Of gipsblokken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij komen net tot de conclusie dat het bed nog omhoog moet![]()
Klossen werken volgens mij niet bij een bed als deze, iemand tips?
36w van de kraamzorg hier.. Al heb ik het nog niet gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef freecell het volgende:
Oja, klossen, dat moet toch ergens rond 34 weken?
Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:54 schreef Suikertante het volgende:
36 weken? Onze bed ligt op de grond (met lattenbodem ertussen) en met klossen kan ik er bijna niet meer inkruipen. Moet ik dan de laatste maand al ergens een extra bed op klossen neerzetten?
Spannend hooiwagen, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Hooiwagen het volgende:
..Gister heb ik 2 streepjes gepiest, ..
Anders kunnen ze inderdaad aangeven dat ze bepaalde zaken niet doen. Als je een kleine kraam treft, kunnen klossen juist wel weer te hoog zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doenZodra de VK en/of kraamzorg thuis bij je komen moet het geregeld zijn (Arbo regel geloof ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superveel plezier! Ben benieuwd naar de foto('s)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |