Boku no Picoquote:
ga kijken joh, is tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ben ook niet van plan ook trouwens
Jij fapt op kleine meisjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lekker fappen op kleine jongetjes
quote:
ik zie voor beide het probleem neitquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lekker fappen op kleine jongetjes
Typte hij vanaf zijn TBS adresquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
ik zie voor beide het probleem neit
Veel geluk ik zit achter 7 proxies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Typte hij vanaf zijn TBS adres
Die flikker is beter niet gaan slapenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:
Waar is het onderwerp van discussie zelf eigenlijk?
Die zit in een of ander POL-Café denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:
Waar is het onderwerp van discussie zelf eigenlijk?
Dictator? Je bedoelt Eeuwige Leider.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De toekomstige dictator van Europistan.
Als ik dictator zeg bedoel ik dictator. Wij weten al te veel. Wij zullen het niet meer meemaken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dictator? Je bedoelt Eeuwige Leider.
Weet je niet dat hij mij als minister van propaganda heeft aangesteld dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik dictator zeg bedoel ik dictator. Wij weten al te veel. Wij zullen het niet meer meemaken.
Laatste post 23:45quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die zit in een of ander POL-Café denk ik.
ga niet hatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Onze Eeuwige Leiderquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daar is ie dan eindelijk. Heb je al van die taart gegeten?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Barbapapamama het volgende:
dus die robin007bond heeft allemaal kloontjes aangemaakt om dit topic vol te lulle over hoe geweldig hij is
stom zeg
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga niet hatenNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net zo'n doorzichtig pilletje geslikt en mijjn hand slaapt nu en ik heb overwl pijn
Nee hij heeft een leger van zombies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Barbapapamama het volgende:
dus die robin007bond heeft allemaal kloontjes aangemaakt om dit topic vol te lulle over hoe geweldig hij is
stom zeg
17 nog maar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onze Eeuwige LeiderGefeliciteerd nigga
![]()
Hoe oud ben je trouwens?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Hopelijk hebben mijn ouders appelkruimelvlaai gehaald. Dat is mijn lievelingstaart.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neenet zo'n doorzichtig pilletje geslikt en mijjn hand slaapt nu en ik heb overwl pijn
Thanks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mac versie, voor het geval dat je ouders 'm niet kunnen vinden
Dat is zeker waar. Als jij 'm haalt haal ik je op met m'n auto samen met Dakgoot en anderen die in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
17 nog maar.
Maar jeweet. Rijbewijs kan je dan al halen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Barbapapamama het volgende:
echt een dom topic dit
0,0 inhoud
Waar stop je een verjaardagstopic anders mee vol... ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Barbapapamama het volgende:
echt een dom topic dit
0,0 inhoud
mijn goudvis is ook jarig vandaag daar knielt ook niemand voorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hater. Kniel voor de jarige
Je verdient de adem die de Eeuwige Leider heeft gegeven niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Barbapapamama het volgende:
echt een dom topic dit
0,0 inhoud
Ik heb zojuist 10 seconden voor jouw al dan niet imaginaire goudvis geknield.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
mijn goudvis is ook jarig vandaag daar knielt ook niemand voor
dus ik ga dat ook niet voor andere mensen doen
gr
Ik heb bij deze dan je goudvis gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
mijn goudvis is ook jarig vandaag daar knielt ook niemand voor
dus ik ga dat ook niet voor andere mensen doen
gr
quote:
Thanks man.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:23 schreef Barbapapamama het volgende:
oke ik heb een taart voor je gemaakt robin007bond
gefeliciteerd he
[ afbeelding ]
geen smaakprinter hebbenquote:
Robin niet kennenquote:
Dank. Nu nog maal ~1.4166663 en het klopt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Grapje Robin, gefeliciteerd met je twaalfde verjaardag
Volgend jaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt. Al zijn Mio en Mugi mijn favoriete K-ON! personages.
Helaas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben ik hier goed voor de tentakels en pokemon?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ja dat vindtie wel leuk he, ballen? Liefst er op sabbelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ja dat vindtie wel leuk he, ballen? Liefst er op sabbelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef reinbertio het volgende:
Muwahaha al dat geslijm in de hoop om onder zijn regime een hoge functie te krijgen!!
Gelukkig ken ik deze baas persoonlijk en ben ik dus al verzekerd van een toppositie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef reinbertio het volgende:
Muwahaha al dat geslijm in de hoop om onder zijn regime een hoge functie te krijgen!!
Gelukkig ken ik deze baas persoonlijk en ben ik dus al verzekerd van een toppositie.
Nou zeg. Wat valt er te vrezen onder mijn regime?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat de dag nooit aanbreekt dat hij dictator wordt
Bedankt Frank!quote:
Verbod op handel in tomaten, etc etcquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou zeg. Wat valt er te vrezen onder mijn regime?
ohja, niet slimquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wtf
oh en ik zal die achternaam maar weg halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef Kyubey het volgende:
Ohja hier is je cadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |