Heerlijk, die verwendingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het lekker als ik dat doe plus masker in haar en overall en alles.
aah oke dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Bijna natuurlijk botox al is het natuurlijk tijdelijk en je weet wel.
12 oktober?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Het stinkt niet zo erg.
Iemand trouwens nog in voor een meet over twee weken op vrijdag oid? In Arnhem/Amersfoort?
Je maakt het weer lastig, aangezien ik dan late dienst hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Het stinkt niet zo erg.
Iemand trouwens nog in voor een meet over twee weken op vrijdag oid? In Arnhem/Amersfoort?
Ja, mijn beautystash moet nodig een keer gehalveerd worden.quote:
Heb je GW2?quote:
Kom maar hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mijn beautystash moet nodig een keer gehalveerd worden.
Zoiets ja. Ik vind het wel jammer dat er nu geen meet komt.quote:
ik had duidelijk niet genoeg gezopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
Ik had geen kater trouwens. Volgens mij was ik zelfs om negen uur al wakker, als het niet eerder is.
Ik kon sowieso niet, vond ik wel jammer. Lijkt me sowieso leuk om iedereen hier eens te meeten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik vind het wel jammer dat er nu geen meet komt.
Nee heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je GW2?
Met mijn necro krijg ik alleen hele lelijke kleuren.
Dus hij is nu in mintgroen met rose kleding.
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je maakt het weer lastig, aangezien ik dan late dienst heb
En 12 oktober bbq van het werk
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
Mintgroen met rose.Wut?
Ik ben ook één keer wakker geworden, toen was het nog donker. De volgende keer was het licht en toen ben ik ook nog een tijd blijven liggen. Toen pakte ik twee minuten voor mijn wekker mijn telefoon. En ik voel me kiplekker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had duidelijk niet genoeg gezopen
heb enorm slecht geslapen
heb het nog half 5 zien worden
True story.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.
Joah en ik zou sowieso een meet organiseren als knetter niet wilde of het niet doorging dusjah!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet, vond ik wel jammer. Lijkt me sowieso leuk om iedereen hier eens te meeten.
26 oktober, vind ik een hele mooie datum.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.
beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook één keer wakker geworden, toen was het nog donker. De volgende keer was het licht en toen ben ik ook nog een tijd blijven liggen. Toen pakte ik twee minuten voor mijn wekker mijn telefoon. En ik voel me kiplekker.
Das nog een maaaand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
26 oktober, vind ik een hele mooie datum.
Ja, maar dan ben ik jarig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das nog een maaaand.
Maak vanavond wel een lijstje met data die ik hier post. Meeste stemmen gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |