wat loopt daar dan onder zijn vinger van zijn linkerhand (voor de kijkers rechts) ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:07 schreef valleilijn het volgende:
superstoer met z'n koptelefoon zonder snoer erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehh er loopt een snoer en verder bestaan die ook gewoon en zijn ze goedkoper dan die flutdingen van dr dre beats meuk dus wat zou er stoer aan zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:07 schreef valleilijn het volgende:
superstoer met z'n koptelefoon zonder snoer erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mislukte schaduw? Boven z'n rechterwijsvingernagel is vrij duidelijk een lege ingang voor het snoer te zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat loopt daar dan onder zijn vinger van zijn linkerhand (voor de kijkers rechts) ?
hey hou je bek over zijn UIquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey ik haat toch ook niet op jouw UI
Ja hoor, als Ajacieden zelfvertrouwen hebben is het arogantie maar als Schilder en Wisgerhof zeggen dat Twente kans maakt om te winnen zijn ze gewoon zelfbewust. Donder even op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:31 schreef Robus het volgende:
Dus Alderweireld verwacht Twente wel eventjes een pak op de broek te geven vanavond![]()
Zulke arrogantie dient afgestraft te worden! Twente
blinde ajax haat hé.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, als Ajacieden zelfvertrouwen hebben is het arogantie maar als Schilder en Wisgerhof zeggen dat Twente kans maakt om te winnen zijn ze gewoon zelfbewust. Donder even op.
Een kans maken is iets anders dan een overwinning verwachten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, als Ajacieden zelfvertrouwen hebben is het arogantie maar als Schilder en Wisgerhof zeggen dat Twente kans maakt om te winnen zijn ze gewoon zelfbewust. Donder even op.
Hou op met je hypocriete gelul want ik zie overal Twente fans heel stoer doen en dan ze wel even met gemak gaan winnen in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef Robus het volgende:
[..]
Een kans maken is iets anders dan een overwinning verwachten.
Hoezo ben ik hypocriet? Ik reageer op wat Alderweireld heeft gezegd. Ik heb niets van Twente spelers gelezen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou op met je hypocriete gelul want ik zie overal Twente fans heel stoer doen en dan ze wel even met gemak gaan winnen in Amsterdam
Lees dan eerst over wat Twente spelers zeggen voor je hypocriet gaat janken, faler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Robus het volgende:
[..]
Hoezo ben ik hypocriet? Ik reageer op wat Alderweireld heeft gezegd. Ik heb niets van Twente spelers gelezen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Robus het volgende:
[..]
Hoezo ben ik hypocriet? Ik reageer op wat Alderweireld heeft gezegd. Ik heb niets van Twente spelers gelezen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef Robus het volgende:
Ojee gevoellig onderwerp, ik zie het alweer.
Zo kennen we mensen, als ze weten dat ze fout zitten gaan ze over ''gevoelig onderwerp'' praten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef Robus het volgende:
Ojee gevoellig onderwerp, ik zie het alweer.
Ik weet niet of Wisgerhof of schilder wel zeiden dat ze een kans maakte maar wat ik probeer aan te geven is dat wanneer Ajacieden zelfvertrouwen uitstralen is dat arrogantie en bij jullie tukkers is dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef Robus het volgende:
[..]
Een kans maken is iets anders dan een overwinning verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |