hey dan ben ik een saaie donder van een mama hequote:
Inderdaad wel een verschil ... Maar ik zelf vind oudere jongens/mannen wel leuk.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
Proost voor iedereen die een drankje aan het drinken is
whehhehe oke dat kan nog netquote:
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad wel een verschil ... Maar ik zelf vind oudere jongens/mannen wel leuk.
ik ga ook wel meequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er volgend jaar zomer met mij zuipen en zorgen dat ik veilig in een taxi thuis kom
ik mis het drinken
Geeft ze binnekort een verjaardagfeestje?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende: Trouwens, had ik al verteld dat die dochter van m'n collega 16 is en me heeft toegevoegd op Facebook?
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft ze binnekort een verjaardagfeestje?
En ik kom net terug uit de radiostudio.
Okeuj eerst dat kind eruit in april dan poosje borstvoeding dus ik denk augustus.. JJH met t kind thuis en ik zuipen met fokkersquote:
dat hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnen
Mehhh, te vaak gehoord.quote:
Snap ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnen
das wel lachen ik heb toch wel slaapplek in zwollywoodquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Okeuj eerst dat kind eruit in april dan poosje borstvoeding dus ik denk augustus.. JJH met t kind thuis en ik zuipen met fokkers
Idd, toch even luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |