quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
hij is niet gestolen. hij is van de vrachtwagen gevallen toen die van de fabriek naar de winkel reed
goed planquote:
Wat zijn de argumenten om het niet te doen? (Behalve de onwijze tijdsbesparing.)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
aargh. Hoe leg ik aan mijn baas uit dat een open-source framework gebruiken toch echt wijzer is dan from scratch een applicatie bouwen...
Ik ben heel erg blij dat ik jouw baas niet hebquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat er ook dingen inzitten die we niet nodig hebben.
Hij wil ook geen joins gebruiken omdat je dan geen gebruikers uit de database kunt verwijderen.
Dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja dan ga je alles on-demand schrijven als je het nodig heb en eindig je met het framework wat je eerst niet wou gebruiken.
Oh verder is het een heel geschikte kerel hoor!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij dat ik jouw baas niet heb
Oh vast, maar van IT en management heeft ie geen verstand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zei ik ook.
[..]
Oh verder is het een heel geschikte kerel hoor!
Je zou ook met composer je eigen framework uit symfony of een ander framework wat uit blokken is opgebouwd in elkaar kunnen zeggen en je baas vertellen dat jullie het in een nachte gemaakt hebbenquote:
Is dit een soort practical joke?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef Bart het volgende:
DIG / Yvonne Awards 2013 van start! DIG-nominaties bekend.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dit een soort practical joke?
Ik heb 4 Checkboxen, plus,min, keer, deel.quote:
Het doet gewoon een lokale dir uitlezen en daar een video-tag omheengooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef remlof het volgende:
Hoppa, vanmiddag even een interface voor m'n mediapc geschreven mbv Codeigniter en HTML5:
[ afbeelding ]
Vooralsnog alleen audio- en videofiles afspelen, via HTML5.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Leuk, wat kan'ie nog meer?
Ik hou het zelf wel gewoon bij xbmc
Dirs op m'n NAS, met een symbolic link onder de webroot voor het afspelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het doet gewoon een lokale dir uitlezen en daar een video-tag omheengooien?
Denk ga ook eens meedoen met dropbox, hoppa dropbox van totaal 51GB.quote:Samsung + Dropbox Samsung promotion (expires 1/31/2015) 2 hrs ago 48 GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |