SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Die kleur van de links tussen de spelers komt inderdaad door land, competitie, club. De spelers moeten iets gemeen hebben om een groene link te krijgen. Coins verdienen kan je doen door te handelen op de markt (goedkoop inkopen, duur verkopen) of nu ook door bronzen pakjes van 400 coins te kopen en de inhoud weer te verkopen. Succes ermeequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:24 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan ik een beetje snel coins verdienen ? Speel wedstrijden maar door elke keer contracten ed te kopen hou ik maar weinig geld over om goeie spelers te halen. Speel nog steeds in de bronzen toernooien. De lijnen tussen de spelers zijn bijna allemaal groen, nog paar oranje maar de teamgeest is 100. Kan die oranje kleur ooit nog groen worden tussen de spelers of is dat echt alleen om het, land, club en competitie waar ze vandaan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke bidwarquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
foutje maar toch verkocht
Ja, ik had hem van de week in een pakje. Mooie 5k pack gekocht van mijn coins en de uitkomst:quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heh wat Rooney? Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik had hem van de week in een pakje. Mooie 5k pack gekocht van mijn coins en de uitkomst:
[ afbeelding ]
Lees de eerste post eens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef spierbal het volgende:
Post hem effe nog een x want denk niet dat ie bij de vorige nog gelezen wordt.
Hier mijn vragen.
Hoe kan ik een beetje snel coins verdienen ? Speel wedstrijden maar door elke keer contracten ed te kopen hou ik maar weinig geld over om goeie spelers te halen. Speel nog steeds in de bronzen toernooien. De lijnen tussen de spelers zijn bijna allemaal groen, nog paar oranje maar de teamgeest is 100. Kan die oranje kleur ooit nog groen worden tussen de spelers of is dat echt alleen om het, land, club en competitie waar ze vandaan komen.
175k bin staan ze er nu op. Eerder deze week was het 190kquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Voor hoeveel gaat hij ongeveer?
Oranje = 1 linkquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef spierbal het volgende:
Post hem effe nog een x want denk niet dat ie bij de vorige nog gelezen wordt.
Hier mijn vragen.
Zie dat ik al dubbelgepost heb, was in de zelfde tijd bezig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die kleur van de links tussen de spelers komt inderdaad door land, competitie, club. De spelers moeten iets gemeen hebben om een groene link te krijgen. Coins verdienen kan je doen door te handelen op de markt (goedkoop inkopen, duur verkopen) of nu ook door bronzen pakjes van 400 coins te kopen en de inhoud weer te verkopen. Succes ermee
Zo'n bronzen pakket switch toch niet jouw eftal met dat pakket ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Oranje = 1 link
Groen = Dubbele link (heft een rode link op)
Meer coins kun je krijgen door te handelen. Op dit moment kun je bronze packs kopen voor 400c en dan alles voor 150c verkopen. Sommige kaartjes zijn meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |