SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 22:54:21 ]
rooooooooo-alddddquote:
Oui ouiquote:
FLquote:
Bendoequote:
i kdoe dat nooit. mensen bellen indoen dronken. wel facebooken, dat is dom. en fokkenquote:
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent wel laat gaan slapen gisteravond (of eigenlijk vanmorgen).
Iemand hield mij wakker en ik kon het niet over mijn hart halen om dan te gaan slapen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als gister weer laat naar bed gegaan?
Ik ken het, dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand hield mij wakker en ik kon het niet over mijn hart halen om dan te gaan slapen.
hey ro-aldquote:
flipsenbipsssquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Like yesterday and the day before
Nog ziek? Beterschaps.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Like yesterday and the day before
Geen koorts meer, gelukkigquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]beterschap
Totaal geen verandering nog?
Same here.quote:
Ja nu heb ik weer trek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Same here.
Broodje met salami en Parmezaanse kaas die even onder de grill heeft gestaan
Lijkt mij lekker. Eet smakelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Same here.
Broodje met salami en Parmezaanse kaas die even onder de grill heeft gestaan
je was toch ziek?quote:
ohquote:
theequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Gecaramelliseerde (of hoe je t typt) peer thee is lekkerrrr
Dank. Insgelijks natuurlijk, m'n beste.quote:
Thanks,maar heb het al opquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dank. Insgelijks natuurlijk, m'n beste.
Ik bood het aan. Jammer dit..quote:
bij de subway?quote:
chocomel meesterrasquote:
De toon is al gezet. Goedmaken jij!quote:
dan sleep ik je meequote:
ja sorryquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De toon is al gezet. Goedmaken jij!
ik val in slaap en zo danquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan sleep ik je meezo zwaar ben je niet
Schoudermassage op de meet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja sorrykan je het me ooit vergeven lieve gevaarlijk-muis?
dan gaan we vanavond uit eten wanneer je geslapen hebtquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik val in slaap en zo danserieus
ik slaap nu ook alweer bijna
maar maar maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaan we vanavond uit eten wanneer je geslapen hebt
Oefening baart kunst.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben slecht in schoudermassages
ja nou, meld je je morgen ook maar ziekquote:
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.Of stapte je voor de eerste keer op een fiets en ging er vandoor als een wielrenner?
maar dan mis ik weer teveel lessenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja nou, meld je je morgen ook maar ziek![]()
Dan moet een massage geen probleem zijn. Deal.quote:
maar maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan moet een massage geen probleem zijn. Deal.
smoesjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar dan mis ik weer teveel lessen
jij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maarik ben bang dat ik je pijn doe
Was jij gisteren niet degene die zei dat ik weer beter mijn best moest gaan doen voor school?quote:
Daar moet je erg je best voor doen, ik durf het aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maarik ben bang dat ik je pijn doe
ohquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Daar moet je erg je best voor doen, ik durf het aan.
nu heb je mij welquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Was jij gisteren niet degene die zei dat ik weer beter mijn best moest gaan doen voor school?
Het eerste is leukerquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nu heb je mij welik zit in tweestrijd
of gezellig met jou dingen doen of jou met rust laten zodat je je beter kan focussen op school
eerste doen dan?quote:
neem je je boeken meequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neem je je boeken meeromantisch dit dat
over circa 5 weken dan?quote:
dan is het zaterdag en heb ik, zover ik weet, niets te doenquote:
Hosselaar jij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan is het zaterdag en heb ik, zover ik weet, niets te doen
Over 5 weken is het nog steeds maandagquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan is het zaterdag en heb ik, zover ik weet, niets te doen
lukte het dan?quote:
daarom circa 5 wekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Over 5 weken is het nog steeds maandag [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dm dan naarquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over in het openbaar.
niets ontvangen over voorgaand onderwerpquote:
Ik schreef ook nergens dat ik dat ging doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niets ontvangen over voorgaand onderwerp
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik schreef ook nergens dat ik dat ging doen.
Ik plaatste een punt tussen de D en M waardoor er de afkorting van mijn naam komt te staan. Conversatiestarter wel enzo grgrquote:
Dat wist je toch al wel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ja daar heb je een punt
Jij tease
Ach zo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik plaatste een punt tussen de D en M waardoor er de afkorting van mijn naam komt te staan. Conversatiestarter wel enzo grgr
Je bent de enige enigste die dat doetquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ach zo.
Ik noem je gewoon gevaar-muis.
Weet ik jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat wist je toch al wel?![]()
Tsundere en zo.
dat is zeker waarquote:
lafjoe wjnmk ntb dit datquote:
hoe heb je dat voorelkaar gekregenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef Hypocriet het volgende:
godvervolgens mij heb ik de oplader van mijn laptop nu echt gesloopt
neeeeequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef Hypocriet het volgende:
godvervolgens mij heb ik de oplader van mijn laptop nu echt gesloopt
Laptop laten vallen terwijl die oplader erin zit. Dat pinnetje is een beetje verbogen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoe heb je dat voorelkaar gekregen
Ik ben zeker van mijn zaak.quote:
ben blij dat je scherm niet naar de tyfus is :pquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laptop laten vallen terwijl die oplader erin zit. Dat pinnetje is een beetje verbogen.
Gefixt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neeeeega fixen snel voordat wij niet meer kunnen praten
Nee dat gebeurde de vorige keer dus. Dat is het ergequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
ben blij dat je scherm niet naar de tyfus is :p
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gefixt.Vastgetaped
Tape maakt alles
ik lach je toequote:
royalsadness.jpgquote:
ksusje terugquote:
Dan kun je het niet echt gefixed noemen niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie?
Verdomme overal op mijn beeldscherm tape omdat die oplader het anders niet doet
Medvequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie?
Verdomme overal op mijn beeldscherm tape omdat die oplader het anders niet doet
maar hij doet het welquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan kun je het niet echt gefixed noemen niet?
teveszín.quote:
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Haten op Hongaars![]()
Bietsj wat doe je
bjĝrnquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar hij doet het welhoe moet ik hem anders fixen?
[..]
teveszín.
komen eraan.
Nieuwe adapter kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar hij doet het welhoe moet ik hem anders fixen?
Bestel er een via teh internetzquote:
Dan moet ik mijn ouders uit gaan leggen waarom ik de adapter van hun laptop gesloopt heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Bestel er een via teh internetz
Alsof je het expres hebt gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn ouders uit gaan leggen waarom ik de adapter van hun laptop gesloopt heb.
Maar ze zijn er nog steeds niet helemaal overheen dat ik mijn eigen laptop ook al stuk heb gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alsof je het expres hebt gedaanOngelukken kunnen gebeuren, en anders dacht je dat ze alle tape niet zouden zien?
![]()
Pc, nu kan je de autocorrect de schuld geven en dat is vervelend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Dilemma, in bed FOK!ken op mobiel of uit bed gaan en dan op pc?
In bed fokken op laptopquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Dilemma, in bed FOK!ken op mobiel of uit bed gaan en dan op pc?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pc, nu kan je de autocorrect de schuld geven en dat is vervelend.
zou ook nog eens kunnen jaquote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je, het is maar een klein beetje tape![]()
En een taalgids hongaars, een beker chocomel, plectra en een versterker
taxi?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit in de taxi van school naar huis.
Je ziet mijn gitaar alleen net niet. Dat is wel jammer. Zou het plaatje compleet maken.quote:
vergeet de tostis, uitslapen en goede muziek nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je ziet mijn gitaar alleen net niet. Dat is wel jammer. Zou het plaatje compleet maken.
Zo'n beetje de samenvatting van mijn leven: vage Hongaarse woorden, FOK!, chocomel en gitaar.
tosti's al een tijdje niet meer gegeten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vergeet de tostis, uitslapen en goede muziek niet
dat doen we dan met de kerstquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
tosti's al een tijdje niet meer gegeten.
Ja daar staat het kussen voor, dat zie je ook nog net.en de goede muziek hoort normaal gesproken uit die gitaar versterker te komen.
is goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat doen we dan met de kerst![]()
Als het inderdaad zo goed is mag ik de volgende keer wel een privé concert of niet?
tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is goed
Nee ik zei niet voor niets 'hoort normaal gesproken' erbij
ja kap nou ik ben erg onzeker over mijn leeftijdquote:
volgens mij heb ik nooit duidelijk mijn leeftijd gezegd hierquote:
18quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Alleen wp en hypo weten hoe oud ik ben, en flip als ze het niet vergeten is. Of niet
ik voel me heel stoer nu.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Alleen wp en hypo weten hoe oud ik ben, en flip als ze het niet vergeten is. Of niet
18, heb je zelf gezegd piemeltjequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Amoeba het volgende:
twollietwol.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
18, heb je zelf gezegd piemeltje
Hiquote:
Doe gewoon iets super hipstersquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet geen titel
Zie je, daar gaat het gewoon al fout
iets met nirvana of sigaretten werkt altijd goed, of een willekeurige zin uit een willekeurig nummerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet geen titel
Zie je, daar gaat het gewoon al fout
verzin ietsquote:
maar ik weet nietsquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iets met nirvana of sigaretten werkt altijd goed, of een willekeurige zin uit een willekeurig nummer
Heppiequote:
Hoe is het daar?quote:
Dat geld voor alles wel, sommige meer dan anderen maar toch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt. Maar extreme nirvanafans zijn godsgruwelijk irritant.
Kuthipsterquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
overrated tienergrungebandje. kurt cobain was wel een baas
Kurtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
overrated tienergrungebandje. kurt cobain was wel een baas
Goed hoorquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
overrated kutbandje scene pleb core bah ik ben trollscience ik ben een muzikaal aangelegd tienersletje wheheheeh
nieuwe sigquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
overrated kutbandje scene pleb core bah ik ben trollscience ik ben een muzikaal aangelegd tienersletje wheheheeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |