Goede edit. Ik vond het vorige plaatje leuker!quote:Op zondag 30 september 2012 10:11 schreef Gray het volgende:
Gericht aan iedereen hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 11:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede edit. Ik vond het vorige plaatje leuker!
Dit plaatje is nogal, tja. Uhm... G(r)ay.quote:
True, maar waar!quote:Op zondag 30 september 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit plaatje is nogal, tja. Uhm... G(r)ay.
Haha, fail!quote:Op zondag 30 september 2012 11:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind deze wel een beetje in de sfeer van BNW passen:
[ afbeelding ]
Ah, je dacht dat een tweede keer hotlinken van dezelfde site wél zou werken?quote:
Waarom doet die hotlink het bij mij dan wel? Weird.quote:Op zondag 30 september 2012 11:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, je dacht dat een tweede keer hotlinken van dezelfde site wél zou werken?
Nou, je bent iig geen ezel.
Omdat het in je cache staat denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom doet die hotlink het bij mij dan wel? Weird.
Kut cache. De koortslip van het internet, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 30 september 2012 12:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat het in je cache staat denk ik.
Nice fart, bro.quote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kut cache. De koortslip van het internet, als je het mij vraagt.
Volgens mij had ik die al eens eerder geplaatst?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef MindFever het volgende:
Hier @Gray dit had je me best mogen linken toen.
Nee. Thans niet met de dansende chicks. Maar wel dat nummer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die al eens eerder geplaatst?
Dat gaat vast vervelen op den duur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef MindFever het volgende:
ehh 1000 redenen om journalist te worden?
Nooit!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vast vervelen op den duur.
Of niet?
1 reden om naar Rusland te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef MindFever het volgende:
ehh 1000 redenen om journalist te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |