Het ging niet om de tegenstand en dat ze daarom geweigerd hebben naar mijn wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond toen ook al dat Feyenoord terecht heeft geweigerd mee te doen. Onnodige belasting en te geringe tegenstand.
Er waren twijfels bij de tegenstand, achteraf terecht. Verder noemde ik de onnodige belasting al. En Brard wpu zijn spelers niet nog meer onnodig in de etalage zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging niet om de tegenstand en dat ze daarom geweigerd hebben naar mijn weten
Jij zal het beter weten dan ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren twijfels bij de tegenstand, achteraf terecht. Verder noemde ik de onnodige belasting al. En Brard wpu zijn spelers niet nog meer onnodig in de etalage zetten.
Ik heb het ook over Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daarom heeft Feyenoord Immers, Pelle en Verhoek gehaald.
Die is ook alweer pleite toch? Was een maatje van Guidetti.twitter:Bodaayari twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 22:20:57Congrats the best team!! In Europé Feyenoord A1 for the win against Ajax -1 !! #feyenoordA1 reageer retweet
wat Barca doet is juist slim. Die spelers aan hogere weerstand laten wennen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zal het beter weten dan ik
Maar sowieso gooien sommige clubs er natuurlijk met de pet er naar
Bedoel een Barca kwam met allemaal 16jarige aankakken
Zie ergens de toegevoegde waarde er ook niet van maar ergens eigenlijk ook weer wel
Het is een beetje dubbel
Klopt, dit wordt gezien als een wat mindere lichting tov ander jaren. De B, die overigens ook de miniklassieker wonnen vorige week, wordt weer gezien als meer talentvol. Maar dat zegt ook maar erg weinig vaak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Uitslagen zijn leuk maar totaal onbelangrijk voor jeugdtrainers. Leuk als je kampioen wordt maar t schiet niet op als je uiteindelijk geen spelers aan je eigen elftal aflevert van enig niveau.
Maar goed, dat laatste is op dit moment ook niet van toepassing op Feyenoord.
Verder kan het ene jaar de A1 heel goed zijn en het jaar daarop niet.
Ligt er maar net aan wat voor lichting je hebt iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Uitslagen zijn leuk maar totaal onbelangrijk voor jeugdtrainers. Leuk als je kampioen wordt maar t schiet niet op als je uiteindelijk geen spelers aan je eigen elftal aflevert van enig niveau.
Maar goed, dat laatste is op dit moment ook niet van toepassing op Feyenoord.
Verder kan het ene jaar de A1 heel goed zijn en het jaar daarop niet.
Nee, dat zeg ik niet. Het zegt meer dat dat niveau toch niet zo hoog was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want dat was niet knap wou je zeggen
de b1 bij Ajax wordt weer gezien als een mindere lichting, net als de a1quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt gezien als een wat mindere lichting tov ander jaren. De B, die overigens ook de miniklassieker wonnen vorige week, wordt weer gezien als meer talentvol. Maar dat zegt ook maar erg weinig vaak.
Ach, dan koop je er toch gewoon een paar en roep je dat het eigen jeugd is. Werkt prima de laatste jaren daar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de b1 bij Ajax wordt weer gezien als een mindere lichting, net als de a1
Boetius en Sleegers horen nog bij de goede lichting van Achahbar/Vilhena toch? Heb over Boetius vaak goede dingen gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt gezien als een wat mindere lichting tov ander jaren. De B, die overigens ook de miniklassieker wonnen vorige week, wordt weer gezien als meer talentvol. Maar dat zegt ook maar erg weinig vaak.
Ik ga niet happenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dan koop je er toch gewoon een paar en roep je dat het eigen jeugd is. Werkt prima de laatste jaren daar.
mwa, Eriksen en Boilesen zie ik niet echt als eigen jeugd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dan koop je er toch gewoon een paar en roep je dat het eigen jeugd is. Werkt prima de laatste jaren daar.
Ik ben wel fan van Boetius. Erg knap hoe hij is teruggekomen na zijn blessure.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boetius en Sleegers horen nog bij de goede lichting van Achahbar/Vilhena toch? Heb over Boetius vaak goede dingen gehoord.
Dacht dat die jochies ook allemaal mediatraining kregen enzo?twitter:KevinDercks twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 22:26:32trainer wilde me vernederen, ga toch weg reageer retweet
Deze lichting is natuurlijk nog erg jong. Nu komt er een stroom aan jeugd die nu getest gaat worden op het echte werk. Sommige zullen afvallen, anderen in het elftal komen. En soms zijn spelers zo talentvol, maar maken ze de stap niet. Zie bijvoorbeeld Isoufi. Anderszijds verassen spelers als De Vrij wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor lichting je hebt idd
Nogmaals, ik zeg niet dat feyenoord een slechtere jeugd heeft maar ik vind het typisch dat ze er zo prat op gaan maar de resultaten voor alsnog uitblijven bij Feyenoord 1
Ja vorig jaar was goed, maar dat kwam mede door die gekke zweed
Heb jij niet een eigen topic waar je lekker de boel kan gaan verkloten?quote:
Ja, deze. Zo houden we het Ajax-topic gezellig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heb jij niet een eigen topic waar je lekker de boel kan gaan verkloten?
Is bij Ajax ook zo alleen is de verdediging van de B1 zo dramatisch dat ze uiteindelijk haast elke wedstrijd tot nu toe eraan gaan. Staat wel samenvatting online van die wedstrijd van een paar weken terug, echt dramatisch verdedigd van Ajax.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten goeie spelers bij man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de b1 bij Ajax wordt weer gezien als een mindere lichting, net als de a1
Die krijgt ook wel de tijd. Heeft voorlopig met Schaken en Verhoek twee spelers voor zich. Traint ook niet mee. Ik verwacht dat hij vanaf januari af en toe gaat meetrainen bij het eerste.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Boetius. Erg knap hoe hij is teruggekomen na zijn blessure.Dacht dat die jochies ook allemaal mediatraining kregen enzo?twitter:KevinDercks twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 22:26:32trainer wilde me vernederen, ga toch weg reageer retweet
En toch zien de c1 pas weer als hele sterke lichtingquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is bij Ajax ook zo alleen is de verdediging van de B1 zo dramatisch dat ze uiteindelijk haast elke wedstrijd tot nu toe eraan gaan. Staat wel samenvatting online van die wedstrijd van een paar weken terug, echt dramatisch verdedigd van Ajax.
[..]
Zitten goeie spelers bij man.
verhoek, vind dat nog steeds een rare aankoop hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Die krijgt ook wel de tijd. Heeft voorlopig met Schaken en Verhoek twee spelers voor zich. Traint ook niet mee. Ik verwacht dat hij vanaf januari af en toe gaat meetrainen bij het eerste.
Verkloten jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heb jij niet een eigen topic waar je lekker de boel kan gaan verkloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |