quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:46 schreef Mercer het volgende:
Ok fijn, wat is verder de bedoening van dit topic?![]()
In welke context dan? Maw je kletst beheurlijk uit je nek IMHOquote:Op zaterdag 29 september 2012 04:32 schreef Specularium het volgende:
Bedoeling klinkt in de context vaak beter.
Bedoening gaat over het wezen, bedoeling over de richting van het idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 04:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In welke context dan? Maw je kletst beheurlijk uit je nek IMHO
Zoals ik al zei dus, je kletst uit je nek, want als jij ergens binnenkomt en het daar saai vindt, is dat jouw interpretatie van de situatie en slaat dus nooit op de bedoeling van het idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 04:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoening gaat over het wezen, bedoeling over de richting van het idee.
Je zegt zeker ook toendertijd ipv. toentertijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
Echt weer een klacht om een klacht te hebben.
In de spreektaal hebben correcte bewoordingen voor woorden geen betekenis.
Zuig je dit uit je duim, of zag je dit in je glazen bol?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:31 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Je zegt zeker ook toendertijd ipv. toentertijd
"zeker ook" is moeilijk te begrijpen hequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Zuig je dit uit je duim, of zag je dit in je glazen bol?
Hoe ik het en óf ik dat uitspreek kan je niet weten.
Dus zinloze post.
Je beide posts zitten vol met aannames.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
"zeker ook" is moeilijk te begrijpen he![]()
Je hecht duidelijk weinig waarde aan de correcte uitspraak en bewoording, dus dan is het zeer waarschijnlijk dat je dit soort elementaire dingen verkeerd doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |