Heerlijk, die verwendingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het lekker als ik dat doe plus masker in haar en overall en alles.
aah oke dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Bijna natuurlijk botox al is het natuurlijk tijdelijk en je weet wel.
12 oktober?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Het stinkt niet zo erg.
Iemand trouwens nog in voor een meet over twee weken op vrijdag oid? In Arnhem/Amersfoort?
Je maakt het weer lastig, aangezien ik dan late dienst hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Het stinkt niet zo erg.
Iemand trouwens nog in voor een meet over twee weken op vrijdag oid? In Arnhem/Amersfoort?
Ja, mijn beautystash moet nodig een keer gehalveerd worden.quote:
Heb je GW2?quote:
Kom maar hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mijn beautystash moet nodig een keer gehalveerd worden.
Zoiets ja. Ik vind het wel jammer dat er nu geen meet komt.quote:
ik had duidelijk niet genoeg gezopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
Ik had geen kater trouwens. Volgens mij was ik zelfs om negen uur al wakker, als het niet eerder is.
Ik kon sowieso niet, vond ik wel jammer. Lijkt me sowieso leuk om iedereen hier eens te meeten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik vind het wel jammer dat er nu geen meet komt.
Nee heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je GW2?
Met mijn necro krijg ik alleen hele lelijke kleuren.
Dus hij is nu in mintgroen met rose kleding.
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je maakt het weer lastig, aangezien ik dan late dienst heb
En 12 oktober bbq van het werk
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
Mintgroen met rose.Wut?
Ik ben ook één keer wakker geworden, toen was het nog donker. De volgende keer was het licht en toen ben ik ook nog een tijd blijven liggen. Toen pakte ik twee minuten voor mijn wekker mijn telefoon. En ik voel me kiplekker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had duidelijk niet genoeg gezopen
heb enorm slecht geslapen
heb het nog half 5 zien worden
True story.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.
Joah en ik zou sowieso een meet organiseren als knetter niet wilde of het niet doorging dusjah!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet, vond ik wel jammer. Lijkt me sowieso leuk om iedereen hier eens te meeten.
26 oktober, vind ik een hele mooie datum.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry skatteke, maar noem dan een andere data. Helaas komt het nooit helemaal goed uit voor iedereen.
beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook één keer wakker geworden, toen was het nog donker. De volgende keer was het licht en toen ben ik ook nog een tijd blijven liggen. Toen pakte ik twee minuten voor mijn wekker mijn telefoon. En ik voel me kiplekker.
Das nog een maaaand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
26 oktober, vind ik een hele mooie datum.
Ja, maar dan ben ik jarig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das nog een maaaand.
Maak vanavond wel een lijstje met data die ik hier post. Meeste stemmen gelden.
morguhquote:
Ooooh.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet nog boodschappen doen, maar het is zwaar kutweer
RAPEMEETquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele speciale meet worden.
Same, maar minus het kutweer.. ik moet ook nog een zooi opruimen en m'n broertje is weer eens niet aanwezig..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Regen, regen en regen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus?
hier strakblauwe lucht met zon
Samen met ex nog, op 6 oktober.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh.haha maar vier je dan geen eigen feestje?
Krijg ik dan ook een speciaal cadeau?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele speciale meet worden.
bah das niks danquote:
Mag ik jou verkrachten voor m'n verjaardag? Je bent een schat.quote:
zon en warmte hier.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens buienradar duurt het niet zo lang meer, dus dan kan ik even naar de winkelquote:
Verkrachting houdt in dat het ongewenst is. Mur wenst dat juist.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik jou verkrachten voor m'n verjaardag? Je bent een schat.
Als ik iets leuks weet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een speciaal cadeau?
ik zag het alquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens buienradar duurt het niet zo lang meer, dus dan kan ik even naar de winkel
Yeah, probleem is dat het hier altijd wat blijft hangenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zag het al
allemaal kleine buitjes
Jij kan mij niet verkrachten, maar je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik jou verkrachten voor m'n verjaardag? Je bent een schat.
apeldoorn komt er meestal wel goed vanafquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, probleem is dat het hier altijd wat blijft hangen
I can think of something.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkrachting houdt in dat het ongewenst is. Mur wenst dat juist.
[..]
Als ik iets leuks weet.
Challenge accepted.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kan mij niet verkrachten, maar je kan het altijd proberen.
Vrijdag geef ik jou een hint.quote:
Succesquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Fera het volgende:
Ik ga weer verhuizen van laptop naar mobiel, omdat ik nog een half uur in de bus moet zitten.![]()
Doei.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Fera het volgende:
Ik ga weer verhuizen van laptop naar mobiel, omdat ik nog een half uur in de bus moet zitten.![]()
dat wou ik een uur geleden al doen maar heb geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens douchen, aankleden, puinruimen en boodschappen doen
Danke schön. Al weet ik niet of ik nu al ga, krijg net weer n WA wat er verandering in kan brengen.quote:
jooquote:
Vanavond ben ik pas terug als jij al op bed ligt denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doei.
Veel plezier vandaag en tot vanavond.
Owjeetje. Tot morgen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanavond ben ik pas terug als jij al op bed ligt denk ik.
Ik ga film kijken.quote:
Ik ga ook film kijken, maar ze moet meestal weer redelijk vroeg naar huis voor de laatste bus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga film kijken.Tot morgen. Je kan ook smsen als je wilt.
en dat is?quote:
Okay.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga ook film kijken, maar ze moet meestal weer redelijk vroeg naar huis voor de laatste bus.
Ik zal wss wel sms'en.
hoe weet je dan dat je iets verkeerds hebt gedaan als je het niet weet?quote:
Er loopt er hier eentje humeurig te stofzuigen en zooi te ruimen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat je iets verkeerds hebt gedaan als je het niet weet?
aaaah nu snap ik hemquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Er loopt er hier eentje humeurig te stofzuigen en zooi te ruimen.
Maar, ik lag er vanmorgen pas om 6u in, heb krap aan zes uur geslapen, ben net een half uur wakker én al gedouched. Ik zie het niet zo.quote:
soms he ben ik wel zo blij dat ik alleen woonquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik lag er vanmorgen pas om 6u in, heb krap aan zes uur geslapen, ben net een half uur wakker én al gedouched. Ik zie het niet zo.
Al gedaan, en al gedouched.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken. Doe ik ook altijd als ik me verveel.
Mijn moeder staat met een half uurtje voor de deur, ik denk niet dat ik daar tijd voor heb vandaag.quote:
Heb je over?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm roerei was geen goed idee.. nu ben ik misselijk
over een paar minuten wellichtquote:
Dan pas ik als je het niet heel erg vind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar minuten wellicht
nee, begrijp ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan pas ik als je het niet heel erg vind.
En een beetje melk en peper en zout?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, begrijp ikmaar er liggen nog wel eieren in de koelkast hoor, dus leef je gerust uit
pannetje staat in het kastje
Neehee. Autofellatio.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
Misschien maar even armor craften en dan lezen.
Thanks, had al honger, nu voel ik me uitgehongerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, begrijp ikmaar er liggen nog wel eieren in de koelkast hoor, dus leef je gerust uit
pannetje staat in het kastje
ook aanwezig, zal het je aanwijzenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En een beetje melk en peper en zout?
je moet ook eten gitaartje, het is al 1 uur geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks, had al honger, nu voel ik me uitgehongerd
Wil jij ook roerei?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks, had al honger, nu voel ik me uitgehongerd
Dan kan ik m'n gang gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook aanwezig, zal het je aanwijzen
Ja, moet eerst naar de winkelquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet ook eten gitaartje, het is al 1 uur geweest
Jaaaa, doe maar heul veulquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij ook roerei?
[..]
Dan kan ik m'n gang gaan.![]()
4 of 5 eieren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaaaa, doe maar heul veul
12?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, dat is niet heel veel vriend
das me een beste uitsmijter danquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, 6 of 7 ofzo
Bak er standaard 5 als ik een uitsmijter maak
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
das me een beste uitsmijter dan
Blauwe lucht met witte, pluizige wolkjes hier.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
regen zuigt.. maar beter komt het hier ook, dan kan ik niet grasmaaien
het zonnetje schijnt hier en hier verder ook blauwe lucht.. ik probeer het weg te blazenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Blauwe lucht met witte, pluizige wolkjes hier.
succes en eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga een uitsmijter maken. Eerst eens naar de winkel.
Mensen, tot later
Ik zou finaal over mn nek gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 of 6 boterhammen en net zo veel plakken kaas en ham
Apart, hier grijs bewolktquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt hier en hier verder ook blauwe lucht.. ik probeer het weg te blazen
gebruik je die van je masker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
Omg. Nu ga k ook roerei maken door jullie. FUck dit!
lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 of 6 boterhammen en net zo veel plakken kaas en ham
Jij kan de zon laten schijnen, want je loopt langs en de wolken verdwijnen. En als je lacht, lacht heel de wereld mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt hier en hier verder ook blauwe lucht.. ik probeer het weg te blazen
ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kan de zon laten schijnen, want je loopt langs en de wolken verdwijnen. En als je lacht, lacht heel de wereld mee.
Gay action met James Bond? Oh my.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word een beetje schijtziek van die achterlijke hommo james bond ad
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kan de zon laten schijnen, want je loopt langs en de wolken verdwijnen. En als je lacht, lacht heel de wereld mee.
ik wil m nu slaan met een knuppel door die adquote:
Ik ben stiekem een beetje fan van Marco Borsato.quote:
goedzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje fan van Marco Borsato.Ik geef mijn opvoeding de schuld.
ik heb em een keer live gezien en ondanks dat ik er niks mee heb deed ie het toch wel erg goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje fan van Marco Borsato.Ik geef mijn opvoeding de schuld.
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]ik las em met de stem van marco
Ik voel je ademmm hurrr hurrr.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Symphonica in Rosso, I was there.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em een keer live gezien en ondanks dat ik er niks mee heb deed ie het toch wel erg goed
... En zie je gezicht, je bent n droom die naast me ligt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel je ademmm hurrr hurrr.![]()
![]()
Nee, Marco. Hij begon daar mee. 2006, 28 oktober.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Frieten worden gekookt
[..]
bij Doe Maar?
daar was ik dan weer nietquote:
owquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Marco. Hij begon daar mee. 2006, 28 oktober.
Blof.. veel verder kom ik niet (geloof ik)quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Guilty pleasure qua Nederlandstalig; Clouseau
vergeet van dik hout nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Blof.. veel verder kom ik niet (geloof ik)
Impossible.quote:
O dankjewel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
... En zie je gezicht, je bent n droom die naast me ligt.
Ik ken dat liedje uit mn hoofd.quote:
Ik heb ook geen zin, maarja, als ik niets doe dan kan ik straks niet meer normaal aan m'n pc zittenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wou ik een uur geleden al doen maar heb geen zin om op te staan
Jaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Guilty pleasure qua Nederlandstalig; Clouseau
zelfs je naaaaaaaaaam issssssssss moooooooooooooiiiquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
Ga niet weg, ga nooit bij me weg. En als je dan ooit weggaat, laat mij je dan weer vinden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin, maarja, als ik niets doe dan kan ik straks niet meer normaal aan m'n pc zitten
Lekker die ochtendademquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel je ademmm hurrr hurrr.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zelfs je naaaaaaaaaam issssssssss moooooooooooooiii
gelukkig bestaat er tandpastaquote:
En mondwaterquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er tandpasta
Als je zo graag wilt opruimen mag je ook wel hier langskomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet niet wat ik eerst wil doen, aankleden of opruimen
Nou, graag willen niet, en ik ga niet andermans rommel opruimen, kom nouquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt opruimen mag je ook wel hier langskomen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, graag willen niet, en ik ga niet andermans rommel opruimen, kom nou
Halt Mich?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
Herbert Gronemeyer heeft ook n mooi liedje, waar ik standaard bij moet huilen, kan even niet op de titel komen.
Nee, ik weet t al, Der Weg. Guus Meeuwis heeft die gecovert in het Nederlands, maar Herbert's versie is mooier.quote:
hoeveel had je erquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Oke pfff vol. Volgende keer maar 2 eieren.
ik zing teveelquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook last van, klote verkoudheid die niet doorzet
3.quote:
vretertjequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
3.maar al pap op 1.5 uur geleden.
Zing Ariel, Zing!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
So lace your hands ‘round the small of my back and I will kiss you like a king queen
I will be your bride, I'll keep you warm at night
I will sing, I will sing
[..]
ik zing teveel![]()
Sing, my angel of music!quote:
Ik vind het Nederlands toch mooier hoor..quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik weet t al, Der Weg. Guus Meeuwis heeft die gecovert in het Nederlands, maar Herbert's versie is mooier.
Hee, die gaat over mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Are cigarettes and red vines
Just close your eyes, 'cause, baby,
You never do know.
And I'll be on the sidelines,
With my hands tied,
Watching the show
De tekst komt niet tot recht in de Nederlandse cover. Wel goed gedaan hoor, van Guus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlands toch mooier hoor..
Early one morning the sun was shiningquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Are cigarettes and red vines
Just close your eyes, 'cause, baby,
You never do know.
And I'll be on the sidelines,
With my hands tied,
Watching the show
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Early one morning the sun was shining
I was laying in bed
Wond'ring if she'd changed it all
If her hair was still red
Her folks they said our lives together
Sure was gonna be rough
They never did like Mama's homemade dress
Papa's bankbook wasn't big enough
And I was standing on the side of the road
Rain falling on my shoes
Heading out for the East Coast
Lord knows I've paid some dues getting through
Tangled up in blue.
Nu ben ik verliefd op je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Early one morning the sun was shining
I was laying in bed
Wond'ring if she'd changed it all
If her hair was still red
Her folks they said our lives together
Sure was gonna be rough
They never did like Mama's homemade dress
Papa's bankbook wasn't big enough
And I was standing on the side of the road
Rain falling on my shoes
Heading out for the East Coast
Lord knows I've paid some dues getting through
Tangled up in blue.
ik ben dan wel blond.. maar............ nja...........quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel tof dat je weet waar ik op doel
Ja, blond ben jequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben dan wel blond.. maar............ nja...........
Nadruk op komen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan nog mag je wel hier komen
Zeg zeg, ik weet niet waar je mij voor aanziet, maar daar help ik haar dan wel mee hoorquote:
Dat zeg ik..quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg zeg, ik weet niet waar je mij voor aanziet, maar daar help ik haar dan wel mee hoor
ik vond dat wijf vroeger echt lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok nog een guilty pleasure, kan t niet helpen
geen idee.. k ga dr zo eens googlenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond dat wijf vroeger echt lekker
vraag me af hoe ze er nu uitziet
sportschool opzeggen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, boodschappen doen, sportschool opzeggen.. En dan zijn we er weer klaar mee.. denk ik..
Juh, 40 euro in de maand en de afgelopen 2 maanden ben ik 1 keer geweest, ik hou het gewoon niet vol met m'n onregelmatige tijden..quote:
jammerquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, 40 euro in de maand en de afgelopen 2 maanden ben ik 1 keer geweest, ik hou het gewoon niet vol met m'n onregelmatige tijden..
laterssssquote:
Bij welke zit je? Ik wil eigenlijk ook wel bij een, maar vind het kut om alleen te gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn sportschool is 20 in de maand
Ik ga slapennn.
Fitnessclub.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij welke zit je? Ik wil eigenlijk ook wel bij een, maar vind het kut om alleen te gaan.
Ga aan kickboksen doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk ook iets qua sport gaan doen. Maar ik ben er nog niet uit wat het minst vervelend zou zijn.
ik ben nooit sportief geweest eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk ook iets qua sport gaan doen. Maar ik ben er nog niet uit wat het minst vervelend zou zijn.
Tja, ik ook. Maar het gaat niet om de leukheid hequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben nooit sportief geweest eigenlijk
ik vind een goed boek lezen veel leuker om te doen
klopt maar ik heb ook gewoon niks met sportquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik ook. Maar het gaat niet om de leukheid he
kickboksenquote:
Ik heb motorische problemen die vrij overheersend zijn tijdens sportquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt maar ik heb ook gewoon niks met sport
en al helemaal niet met teamsport
op school was ik degene die ze liever niet in het team hadden
Is denksport een idee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb motorische problemen die vrij overheersend zijn tijdens sport
Dus ik was altijd scheids
op middelbaar zat ik met een paar vrienden langs de kantquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb motorische problemen die vrij overheersend zijn tijdens sport
Dus ik was altijd scheids
Geen oplossing voor mijn chronische tekort aan bewegingquote:
Fitness niks?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen oplossing voor mijn chronische tekort aan beweging
Maar er zijn niet echt sporten waar ik niemand tot last ben behalve gymnastiek voor gehandicapten of iets dergelijks.
quote:
Hardlopen en fietsen kan ik wel dus fitness zou wel een optie zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fitness niks?
Laat ik het zo stellen, wat kan je?
vechtsporten vallen al af voor je begreep ik.
Kijk eens in jouw vriendenkring of er meer mensen met je willen gaan fitnessenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hardlopen en fietsen kan ik wel dus fitness zou wel een optie zijn.
Balsporten kunnen niet, zwemsporten gaat ook niet, en sporten waarvoor veel evenwichtsgevoel nodig is ook niet.
Ik kan wel eens kijken hoe duur het hier in de buurt is, een sportschool. Maar daar in je eentje heen gaan is zo saai lijkt me.
Jammer wel dat ik in de buurt nergens vrienden heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kijk eens in jouw vriendenkring of er meer mensen met je willen gaan fitnessen
Fitness hoeft niet duur te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:08 schreef Mistress_X het volgende:
Vanavond lekker uit eten met een vriendin van me
Menukaart ziet er goed uit![]()
http://www.restaurantpeer.nl/Menukaart.html
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer wel dat ik in de buurt nergens vrienden heb.Anders daar kennissen vinden, in de fitnessclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neem mij meequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:08 schreef Mistress_X het volgende:
Vanavond lekker uit eten met een vriendin van me
Menukaart ziet er goed uit![]()
http://www.restaurantpeer.nl/Menukaart.html
ik zag het ook al staanquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Tomatensoep met balluh
ik verkleed me wel als damequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, vanavond enkel de ladies
oow dan heb ik nog wel een foto voor jequote:
Je mag het me wel sturen, maar van deze fetish ben ik niet zo, met alle respect hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dan heb ik nog wel een foto voor je
was een weddenschap heb er een krat bier mee verdiendquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je mag het me wel sturen, maar van deze fetish ben ik niet zo, met alle respect hoor
Ohh okee, ik dacht wat andersquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
was een weddenschap heb er een krat bier mee verdiend
Hmm, nee, die zit bij de baanderij... Boven de karwei,quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ongeveer tussen ons in? Is die een beetje relaxed?
Nope, nooit gehad, ken heel 't restaurantje ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nooit gehad? Is erg lekker en mals
Ik ken beiden niet, woon zelf in de regio zuid-oost brabant, maar een vriendin mailde mij even waar we vanavond heen gaan, en ik ga vanavond lekker kangoeroe etenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, nooit gehad, ken heel 't restaurantje ook niet
Als ik in Gorinchem ben dan is het meestal El Greco
Wat een gehucht is dat gorichem zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, nooit gehad, ken heel 't restaurantje ook niet
Als ik in Gorinchem ben dan is het meestal El Greco
Ik kom ook uit een gehucht, nog kleiner zelfs dan Gorinchemquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat een gehucht is dat gorichem zeg
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
Goedemiddag deze middag. Ik heb weekend!
vandaag moeten werken dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
Goedemiddag deze middag. Ik heb weekend!
Ik moet wel eerlijk zijn, ik heb op zich niks tegen de plaats zelf, maar de mensen die ik tot nu toe heb ontmoet zijn stuk voor stuk mafkezen met kortsluiting in de bovenkamerquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik kom ook uit een gehucht, nog kleiner zelfs dan Gorinchem
Och, we gingen een cadeautje voor haar moeder uitzoekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hedde een goeie dag gehad?
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och, we gingen een cadeautje voor haar moeder uitzoeken
Lastig, lastig
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een puzzelboekje en zo'n scheurkalenderding
hahahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn, ik heb op zich niks tegen de plaats zelf, maar de mensen die ik tot nu toe heb ontmoet zijn stuk voor stuk mafkezen met kortsluiting in de bovenkamer
Nee Gouda is lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat een gehucht is dat gorichem zeg
Dat wordt vast geen neukenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond vriendin op bezoek om voetbal te kijken
Bier staat koud, zak Hamka's (thanks Fera) in de kast
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vanaf half 8. Eigenlijk moest ik door tot 6. Maar nu vervroegd weekend. BLIJ
morgen sportenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaat lukken!
Hebben jullie nog wilde plannen voor t weekend?
Wild? Neh niet echt, aangezien ik morgen om 4 uur op moet blijf ik vanavond thuis..quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaat lukken!
Peter Pan Speedrock.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaat lukken!
Draaien er momenteel leuke films dan? Of ga je thuis filmpje kijken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen sporten
vanavond filmavond
Ted schijnt wel leuk te zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Draaien er momenteel leuke films dan? Of ga je thuis filmpje kijken?
Alle 5 de Hannibal films marathonquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Draaien er momenteel leuke films dan? Of ga je thuis filmpje kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |