Na flink wat zoeken ben ik uiteindelijk geëindigd bij de jack and Jones. Die hebben net een in hun assortiment die redelijk betaalbaar is (200 euro) en er prima uitziet. Afwerking leek in de winkel ook prima. Heb hem nog niet in huis aangezien ze hem hier in de stad alleen in navy hadden en ik hem liever on antraciet heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Nuggets het volgende:
Ben op zoek naar een toffe Duffle coat (webshop iig in de EU). Hebben jullie nog wat suggesties?
Vond ik eig ook, maar ben al heel lang niet in één van hun winkels geweest aangezien ik er weinig mee heb. Ben wel benieuwd naar de jas.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vind 200 euro nog redelijk aan de prijs voor een J&J jas tbh.
Kom er ook verder nooit meer eigenlijk dus misschien is het verder wel hele goede kwaliteit.
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zag Sinji staan dus hoopte op evo pics van je sams
Elke levi's winkel heeft wel wat uit de commuter lijn zo'n beetje. Alleen blijft het aanbod dan wel beperkt in de kleinere winkels. De broeken zijn iig qua fit en mee bewegen van het denim zeker fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Stansfield het volgende:
Waar verkopen ze een beetje een groot aanbod van de levi's commuter lijn? Moet ik dan in een levi store in amsterdam zijn?
Waar is dat voor? Repairs?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef bokkepoot het volgende:
Voor degene die nog wat selvage willen..
Ik heb net deze binnen gekregen
http://www.dryselvedge.bi(...)inbow-selvedge-denim
En ik kan bevestigen dat het precies dezelfde stof is als Edwin gebruikt voor hun Rainbow Selvage broeken
Tnx. Misschien zaterdag maar even naar de levi's store in de kalverstraat. Ik zag dat ze nu ook 505 modellen in de lijn hebben ipv alleen 511 modellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Elke levi's winkel heeft wel wat uit de commuter lijn zo'n beetje. Alleen blijft het aanbod dan wel beperkt in de kleinere winkels. De broeken zijn iig qua fit en mee bewegen van het denim zeker fijn.
Gewoon een yard stof krijg je binnen.. Ik heb het voor de heb en ga er nog wel mee uitvogelenquote:
Ik geloof ook de 508 in commuter. De levi's winkel in Amsterdam heeft keuze genoeg iig. Ik zou tzt misschien nog een 511 commuter willen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Misschien zaterdag maar even naar de levi's store in de kalverstraat. Ik zag dat ze nu ook 505 modellen in de lijn hebben ipv alleen 511 modellen.
Zit die levi's winkel in de kalvertoren er ook nog? of alleen maar in de kalverstraat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloof ook de 508 in commuter. De levi's winkel in Amsterdam heeft keuze genoeg iig. Ik zou tzt misschien nog een 511 commuter willen.
Ik zou het niet weten. Ik ben alleen daar aan de kalverstraat of zo geweest. Ben daar nooit lang, ga snel naar de 9 straatjes e.d.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit die levi's winkel in de kalvertoren er ook nog? of alleen maar in de kalverstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |