfenwa STIk zou hem ook wel in een pack willen hebben net als Osborne die steeds duurder wordt.
Benzema is gigantisch veel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef wieisboos het volgende:
Falcao 1 doelpunt in 4 wedstrijden!!!! Hij maakt echt te weinig af voor 95 finishing en hij wint werkelijk nooit een kopduel dus die 90 heading betekent niks
Akinfenwa zit ook in dat filmpje met Trundlequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, nee Akinfenwa heeft geen skills![]()
Wel wat pacey spelers eromheen om te compenseren
Ook duurder. Maar ja ik heb Falcao op de TP gezet en doe denk ik Benzema + Higuain als ik het kan betalenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Benzema is gigantisch veel beter.
Nee, amateurclubsquote:
hoe pak je dat aan, gewoon alle silvers van 72-74 kopen tot max 500 coins?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Niet te geloven hoeveel silvers er wel niet voor spotprijsjes te koop staan
Nooit gedacht dat het ook aan iemand anders zou kunnen liggen als hij niets afmaakt met 95 finishing?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef wieisboos het volgende:
Falcao 1 doelpunt in 4 wedstrijden!!!! Hij maakt echt te weinig af voor 95 finishing en hij wint werkelijk nooit een kopduel dus die 90 heading betekent niks
Ja die doe ik de hele tijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
De balotelli celebration is trouwens geniaal
Er is nog een geniale die je al vanaf level 2 ofzo kan kopen, de huppelende vogel
Gisteren voor 25 of 50 fifa coins gekocht en ik vind hem geniaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die doe ik de hele tijdr1 + vierkantje
ik heb vandaag alleen maar bronze packs geopendquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:52 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet! Waar let jij allemaal op en waar handel jij in als ik vragen mag
Heb t ook unlocked maar weet jij hoe je ronaldo celebration doet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
De balotelli celebration is trouwens geniaal
Er is nog een geniale die je al vanaf level 2 ofzo kan kopen, de huppelende vogel
Welke is dat? Ik heb er 2 gekocht, de huppelende vogel en de Balo celebration. Hoe je het doet staat er trouwens naast als je hme net gekocht hebtquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:53 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Heb t ook unlocked maar weet jij hoe je ronaldo celebration doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
Als ik in mijn leaderbord kijk staan mijn 3 accounts in de top 4 clubvalue. Alleen VDM staat er tussen op plekkie 2. Goed gedaan VDM!
Wie is dat op het 3e plaatje, ik kan z'n naam niet lezen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:54 schreef Anonymous61 het volgende:
Eindelijk Fifa Points binnen was bijna 10 euro kwijt![]()
[ afbeelding ]
En weet iemand voor hoeveel deze spelers en formaties gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:57 schreef VaderTosti het volgende:
Moet je dit jaar trouwens ook weer een code invoeren om Ultimate Team en andere online content te kunnen spelen?
Gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering, spoiler dat even anders.
Wat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie is dat op het 3e plaatje, ik kan z'n naam niet lezen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:54 schreef Anonymous61 het volgende:
Eindelijk Fifa Points binnen was bijna 10 euro kwijt![]()
[ afbeelding ]
En weet iemand voor hoeveel deze spelers en formaties gaan?Zoek het op dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Even wat afspraken afzeggen, BRBquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee Tim, dat ga jij maar eens lekker voor hem doen!
Op de webapp kun je niks met fifa points kopen tenzij je fifa 13 voor PC hebtquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
Als je fifa points koopt, kan je ze dan ook in de webapp gebruiken? Aangezien je daar je fifa points ook kan zien.
Kan je er verder nog iets mee? op pakjes kopen na?
ja en nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
Als je fifa points koopt, kan je ze dan ook in de webapp gebruiken? Aangezien je daar je fifa points ook kan zien.
Kan je er verder nog iets mee? op pakjes kopen na?
haha dat is klotequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:59 schreef BDIL het volgende:
Damn Moest van 8 tot 12 uur werken , kwam ik thuis en viel ik in slaapArsenal-Chelsea gemist
Daar win je de oorlog wel mee in de luchtquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
Too easyyyNice, welke opstelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
wil je serieus geld betalen voor stadions?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leek me ook wel fijn als je van die unlocks kon kopen. Die je nu kan verdienen en anders stadions of wat dan ook voor offline gameplay.
85 jumpingquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog wel mee in de lucht
care, je hebt pace nodig achterin.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog wel mee in de lucht
Net zo doelloos als er pakjes voor kopen tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil je serieus geld betalen voor stadions?
Falcao heeft in de 90 jumping en is ook kutquote:
DIe is echt geniaalquote:
niet echt want pakjes kunnen je nog geld opleverenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net zo doelloos als er pakjes voor kopen toch. Ga geen stadion kopen, maar het was een voorbeeld.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:57 schreef VaderTosti het volgende:
Moet je dit jaar trouwens ook weer een code invoeren om Ultimate Team en andere online content te kunnen spelen?
Ja maar dat komt amper voor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt want pakjes kunnen je nog geld opleverenbijvoorbeeld als je rooney eruit krijgt
Ja maar dat wijst voor zich. De instructies staan op de formuliertjes waar de codes opstaan.quote:
Sorry, ik zal even 1 van m'n 20 accounts uitloggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:06 schreef Anonymous61 het volgende:
SORRY!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Is hij zo goed dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:07 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijs van Quintero is ook fiks gezakt. Ik kan mezelf niet meer tegenhouden nu....
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal even 1 van m'n 20 accounts uitloggen.
Je NAT openmaken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef Groninger. het volgende:
Hallo,
Op FUT kan ik wel online spelen maar niet tegen vrienden, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen dat ik wel tegen ze kan spelen?
Teven is die heel traag en als ik op tegen vrienden online klik blijft hij oneindig staan op, bezig met laden.
Poorten openenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef Groninger. het volgende:
Hallo,
Op FUT kan ik wel online spelen maar niet tegen vrienden, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen dat ik wel tegen ze kan spelen?
Teven is die heel traag en als ik op tegen vrienden online klik blijft hij oneindig staan op, bezig met laden.
Zijn de poorten voor deze fifa veranderd? Zag laatst dat mijn firewall veranderd is ten opzichte van fifa 12. Van open -> beperktquote:
Ja heb ik al op gezocht ik had eerst hetzelfde met de ps3, maar nu speel ik op 360 maar kan geen goede vinden heb al geprobeerd een aantal poorten open te zetten maar toen had ik opeens helemaal geen internet meerquote:
Merk er zelf niks van, geen ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn de poorten voor deze fifa veranderd? Zag laatst dat mijn firewall veranderd is ten opzichte van fifa 12. Van open -> beperkt
Ik wil je wel helpen via Teamviewer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja heb ik al op gezocht ik had eerst hetzelfde met de ps3, maar nu speel ik op 360 maar kan geen goede vinden heb al geprobeerd een aantal poorten open te zetten maar toen had ik opeens helemaal geen internet meer
ja met hem heb ik vroeger nog gevoetbaldquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:14 schreef Maver24 het volgende:
kent iemand deze
ketkeophomphone
kreeg ik net in een pakje
wtf moment
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja met hem heb ik vroeger nog gevoetbald
Waar let jij allemaal op ;o Welke kaarten enzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Winst maken is nu zo makkelijk dat zelfs de grootste noobs steeds meer vooruitgaan
Ik vraag het mij af of hij nog veel gaat stijgen. Mexicaanse competitie is niet zo heel populair en hij is geen Braziliaan of andere veelgebruikte nationaliteit. Ik denk dat hij nu wel rond zijn bedrag zit wat hij lang gaat zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, een van de beste zilveren spelers. Bovendien gaat hij nog veel in prijs stijgen
Alle goede silvers en pacey gold cb's. Ik ga gewoon steeds spelers bij langs en als ze er goedkoop op staan koop ik ze.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:15 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Waar let jij allemaal op ;o Welke kaarten enzo
Ik heb hem nu voor 29k, veel goedkoper dan dat gaat hij niet worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af of hij nog veel gaat stijgen. Mexicaanse competitie is niet zo heel populair en hij is geen Braziliaan of andere veelgebruikte nationaliteit. Ik denk dat hij nu wel rond zijn bedrag zit wat hij lang gaat zijn.
hem em op 4000 gezet:pquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
Milito dit jaarSpeelt bijna net zo goed als die van Fut11 <3
Dayro Moreno was ook niet heel erg duur, zelfde nationaliteit, 5* skills alleen wat trager. Moreno was wel heel erg goed maar heeft maximaal 15K ofzo gekost en zat in dezelfde league.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu voor 29k, veel goedkoper dan dat gaat hij niet worden.
Noem is paar silver namen? of league's waar goeie silver players in zittenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alle goede silvers en pacey gold cb's. Ik ga gewoon steeds spelers bij langs en als ze er goedkoop op staan koop ik ze.
Op de laatste seconde bieden gaat ook steeds beter omdat er niemand op let
danilinhoquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Noem is paar silver namen? of league's waar goeie silver players in zitten
BPL Serie A Eredivisie pro leaguequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Noem is paar silver namen? of league's waar goeie silver players in zitten
Die was veel langzamer (-11), had een minder schot, strenght en kon ook minder dribbelen(-8 ofzo)quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dayro Moreno was ook niet heel erg duur, zelfde nationaliteit, 5* skills alleen wat trager. Moreno was wel heel erg goed maar heeft maximaal 15K ofzo gekost en zat in dezelfde league.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |