Bij deze stel ik een onafhankelijke Fok!eiland Rechtbank (is ook meteen de Hoge Raad = hoogste rechtbank van Fok!eiland) in voor alle misdaden op het eiland. Op dit moment is er een rechter: TheScienceMan.
Iedereen kan naar de rechtbank gaan om een zaak aan te spannen tegen een ander (of meerdere anderen). Hiervoor is de volgende informatie nodig:
* Wie is de aanklager?
* Wie wordt aangeklaagd?
* Waarom wordt die wie aangeklaagd?
* Wat is de eis van de aanklager?
* Overige nuttige informatie is ook welkom?
De uitspraken van de rechtbank zijn bindend. Beroep en cassatie zijn alleen mogelijk bij dezelfde rechtbank.
Een rechtbank ..
Hij schudt z'n hoofd , en vraagt zich af wie dat nu weer verzonnen heeft. Hij laat direct weten dat de troepen van Lord Dreamer de uitspraken van deze rechtbank totaal niet bindend zijn voor hun.
terugdenkend over de tijden van de Raging Hordes of Fok! afzettings procedures, grote veldslagen etc.. loopt hij weer verder.
Wat in ieder geval wel duidelijk is is van wie die raket komt , er staat nl. met grote letters op
Invasion Troopers , North Beach
* Sint Lurky waait eens flink langs de vlaggenmast met een zilte zandstralende regen van zeewater. In een mum van tijd is de rechtbankvlag van de lichtblauwe kleur tot een grauwe verschoten. Het dundoek is gerafeld. Het hout van de mast uitgebeteren en de paal gekromd.
krombank zal je bedoelen!!!
Zo ik nog een stoffelijk lichaam had zou ik net als menig Eilander ook krom liggen van het lachen:
bwoehahahahaha
quote:Weten de Amerikanen dat ook?
Op maandag 19 augustus 2002 12:28 schreef TheScienceMan het volgende:
Het probleem met Amerikaanse staatsburgers? Dat is in een verdrag geregeld.
En zo ja: heb je de kleine lettertjes wel goed doorgenomen? Eén invasie lijkt me wel genoeg op het moment...
TheScienceMan
President Fok!eiland Rechtbank
- - -EINDE MEDEDELING- - -
Eerbiedig de natuurkrachten voor de balans in de weegschaal.
Het recht is te sturen in de richting van goed en kwaad volgens
aantrekkingskracht van de aarde en haar magnetische velden
waarop ook bomen krom kunnen groeien en preien doorschieten...
bwoehahahahaha
Een lege beklaagdenbank altijd een mooi gezicht
Bwoehahahahaha
quote:liep klaarblijkelijk storm op de open avond.
Op maandag 7 oktober 2002 00:46 schreef TheScienceMan het volgende:
De open avond van Fok!eiland Rechtbank is afgelopen.
* De telefoon gaat zeer dringend af in de rechtbank van Fokeiland
Een compleet oversture Faat hangt aan de telefoon en vertelt dat de gehele politiemacht
én de officier van Justitie zo corrupt zijn als de pest, steekpenningen aannemen en
onder één hoedje spelen en dat een onderzoek hiernaar zeer gewenst is.....
quote:Hmmmm....ik denk dat ik maar even aangifte ga doen van laster bij een collega.
Op maandag 16 juni 2003 11:59 schreef Faat het volgende:
tring, tringggggg, tringgggggggggg* De telefoon gaat zeer dringend af in de rechtbank van Fokeiland
Een compleet oversture Faat hangt aan de telefoon en vertelt dat de gehele politiemacht
én de officier van Justitie zo corrupt zijn als de pest, steekpenningen aannemen en
Don't mess with my integrity or i WILL see you in court!
quote:Hoe kan jij nu mijn telefoongesprek met de rechtbank afluisteren!!
Op maandag 16 juni 2003 12:03 schreef Hellgate het volgende:
Hmmmm....ik denk dat ik maar even aangifte ga doen van laster bij een collega.Don't mess with my integrity or i WILL see you in court!
Dit ontaardt helemaal in een groot schandaal, "ze" hebben zelfs in de rechtbank
afluisterapparatuur geplaatst, ScienccccccccccccccccccceMan, waar ben je?
quote:De Fok!eiland Rechtbank zal een onderzoek instellen, mevrouw Faat.
Op maandag 16 juni 2003 11:59 schreef Faat het volgende:
tring, tringggggg, tringgggggggggg* De telefoon gaat zeer dringend af in de rechtbank van Fokeiland
quote:Ja, en zou je meteen even je telefoons op afluisterapparatuur willen checken,
Op maandag 16 juni 2003 12:06 schreef TheScienceMan het volgende:
De Fok!eiland Rechtbank zal een onderzoek instellen, mevrouw Faat.
Die politie hier is corrupt als de pest! nog meer klachten en die copper is binnen een weekie weg
quote:Dat zal ik ook doen. De Fok!eiland Rechtbank zal dit tot op de bodem uitzoeken.
Op maandag 16 juni 2003 12:09 schreef Faat het volgende:[..]
Ja, en zou je meteen even je telefoons op afluisterapparatuur willen checken,
die blauwjakkers zijn gewoon van alles op de hoogte, ik vertrouw het voor geen cent
quote:Eeeej BlackDevil
Op maandag 16 juni 2003 12:10 schreef BlackDevil het volgende:
* Dient een klacht in tegen de politie wegens mishandelingDie politie hier is corrupt als de pest! nog meer klachten en die copper is binnen een weekie weg
![]()
quote:Hint: RPG, we spelen het, we zetten in RPG niets op internet
Op maandag 16 juni 2003 12:11 schreef Hellgate het volgende:
Niks afluisterapparatuur...U zet de handel op internet..opvraagbaar via http://forum.fok.nl en dan naar Fok eiland...
Ik eis een schade vergoeding van 1 miljoen FOK!....anders ben ik eigen rechter en sla die juut hoogst persoonlijk in elkaar
dont mess with crazy people
quote:Schadevergoeding op grond waarvan, meneer?
Op maandag 16 juni 2003 12:16 schreef BlackDevil het volgende:
hoihoiIk eis een schade vergoeding van 1 miljoen FOK!....anders ben ik eigen rechter en sla die juut hoogst persoonlijk in elkaar
dont mess with crazy people
[afbeelding]
TheScienceMan heeft het deze morgen ineens errug druk gekregen,
maar de telefoon stond alweer roodgloeiend te loeien op zijn bureau
Verwonderd wie er nu weer belt neemt ScienceMan de telefoon op
Goedemorgen met de Rec........
Nog voor hij uitgesproken is hoort hij de stem van Faat alwéér helemaal overstuur brullen
* Halloooooooo, wil iemand me komen halen uit het politiebureau?!!
Ik ben geslagen en mishandeld door ene Hellgate en ik bloed verschrikkelijk!!!
ziet u die bult op me hoofd! Hellgate heeft me in elkaar geknuppelt voor het verzetten van arrestatie voor openbaare dronkenschap,ik zat gewoon op een bankje niets te doen!!!!
* Ja, zie je wel, das dezelfde die mij ook geslagen heeft, Hellgate heet hij ja,
dat is hem.... Het zou me ook niets verbazen als hij in drugs handelt ofzo, kunt
u meteen bevel tot huiszoeking uitschrijven, dit kunnen we niet ongestraft voorbij laten gaan
Voorlopige resultaten onderzoek:
Er is geen afluisterapparatuur gevonden in de Fok!eiland Rechtbank of in enig onderdeel van haar systemen. Verder onderzoek heeft uitgewezen en geconcludeerd dat er afluisterapparatuur is geplaatst in of nabij de telefooncentrale van Fok!Telecom. Fok!Telecom is hier reeds van op de hoogte gesteld en zij heeft de afluisterapparatuur verwijderd. Ook is zij op dit moment bezig met het onderzoeken wie die afluisterapparatuur daar heeft geplaatst, wanneer dat is gebeurd en hoe het is gebeurd. De Fok!eiland Rechtbank zal haar onderzoek omtrent de politiemacht op Fok!eiland voortzetten.
--- EINDE MEDEDELING ---
naar aanleiding van uw onderzoek betreffende de aangetroffen afluisterapparatuur bij FOK! telecom kan ik u het volgende mededelen.
Met toestemming van de Minister van Justitie en de Minister van Binnenlandse Zaken, volgnummer 654327AA2003, is er toestemming verleend om deze apparatuur te plaatsen ivm een onderzoek naar FOK!staatsgevaarlijke elementen. Zoals u in het bijgeleverde dossier kan lezen waren er zeer duidelijk aanwijzingen voor een aanslag op enkele prominente figuren binnen onze FOK! gemeenschap.
Het strafrechtelijke onderzoek naar deze -tot nu toe onbekende- verdachten loopt nog onder leiding van OvJ Guusie.
Hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht verblijf ik.
Hoogachtend,
Inspecteur Hellgate
wij hebben nieuwe informatie ontvangen betreffende de geplande aanslagen en alles wijst erop dat u een van de doelwitten bent.
Vanaf nu heeft u 24 uursbescherming van een aantal agenten.
Een aantal gefrustreeerde dames heeft een lastercampagne tegen mijn client dr. drs. prof. Kasper opgestart. Na een onderzoek zijn wij overreen gekomen om deze dames aan te klagen wegens smaad. We zullen ze dus binnenkort voor het gerecht slepen
quote:Geachte heer AirRaid,
Op dinsdag 24 juni 2003 11:54 schreef AirRaid het volgende:
Edelachtbare,Een aantal gefrustreeerde dames heeft een lastercampagne tegen mijn client dr. drs. prof. Kasper opgestart. Na een onderzoek zijn wij overreen gekomen om deze dames aan te klagen wegens smaad. We zullen ze dus binnenkort voor het gerecht slepen
Daar is de Fok!eiland Rechtbank voor. Als u mij laat weten wanneer u de zaak voor wilt laten komen, dan hoor ik dat graag van u, evenals de dossiers.
quote:De Fok!eiland Rechtbank heeft dit bericht geverifieerd en bevestigd gekregen. Zij heeft ook Fok!Telecom de toestemming verleend de apparatuur terug te plaatsen, echter zonder dat telefoongesprekken van en naar Fok!eiland Rechtbank kunnen worden afgeluisterd. Dit is ook gecommuniceerd met de Minister van Justitie en de Minister van Binnenlandse Zaken. De overeenkomst is terug te vinden onder volgnummer 18761837RB2003.
Op donderdag 19 juni 2003 09:34 schreef Hellgate het volgende:
Edelachtbare,naar aanleiding van uw onderzoek betreffende de aangetroffen afluisterapparatuur bij FOK! telecom kan ik u het volgende mededelen.
Met toestemming van de Minister van Justitie en de Minister van Binnenlandse Zaken, volgnummer 654327AA2003, is er toestemming verleend om deze apparatuur te plaatsen ivm een onderzoek naar FOK!staatsgevaarlijke elementen. Zoals u in het bijgeleverde dossier kan lezen waren er zeer duidelijk aanwijzingen voor een aanslag op enkele prominente figuren binnen onze FOK! gemeenschap.
Het strafrechtelijke onderzoek naar deze -tot nu toe onbekende- verdachten loopt nog onder leiding van OvJ Guusie.Hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht verblijf ik.
Hoogachtend,
Inspecteur Hellgate
quote:12 juli komt me goed uit om de zaak voor te laten komen
Op dinsdag 24 juni 2003 12:18 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer AirRaid,
Daar is de Fok!eiland Rechtbank voor. Als u mij laat weten wanneer u de zaak voor wilt laten komen, dan hoor ik dat graag van u, evenals de dossiers.
de dossiers laat ik zo snel mogelijk naar u toe sturen
quote:Edelachtbare, ik zou graag de dossiers inzien vanwege het feit dat ik mevrouw Faat vertegenwoordig tijdens de hoorzitting. Gaarne zou ik van U dan ook een bevel willen hebben dat mijn collega advocaat AirRaid deze dossiers aan mij overhandigd (Kopieen zijn natuurlijk voldoende) zodat wij deze tijdig kunnen inkijken.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:18 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer AirRaid,
Tevens zou ik de dossiers in willen zien die te maken hebben met de beschuldiging dat mijn klant een brandje zou hebben gesticht. Wat op het eiland natuurlijk niet verboden is, zoals U zelf heel goed weet!
quote:Dan zal de zaak op 12 juli voorkomen, met de voorwaarde dat u het volledige dossier aan de heer DM, advocaat van mevrouw Faat, doet toekomen, op straffe van nietigheid.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:08 schreef AirRaid het volgende:[..]
12 juli komt me goed uit om de zaak voor te laten komen
de dossiers laat ik zo snel mogelijk naar u toe sturen
quote:de koeriers zijn onderweg
Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Dan zal de zaak op 12 juli voorkomen, met de voorwaarde dat u het volledige dossier aan de heer DM, advocaat van mevrouw Faat, doet toekomen, op straffe van nietigheid.
quote:Geachte heer DM,
Op dinsdag 24 juni 2003 13:13 schreef DM het volgende:[..]
Edelachtbare, ik zou graag de dossiers inzien vanwege het feit dat ik mevrouw Faat vertegenwoordig tijdens de hoorzitting. Gaarne zou ik van U dan ook een bevel willen hebben dat mijn collega advocaat AirRaid deze dossiers aan mij overhandigd (Kopieen zijn natuurlijk voldoende) zodat wij deze tijdig kunnen inkijken.
Tevens zou ik de dossiers in willen zien die te maken hebben met de beschuldiging dat mijn klant een brandje zou hebben gesticht. Wat op het eiland natuurlijk niet verboden is, zoals U zelf heel goed weet!
De Fok!eiland Rechtbank heeft zowel de heer AirRaid als OvJ Guusie verzocht u de dossiers betreffende mevrouw Faat, uw cliënte, te doen toekomen. Dit op straffe van nietigheid.
quote:Ik dank U voor Uw tijd edelachtbare
Op dinsdag 24 juni 2003 13:25 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer DM,
De Fok!eiland Rechtbank heeft zowel de heer AirRaid als OvJ Guusie verzocht u de dossiers betreffende mevrouw Faat, uw cliënte, te doen toekomen. Dit op straffe van nietigheid.
Ik heb overigens net gehoord dat er wat probleempjes zijn aangaande de datum die geprikt is. Zodra ik wat meer weet hoort U het.
Gaarne zou ik dit doen door middel van een dwangbevel van Uw kant
U had mij verzocht om mij voor 13:00 uur te melden bij u.
Bij deze dus.
Ik verwacht echter dat OvJ Guusie iets later zal zijn daar er iemand kennelijk heeft gerommeld met ons medicijnkastje.
Ik hoop op uw begrip daarvoor. Ik ben door Guusie gevolmachtigd om -tijdens zijn afwezigheid- alle besluiten te nemen.
Er lopen nu een aantal agenten in het buro die duidelijk onder invloed van harddrugs zijn.
Voor wat betreft het dossier van verdachte Faat...ik heb voor haar raadsman een exemplaar meegenomen daar ik begrepen heb dat de koerier deze nog niet heeft afgeleverd.***overhandigd het dossier****
Alle betrokken agenten hebben gemeen dat ze een pijnstiller hebben gepakt uit het medicijnkastje. Een onderzoek is inmiddels ingesteld naar de identiteit van de dader.
Het dossier van mevrouw Faat zal ik overdragen aan haar raadsheer.
* De telefoon gaat
Inspecteur, heeft u een momentje?
* TheScienceMan neemt de telefoon op. ... explosie?.. waar?.. ja, die is hier aanwezig... dank voor uw telefoontje.
Inspecteur, ik heb zojuist via de telefoon vernomen dat uw politiebureau doelwit is geweest van een aanslag door twee mannen. Ik stel voor dat u polshoogte gaat nemen.
quote:Immidels is Guusie weer bij gekomen, wat een heftige dag. Ik ben alles een beetje vergeten, Hellgate kan jij deze zaak helemaal in ons voordeel afhandelen. Als het lukt hartstikke bedank en wellicht een kleine bones Ik hoop dat de rechter hier wel respect voor heeft anders moet je mij er verder inlichten!
Op donderdag 26 juni 2003 11:54 schreef Hellgate het volgende:
Edelachtbare,U had mij verzocht om mij voor 13:00 uur te melden bij u.
Bij deze dus.
Ik verwacht echter dat OvJ Guusie iets later zal zijn daar er iemand kennelijk heeft gerommeld met ons medicijnkastje.
Ik hoop op uw begrip daarvoor. Ik ben door Guusie gevolmachtigd om -tijdens zijn afwezigheid- alle besluiten te nemen.
Er lopen nu een aantal agenten in het buro die duidelijk onder invloed van harddrugs zijn.
Voor wat betreft het dossier van verdachte Faat...ik heb voor haar raadsman een exemplaar meegenomen daar ik begrepen heb dat de koerier deze nog niet heeft afgeleverd.***overhandigd het dossier****
Alle betrokken agenten hebben gemeen dat ze een pijnstiller hebben gepakt uit het medicijnkastje. Een onderzoek is inmiddels ingesteld naar de identiteit van de dader.
bij deze stuur ik u het proces verbaal tegen verdachte Faat inzake de "blauwe stuiterballen"zaak toe.
Ik had Guusie al op de hoogte gesteld.
In het kort gaat het om het volgende :
Ik ben zo vrij geweest om het potje met pijnstillers veillig te stellen op sporen. Ik heb dit door de afdeling TR laten onderzoeken op dacty.
Resultaat is dat er vier positief herkende dacty's van Faat zijn gevonden.
Tevens is de stof waaraan de agenten zijn blootgesteld herkend als MDMA oftewel XTC.
Gezien de hoeveelheid aan pillen die er zijn aangetroffen (32 stuks excl.de 8 die zijn ingenomen door nietsvermoedende agenten) betreft het hier een overtreding van de Opiumwetgeving.
De hoeveelheden tonen aan dat dit dealers aantallen zijn.
Buiten het feit dat Faat gezocht wordt voor brandstichting heeft zij zich nu ook als verdachte geplaatst in deze zaak voor bezit harddrugs en poging doodslag gezien extreem hoge dosis MDMA in de pillen aangetroffen. Forensisch onderzoek heeft aangetoond dat deze pillen dodelijk kunnen zijn.
strafrechtelijk onderzoek is ingesteld.
Bij deze verzoek ik u deze zaak -in belang van de openbare orde op FOK! eiland- zsm te behandelen desnoods bij verstek van verdachte.
Dit is mogelijk daar zij een raadsman heeft en tevens contact heeft met hem getuige de brandstichting zaak van verdachte.
Hoogachtend,
Inspecteur Hellgate
quote:Geachte Inspecteur Hellgate,
Op zondag 29 juni 2003 07:28 schreef Hellgate het volgende:
Edelachtbare,bij deze stuur ik u het proces verbaal tegen verdachte Faat inzake de "blauwe stuiterballen"zaak toe.
Ik had Guusie al op de hoogte gesteld.
In het kort gaat het om het volgende :Ik ben zo vrij geweest om het potje met pijnstillers veillig te stellen op sporen. Ik heb dit door de afdeling TR laten onderzoeken op dacty.
Resultaat is dat er vier positief herkende dacty's van Faat zijn gevonden.
Tevens is de stof waaraan de agenten zijn blootgesteld herkend als MDMA oftewel XTC.
Gezien de hoeveelheid aan pillen die er zijn aangetroffen (32 stuks excl.de 8 die zijn ingenomen door nietsvermoedende agenten) betreft het hier een overtreding van de Opiumwetgeving.
De hoeveelheden tonen aan dat dit dealers aantallen zijn.
Buiten het feit dat Faat gezocht wordt voor brandstichting heeft zij zich nu ook als verdachte geplaatst in deze zaak voor bezit harddrugs en poging doodslag gezien extreem hoge dosis MDMA in de pillen aangetroffen. Forensisch onderzoek heeft aangetoond dat deze pillen dodelijk kunnen zijn.
strafrechtelijk onderzoek is ingesteld.Bij deze verzoek ik u deze zaak -in belang van de openbare orde op FOK! eiland- zsm te behandelen desnoods bij verstek van verdachte.
Dit is mogelijk daar zij een raadsman heeft en tevens contact heeft met hem getuige de brandstichting zaak van verdachte.Hoogachtend,
Inspecteur Hellgate
Deze zaak zal ik in behandeling nemen, nadat Officier van Justitie Guusie de dagvaarding heeft doen uitgaan naar mevrouw Faat.
Hoogachtend,
TheScienceMan
quote:Geachte heer Kasper,
Op dinsdag 1 juli 2003 12:31 schreef kasper het volgende:
Voor welke datum staat mijn zaak op de rol?
Uw zaak tegen mevrouw Faat zal voorkomen op 12 juli 2003, tenzij er door een beider partijen om een andere datum wordt verzocht.
In het kader van de rechtszaak van Kasper tegen Faat, willen wij graag twee tegenaanklachten indienen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat de heer Kasper aan een ernstige vorm van geheugenverlies lijd. Hiervoor willen wij dat U hem tot een psychiatrisch onderzoek verplicht. Tevens willen wij een aanklacht indienen wegens inbraak en huisvredebreuk, daar de heer Kasper zonder toestemming de Villa van mijn cliente heeft betreden.
Indien U bovenstaande gegevens goedkeurd, zal ik er zorg voor dragen dat de stukken bij de heer AirRaid komen.
Op woensdag 2 juli 2003 08:29 schreef DM het volgende:
Goedemorgen edelachtbare.In het kader van de rechtszaak van Kasper tegen Faat, willen wij graag twee tegenaanklachten indienen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat de heer Kasper aan een ernstige vorm van geheugenverlies lijd. Hiervoor willen wij dat U hem tot een psychiatrisch onderzoek verplicht. Tevens willen wij een aanklacht indienen wegens inbraak en huisvredebreuk, daar de heer Kasper zonder toestemming de Villa van mijn cliente heeft betreden.
Indien U bovenstaande gegevens goedkeurd, zal ik er zorg voor dragen dat de stukken bij de heer AirRaid komen.
De aanklacht wegens inbraak en huisvredebreuk zal worden behandeld. Dit zal derhalve als een aparte zaak worden behandeld.
Echter, het verzoek tot psychiatrisch onderzoek van de heer Kasper is onvoldoende door u gemotiveerd. Derhalve zal de Fok!eiland Rechtbank dit verzoek niet inwilligen totdat u een volledige motivering geeft. Daarna zal de Fok!eiland Rechtbank zich buigen over uw verzoek.
Daarnaast wil ik u het dossier betreffende de zaak Brandstichting politiebureau aan u overhandigen.
Volledigheidshalve geef ik u een overzicht betreffende de zaken die lopen tegen uw cliënte:
Hoogachtend,
TheScienceMan
Bij deze meld ik u dat verdachte Faat in haar villa wederom is aangehouden en verblijft in een geheim cellencomplex.
Het bevel tot binnentreden is gegeven door de Ovj Guusie onder akte A123987 en geldig tot 05-07-2003.
Ik verzoek u namens OvJ Guusie om haar zaken te weten :
Zaaknummer: 9464813RB43. Eiser: OM (OvJ: Guusie), Verweerster: Faat (raadsman: DM). Betreffende: Brandstichting politiebureau. Datum zaak: nog niet bekend.
Zaaknummer: 6435070RB61. Eiser: OM (OvJ: Guusie), Verweerster: Faat (raadsman: DM). Betreffende: Bezit harddrugs en poging tot doodslag. Datum zaak: nog niet bekend,
zsm af te handelen.
Haar raadsman is bij deze ingelicht over de gang van zaken.
En bij deze wil ik alle stukken en bewijzen, die verkregen zijn na de in hechtenis neming van mijn cliente nietig laten verklaren. Eveneens om bovenstaande redenen.
1. De heer Kasper kan zich inene niet meer herinneren dat ik de advocaat van mevrouw Faat ben.
2. De heer Kasper neemt aan dat ik een huis heb, terwijl algemeen bekend is dat ik dat als Dungeon Master niet nodig heb.
3. De laatste gesprekken met de heer Kasper is zijn karakter 180 graden gedraaid. Hij doet nu alleen nog maar poeslief en aardig.
Ik hoop dat de bovenstaande redenen goed genoeg zijn om een onderzoek in te stellen. Ik kan eventueel met meer argumenten komen als U dit wilt
Indien namelijk bewezen kan worden dat het geheugen van de heer Kasper niet helemaal op en top werkt, is het aannemelijk dat hij mijn cliente vals heeft beschuldigd
Op donderdag 3 juli 2003 18:52 schreef DM het volgende:
Ik wil U nogmaals verzoeken om voor de rechszaak van Kasper tegen Faat de geestelijke gesteldheid van Kasper te laten onderzoeken. Dit om de volgende redenen.1. De heer Kasper kan zich inene niet meer herinneren dat ik de advocaat van mevrouw Faat ben.
2. De heer Kasper neemt aan dat ik een huis heb, terwijl algemeen bekend is dat ik dat als Dungeon Master niet nodig heb.
3. De laatste gesprekken met de heer Kasper is zijn karakter 180 graden gedraaid. Hij doet nu alleen nog maar poeslief en aardig.
Ik hoop dat de bovenstaande redenen goed genoeg zijn om een onderzoek in te stellen. Ik kan eventueel met meer argumenten komen als U dit wilt
Indien namelijk bewezen kan worden dat het geheugen van de heer Kasper niet helemaal op en top werkt, is het aannemelijk dat hij mijn cliente vals heeft beschuldigd
Op grond van de door u aangedragen argumenten wijs ik het verzoek tot psychisch onderzoek van de heer Kasper af.
Behandelend argument 1:
Het zich niet meer herinneren wie de raadsman van de tegenstander is, is niet van toepassing betreffende de aanklacht van de heer Kasper tegen uw cliënte.
Behandelend argument 2:
Het feit of u al dan niet een huis heeft, staat geheel buiten deze zaak.
Behandelend argument 3:
Het feit dat de gedragingen van de heer Kasper tegenovergesteld zijn dan voorheen, is mogelijk te verklaren dat hij de intentie heeft een lagere eis te verwachten uwerzijds. Derhalve ziet de Fok!eiland Rechtbank dit niet als geldig argument voor onderzoek naar de psychische gesteldheid van de heer Kasper.
Concluderend heeft de Fok!eiland Rechtbank uw verzoek voor onderzoek naar de psychische gesteldheid van de heer Kasper afgewezen.
quote:Bij wijze van voorlopige voorziening gelast de Fok!eiland Rechtbank de onmiddelijke vrijlating van mevrouw Faat, met dien verstande dat zij zich te allen tijde beschikbaar houdt en dat zij het eiland niet mag verlaten tot nader order van de Fok!eiland Rechtbank.
Op donderdag 3 juli 2003 18:46 schreef DM het volgende:
Ik eis de onmiddelijke vrijlating van mijn cliente, daar er vormfouten zijn gemaakt door de politiemacht. Alleen een dagvaardiging is niet genoeg. Men heeft mijn cliente nooit op haar rechten gewezen. Dit is niet alleen een ernstige nalatigheid van de politie, maar ook genoeg om mijn cliente op vije voeten te stellen totdat de rechtszaak dient.En bij deze wil ik alle stukken en bewijzen, die verkregen zijn na de in hechtenis neming van mijn cliente nietig laten verklaren. Eveneens om bovenstaande redenen.
Het verzoek tot het nietig verklaren van alle stukken en bewijzen, verkregen na de in hechtenis neming van mevrouw Faat is door de Fok!eiland afgewezen.
Mag ik u er alstublieft even op wijzen dat de feiten voldoende grond hebben voor de aanhouding buiten heterdaad daar er minimaal 4 jaar IVS op deze feiten staat en dat de last tot binnentreden was afgegeven.
Van vormfouten is dus geen sprake.
Bij deze verzoek ik de rechtbank om het besluit te herzien.
De raadsman strooit in deze zaak met zand.
quote:De Fok!eiland Rechtbank zal haar besluit heroverwegen en haar beslissing bekendmaken op vrijdag 04 juli 2003. In ieder geval tot de bekendmaking van de beslissing zal mevrouw Faat in voorlopige hechtenis blijven.
Op donderdag 3 juli 2003 23:16 schreef Hellgate het volgende:
Edelachtbare,Mag ik u er alstublieft even op wijzen dat de feiten voldoende grond hebben voor de aanhouding buiten heterdaad daar er minimaal 4 jaar IVS op deze feiten staat en dat de last tot binnentreden was afgegeven.
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:16 schreef Hellgate het volgende:
Edelachtbare,Mag ik u er alstublieft even op wijzen dat de feiten voldoende grond hebben voor de aanhouding buiten heterdaad daar er minimaal 4 jaar IVS op deze feiten staat en dat de last tot binnentreden was afgegeven.
quote:De Fok!eiland Rechtbank heeft besloten haar besluit niet te herzien, omdat zij onvoldoende bewezen acht dat er sprake is van ernstig gevaar voor vlucht en dat er onvoldoende blijk is van een gewichtige reden van maatschappelijke veiligheid. Derhalve gelast de Fok!eiland Rechtbank de onmiddellijke vrijlating van mevrouw Faat, met dien verstande dat zij zich te allen tijde beschikbaar houdt en dat zij het eiland niet mag verlaten tot nader order van de Fok!eiland Rechtbank.
Op vrijdag 4 juli 2003 00:27 schreef TheScienceMan het volgende:
De Fok!eiland Rechtbank zal haar besluit heroverwegen en haar beslissing bekendmaken op vrijdag 04 juli 2003. In ieder geval tot de bekendmaking van de beslissing zal mevrouw Faat in voorlopige hechtenis blijven.
In geval mevrouw Faat tussen het tijdstip van vrijlating en de ter terechtzitting enige overtreding dan wel misdaad pleegt, vordert de Fok!eiland Rechtbank bij dezen haar onmiddellijke in voorlopige hechtenisstelling.
Hoogachtend,
TheScienceMan
Ik weet zelf ook wel dat de in vrijheidstelling van mijn cliente niet helemaal vlekkeloos verliep. Maar als er zo een barbaar komt binnenstormen, kun je weinig anders doen dat gehoorzamen. Logisch toch. Daar ik mijn invloed heb laten gelden is er voor de rest geen schade geleden en zag ik geen noodzaak om mevrouw Faat terug in haar cel te plaatsen, aangezien zij toch in vrijheid gesteld zou worden.
Maar nou zie ik tot mijn grote verbazing dat die rare politiekwibussen weer een arrestatiebevel tegen mijn cliente hebben uitgegeven. Dit is tegen elke regel van de rechtbank in en ik eis dan ook dat dit onmiddelijk wordt rechtgezet en dat dit wordt meegenomen bij de rechtszaak van mijn cliente. Dit aangezien het erop begint te lijken dat de politie mijn cliente zo en zo wil vervolgen ongeacht of ze schuldig is of niet.
Inmiddels heb ik vernomen dat mevr Faat niet is veroordeeld dat zij een gevangenis straf krijgt. Maar wat ik niet snapte voor deze uitspraak is zij al uit het politie bureau verdwenen, hievan zijn wij het spoor ook bijster. Ook wil ik weten wat de Heer DM nou eigenlijk wil. Ik bedoel, iedereen maakt hier in fok!eiland een fout, een fout die niet zo erg is, of een fout die wat erger is. Ik heb een fout gemaakt, toen ik dit merkte heb ik onmiddelijk mijn excuses aangeboden en gelijk de fout verbeterd, volgens bronnen is dit goed aangekomen. Hier bij wil ik weten wat de heer nu tegen mij wilt doen. Sorry maar deze zaak vind ik tot op heden nutteloos
De Fok!eiland Rechtbank is van mening dat er door beide zijden fouten zijn gemaakt met betrekking tot de in vrijheidstelling van mevrouw Faat.
Kijkend naar het handelen van de heer DM, is de Fok!eiland Rechtbank van mening dat hij tot zoverre goed heeft gehandeld dat de ontstane schade, ontstaan na het zogenoemde 'binnenstormen van een barbaar', hersteld is. Echter, de heer DM heeft verzuimd dit door te geven aan OvJ Guusie.
Kijkend naar het handelen van de heer Guusie, is de Fok!eiland Rechtbank van mening dat hij op de hoogte behoorde te zijn van het besluit van de Fok!eiland Rechtbank van 04 juli 2003 betreffende de onmiddelijke in vrijheidstelling van mevrouw Faat. Daar hij dit niet wist, maar wel had behoren te weten, deed hij een arrestatiebevel uitgaan voor mevrouw Faat. Na een klacht van de heer DM, heeft OvJ Guusie het arrestatiebevel ten aanzien van mevrouw Faat ingetrokken.
De Fok!eiland Rechtbank is van mening dat beide heren fouten hebben gemaakt, welke cumulatief van aard zijn. Daar mevrouw Faat echter geen hinder ondervonden heeft van het desbetreffende arrestatiebevel, oordeelt de Fok!eiland Rechtbank dat de klacht van de heer DM weliswaar gegrond is, maar dat OvJ Guusie het correct heeft opgelost.
Hoogachtend,
TheScienceMan
quote:Aanvaardt en bij deze excuses terug.
Op maandag 7 juli 2003 19:14 schreef Guusie het volgende:
Edelachtbare,Ik wil hierbij mij dank laten weten en mijn excuses tegenover DM!
Gegroet
Guusie
En vergeet niet dat ik als advocaat af en toe sommige personen of instanties in discrediet probeer te brengen om voor mijn clienten een betere uitgangspositie te krijgen, dat hoort gewoon bij het spel en daar moet je verder niets achter zoeken.
Ik wil een Klacht indienen tegen Meneer Chen. Ik zal even opsommen voor u wat meneer chen heeft gedaan om onrust te stoken op het eiland:
1. Hij heeft mijn politie man proberen te vermoorden na een fout van hem
2. Toen ik zijn bedrijf omsingelde is hij ontsnapt, en toen heb ik het inbezit genomen, dit vvond Chen niet goed, inplaats dat hij een aanklacht indiende vermoorde hij 200 soldaten en 6 tanks en 3 helicopters
3. Toen ik een iemand aan het arresteren was, pakte hij mij, en zette mij vastgebonden in zijn kofferbak en gooide me voor het politie bureau af, dit vind ik ook niet kunnen
Ik eis dat hij een boete van 1 miljoen euro's betaald en 1 jaar in de gevangenis blijft
Hoogachtend,
Guusie
U heeft waarschijnlijk al vernomen dat uw aanstelling een permanenter karakter heeft en dat u hulp krijgt vanuit het Vasteland in de vorm van een heus OM.
Morgen arriveer ik met mijn staf en nadat ik mijn opwachting heb gemaakt bij het Politiebureau zou ik u graag eens persoonlijk ontmoeten om de lopende zaken door te nemen.
Hoogachtend,
Sli,
Officier van Justitie, departement Eiland.
quote:[offtopic] sinds wanneer kun je tanks en helikopters vermoorden?[/offtopic]
Op maandag 7 juli 2003 20:02 schreef Guusie het volgende:2. Toen ik zijn bedrijf omsingelde is hij ontsnapt, en toen heb ik het inbezit genomen, dit vvond Chen niet goed, inplaats dat hij een aanklacht indiende vermoorde hij 200 soldaten en 6 tanks en 3 helicopters
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:01 schreef joda het volgende:[..]
[offtopic] sinds wanneer kun je tanks en helikopters vermoorden?[/offtopic]
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:10 schreef Guusie het volgende:[..]
stom van mij!... jij bent zeker de best in de klas
quote:Geachte heer Karrel_Laaglawaai,
Op dinsdag 8 juli 2003 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Edelachtbare Ik heb een vraag wanner dient de zaak vban mij en de heer Molz? Ik zou dit graag weten zodat ik mijn plannen daarop kan aanpassen...
Het OM heeft de zaak nog niet voorgelegd aan de Fok!eiland Rechtbank. Derhalve kan ik u geen datum geven wanneer uw zaak dient.
Hoogachtend,
TheScienceMan,
quote:Geachte heer AirRaid,
Op dinsdag 8 juli 2003 14:44 schreef AirRaid het volgende:
Edelachtbare wanner komt de zaak van mijn client dhr. Kasper VS mevr. Faat voor.
Zoals u had behoren te weten, komt de zaak van de heer Kasper tegen mevrouw Faat voor op 12 juli aanstaande.
Hoogachtend,
TheScienceMan,
quote:Edelachtbare TheScienceMan,
Op dinsdag 8 juli 2003 12:44 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer Karrel_Laaglawaai,
Het OM heeft de zaak nog niet voorgelegd aan de Fok!eiland Rechtbank. Derhalve kan ik u geen datum geven wanneer uw zaak dient.
Hoogachtend,
TheScienceMan,
Kunt u mij een dossier of link doen toekomen, zodat mijn staf zich erover kan buigen?
Hoogachtend,
SliderTPP
Officier van Justitie, OM departement Eiland
quote:Geachte heer SliderTPP,
Op dinsdag 8 juli 2003 19:32 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Edelachtbare TheScienceMan,
Kunt u mij een dossier of link doen toekomen, zodat mijn staf zich erover kan buigen?
Hoogachtend,
SliderTPP
Daar het OM de zaak nog niet aan de Fok!eiland Rechtbank heeft voorgelegd, is de Fok!eiland Rechtbank niet in het bezit van de desbetreffende dossiers. Ik raad u aan deze op te vragen bij Korpschef Guusie.
Hoogachtend,
TheScienceMan
Dank u voor de informatie. Zodra ik het dossier in mijn bezit heb, buigt mijn staf zich hierover.
Ik hou u op de hoogte omtrent deze strafzaak.
Hoogachtend,
SliderTPP
De twee bovengenoemden hebben het politiebureau enige tijd geleden door middel van vandalisme zware schade toegebracht, met als gevolg, dat dit politiebureau even buiten dienst was.
Als getuige wil ik Korpschef Guusie presenteren,
Zij hebben al schriftelijk toegegeven verantwoordelijk te zijn, deze verklaringen dien ik in als bewijs A.
Bewijs B zijn de opnames, gemaakt door de beveiligingscamera`s.
Het OM is van mening dat, gezien het berouw niet het maximale zal worden geeist, maar er wel een voorbeeld zal moeten worden gesteld.
Derhalve legt het OM een eis van 3maanden onvoorwaardelijk op tafel.
De zaak is nu officieel aan de orde, edelachtbare.
Op dinsdag 8 juli 2003 23:42 schreef SliderTPP het volgende:
Dossier1: het Volk versus Karrel_Laaglawaai &MolzDe twee bovengenoemden hebben het politiebureau enige tijd geleden door middel van vandalisme zware schade toegebracht, met als gevolg, dat dit politiebureau even buiten dienst was.
Als getuige wil ik Korpschef Guusie presenteren,
Zij hebben al schriftelijk toegegeven verantwoordelijk te zijn, deze verklaringen dien ik in als bewijs A.
Bewijs B zijn de opnames, gemaakt door de beveiligingscamera`s.
Het OM is van mening dat, gezien het berouw niet het maximale zal worden geeist, maar er wel een voorbeeld zal moeten worden gesteld.
Derhalve legt het OM een eis van 3maanden onvoorwaardelijk op tafel.De zaak is nu officieel aan de orde, edelachtbare.
De Fok!eiland Rechtbank zal de zaak in behandeling nemen, aannemende dat u voor een dagvaarding aan de heren Karrel_Laaglawaai en Molz zorgt.
De datum voor de zaak zal nog nader worden vastgesteld.
Hoogachtend,
TheScienceMan
quote:Edelachtbare TheScienceMan,
Op woensdag 9 juli 2003 00:18 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer SliderTPP,
De Fok!eiland Rechtbank zal de zaak in behandeling nemen, aannemende dat u voor een dagvaarding aan de heren Karrel_Laaglawaai en Molz zorgt.
De datum voor de zaak zal nog nader worden vastgesteld.
Hoogachtend,
TheScienceMan
De dagvaardigingen aangaande de zaak "het Volk versus Karrel_Laaglawaai &Molz" zijn bij de verdachten afgeleverd.
Graag hoor ik de precieze datum voor de zitting.
Mochten de heren verstek laten gaan en niet opdagen op de nader te noemen tijdstip, zou ik eventueel de eis willen verhogen.
Dit staat ook al omschreven in de gadvaardiging, waar een kopie van naar uw kantoor is gestuurd.
Hoogachtend,
SliderTPP
Officier van Justitie, Openbaar Ministerie Fok!Eiland
Geachte heer, mevrouw,
Vanaf heden is de Fok!eiland Rechtbank ook te bereiken via
fokeiland-rechtbank@legislator.com
Hier kunt u uw dossiers naartoe sturen, maar ook het OM kan haar dagvaardingen en dergelijke processtukken op deze wijze naar de Fok!eiland Rechtbank sturen.
Hoogachtend,
TheScienceMan
--- Mededeling Fok!eiland Rechtbank ---
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 09-07-2003 11:24]
Uw verzoek voor uitstel van zaak met nummer 1643184RB59, de heer Kasper tegen uw cliënte, mevrouw Faat, is door de Fok!eiland Rechtbank ingewilligd. Derhalve zal de zaak niet op 12 juli 2003 aanstaande dienen. Een nieuwe datum zal bekend worden gemaakt door de Fok!eiland Rechtbank.
Hoogachtend,
TheScienceMan
quote:Edelachtbare The ScienceMan,
Op woensdag 9 juli 2003 09:32 schreef TheScienceMan het volgende:
Betreft: Nieuwe mogelijkheid bereikbaarheidGeachte heer, mevrouw,
fokeiland-rechtbank@legislator.comHier kunt u uw dossiers naartoe sturen, maar ook het OM kan haar dagvaardingen en dergelijke processtukken op deze wijze naar de Fok!eiland Rechtbank sturen.
Hoogachtend,
TheScienceMan
De voorgenoemde dagvaardigingen aangaande Zaak 1 van het OM waren inmiddels al per koerier bij uw kantoor afgeleverd.
Het OM wacht op verdere ontwikkelingen omtrent de datum voor voorgeleiding.
Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien, verblijf ik,
SliderTPP, Officier van Justitie
OM, departement Fok!Eiland
Hé Faat, heeft je advocaat je niet ingelicht?
Rechtszaak uitgesteld? Nee, ik wist nergens van
domme Faat leest nu pas wat er hierboven staat
Nou....euh.....zullen we samen maar even kopje koffie gaan drinken dan Kas?
* Gearmd lopen Faat en Kasper weg
Wat heb je een geil mantelpakje aan* fluistert Kasper in haar oor.
* Faat en Kasper verstoppen zich achterin een donker koffiehuisje, bestellen
wat, drinken wat en kletsen wat en niemand ziet ze meer de rest van de dag
Zowel eiser als verweerster met beider raadsmannen dienen aanwezig te zijn.
quote:* Komt gezellig naast Kasper zitten
Op dinsdag 15 juli 2003 08:20 schreef kasper het volgende:
* Kasper zit lekker in 't zonnetje te wachten op de dingen die gebeuren gaan.
Haar haren zitten hoog opgebonden in een lange paardestaart en ze draagt dit
keer een lange strakke uitdagende jurk van Gucci met zeer lage rug en zeer laag decolleté
Vriendelijk glimlachend loopt ze op de DM af en geeft hem een hand en voor Dr. Kasper
heeft ze een klein knikje over
Dan gaat ze naast de DM zitten en fluistert hem wat in zijn oor.....
.........en babbelt nog wat met haar raadsman....psst, even je chello account checken
Sorry edelachtbare maar ik stond in de file
* Snel gaat AirRaid naast kasper ziten
Ohw DM dit schiet lekker op, AirRaid heeft niet eens zijn lenzen in,
waarschijnlijk is die nog niet helemaal wakker ook, dit verhoogt onze kansen
Hmmm, ja dat zouden we misschien wel even kunnen gebruiken Faat.
Zeg Faat, heb je het al gehoord van Kaspers advocaat?
De zitting is geopend. Het woord is aan de heer AirRaid.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:34 schreef kasper het volgende:
* Alle aanwezigen luisteren wachten geboeid naar op AirRaid.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:34 schreef kasper het volgende:
* Alle aanwezigen luisteren geboeid naar AirRaid.
*schraapt keel, kucht wat en kijkt verveeld voor zich uit*
ondertussen staat AirRaid daar maar en brengt geen woord uit
Volgens mij staat ie gewoon in zijn broek te plassen van angst
quote:Faat ziet Werik op de publiekstribune zitten en zwaait even
Op dinsdag 15 juli 2003 13:55 schreef Werik het volgende:
Vindt het ook allemaal maar lang gaan duren
Edelachtbare grijpt U alstublieft in want dit loopt uit de hand. Als we nog lang zo stilzwijgend bij elkaar moeten gaan zitten loopt het gierend uit de hand.
quote:Orde in de zaal! Meneer, gaat u zitten alstublieft.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel staat opEdelachtbare grijpt U alstublieft in want dit loopt uit de hand. Als we nog lang zo stilzwijgend bij elkaar moeten gaan zitten loopt het gierend uit de hand.
quote:* In afwachting op het vervolg van de rechtszaak zijn cliente een maaltijd in een vijf sterren restaurant in de buurt aanbied.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef TheScienceMan het volgende:
Daar de heer AirRaid niet begint met zijn betoog, wordt de zitting geschorst tot hedenavond 19:30 uur.
Edelachtbare heeft U soms ook trek gekregen?
* joda gaat op een terrasje in de buurt zitten en besteld een koud pilsje
quote:Ik zou me graag bij u voegen, echter, zou ik dat doen, dan kan dat overkomen als zijnde een mogelijke partijdigheid. Dat kan ik helaas niet toestaan, de partijdigheid, dus ik moet helaas uw uitnodiging laten passeren.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:16 schreef DM het volgende:[..]
* In afwachting op het vervolg van de rechtszaak zijn cliente een maaltijd in een vijf sterren restaurant in de buurt aanbied.
Edelachtbare heeft U soms ook trek gekregen?
quote:*drankje regelt voor rhapsody*
Op dinsdag 15 juli 2003 16:18 schreef Rhapsody het volgende:
* Rhapsody komt erbij zitten en herinnert Joda eraan dat rhapsody nog een drankje tegoed had.
quote:Oke, na de rechtszaak dan maar
Op dinsdag 15 juli 2003 16:55 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Ik zou me graag bij u voegen, echter, zou ik dat doen, dan kan dat overkomen als zijnde een mogelijke partijdigheid. Dat kan ik helaas niet toestaan, de partijdigheid, dus ik moet helaas uw uitnodiging laten passeren.
Ik heropen de zitting van de heer Kasper versus mevrouw Faat. Het woord is aan de raadsman van de heer Kasper.
quote:spekkie?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:30 schreef nyphai het volgende:
* nyphai gaat naast Magneet zitten
quote:lekker
Op dinsdag 15 juli 2003 19:31 schreef Magneet het volgende:[..]
spekkie?
Oh ssshhh ze gaan beginnen
quote:ook een spekkie?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:33 schreef Amethist het volgende:
* Voorzichtig binnen komt schuifelen en naast Nyphai plaatsneemt
ja lekker een pisje doe maar nyphai
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 19:27 schreef DM het volgende:
* Zich weer met zijn cliente in de rechtszaal meldt
Misschien beginnen ze nog niet.... Airraid neemt iig zijn tijd
quote:lijkt me handig als we op de rechter wachten
Op dinsdag 15 juli 2003 19:39 schreef nyphai het volgende:
* nyphai geeft Magneetje en Amthist een biertjeMisschien beginnen ze nog niet.... Airraid neemt iig zijn tijd
quote:* nyphai schuift Magneetje opzij en wenkt Abbadon
Op dinsdag 15 juli 2003 19:42 schreef Abbadon het volgende:
* Abbadon zoekt ook een plekje in de rechtzaal....
quote:* Schraapt keel.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:41 schreef AirRaid het volgende:[..]
lijkt me handig als we op de rechter wachten
quote:je loopt achter de rechter is er al!
Op dinsdag 15 juli 2003 19:41 schreef AirRaid het volgende:[..]
lijkt me handig als we op de rechter wachten
quote:Sorry edelachtbare, maar zonder mijn client kan ik natuurlijk ook niet beginnen
Op dinsdag 15 juli 2003 19:42 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
* Schraapt keel.
Meneer AirRaid, de zaak is al ruim 11 minuten geleden heropend.
kut PC
Chips iemand?
quote:ook spek aan abbadon geeft en stukkie opschuift
Op dinsdag 15 juli 2003 19:42 schreef nyphai het volgende:[..]
* nyphai schuift Magneetje opzij en wenkt Abbadon
quote:Meneer AirRaid, u mag ook beginnen zonder dat uw cliënt aanwezig is.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
Sorry edelachtbare, maar zonder mijn client kan ik natuurlijk ook niet beginnen
kut PC
Wat is dit nou weer?
Edelachtbare kunt u voor wat rust in de zaal zorgen?
quote:Abbadon gaat snel naast Nyphai zitten...
Op dinsdag 15 juli 2003 19:42 schreef nyphai het volgende:[..]
* nyphai schuift Magneetje opzij en wenkt Abbadon
quote:Edelachtbare, volgens mij wil hij ons iets wijzen
Op dinsdag 15 juli 2003 19:48 schreef Sjaak_de_Pinguin het volgende:
* Ineens komt Sjaak binnenstormen en springt hevig op en neer
quote:Edelachtbare mijn client zal moeten getuigen en ik vermoed dat deze pinguin weet waar hij is.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:50 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Meneer AirRaid, u mag ook beginnen zonder dat uw cliënt aanwezig is.
quote:*zucht*
Op dinsdag 15 juli 2003 19:51 schreef AirRaid het volgende:[..]
Edelachtbare, volgens mij wil hij ons iets wijzen
Snel dan maar, wat nou weer?
quote:* Sjaak lopt naar de rechter toe, trekt hem aan zijn kleren en wijst naar de deur
Op dinsdag 15 juli 2003 19:54 schreef TheScienceMan het volgende:
Meneer Pinguin, heeft u wat te melden wat van direct belang is voor deze zaak?
Nu heeft die sukkel van een advocaat weer wat verzonnen
Kasper ligt helemaal niet bewusteloos op de grond van de wc,
want hij ligt thuis in zijn villa de nieuwste praktijkbegeleidster
anaesthesie te neuken, houden we dit gezeik de hele tijd??
en kan iemand die duffe pinguin neerschieten?
Meneer AirRaid, meneer DM, volgt u mij naar mijn kantoor? Wij hebben nodig iets te bespreken!
quote:* AirRaid loopt achter de rechter aan
Op dinsdag 15 juli 2003 20:12 schreef TheScienceMan het volgende:
Mevrouw, wilt u even wat rustiger doen?Meneer AirRaid, meneer DM, volgt u mij naar mijn kantoor?
Wat is dat nu voor een vertoning tijdens de zaak!? Heren, heeft u hier een antwoord op?
quote:Ik biedt mijn nederige excuses aan voor de uitbarsting van mijn cliente daarnet. Maar gezien het verloop van de rechtszaak een zeer menselijke. Dat moet U ook toegeven. Voor de rest kan ik aan de situatie weinig veranderen. Daarvoor moet U bij de eisende partei zijn
Op dinsdag 15 juli 2003 20:19 schreef TheScienceMan het volgende:
[in het kantoor van TheScienceMan, Rechter en President Fok!eiland Rechtbank]Wat is dat nu voor een vertoning tijdens de zaak!? Heren, heeft u hier een antwoord op?
* TheScienceMan loopt naar de zaal toe en neemt weer plaats.
Edleachtbare, mijn cliënt dhr kasper is het slachtoffer van een lastercampange gestart door mevr Faat en mevr Odulla. Mijn client heeft hierdoor een slechte naam gekregen dat hij, terwijl hij een gerespecteerd dokter ik, nu geen operaties meer kan uitvoeren doordat de mensen hem niet meer vertrouwen.
Ten tweede heeft mijn cliente in het verleden al meerder malen bewezen dat ze Kasper een warm hart toedraagt. Dus vraag ik U waarom ze inene een lastercampagne tegen de heer Kasper zou opzetten.
Ten derde is de heer Kasper zelf een Casanova eerste klas. Een echte vrouwenverslinder. En hoe kan zo een persoon overkomen als een respectabel dokter. Misschien is dat wel de reden dat er niemand meer door hem geopereerd wil worden.
Op grond van de bovenstaande feiten, vind ik het niet meer dan logisch dat alle beschuldigingen worden ingetrokken.
Aan U het woord edelachtbare
quote:Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten
Op dinsdag 15 juli 2003 21:23 schreef Rhapsody het volgende:
* belt ober *
Mijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.
Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.
quote:Edelachtbare ik ben het met dhr DM eens, het gedrag van het publiek is niet acceptabel
Op dinsdag 15 juli 2003 21:29 schreef DM het volgende:[..]
Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten
quote:Edelachtbare, dit is wel degelijk van belang in deze rechtszaak. Aangezien het aanzien van de heer Kasper hierdoor wel degelijk beinvloed kan zijn. En meneer AirRaid kan niet voor 100 % bewijzen dat dit de oorzaak van het teruglopen van de operaties is. Dit kan puur toeval zijn. Of misschien is iedereen inene wel gezond verklaard ofzo.
Op dinsdag 15 juli 2003 21:31 schreef AirRaid het volgende:
Danku edelachtbareMijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.
Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.
En kijkt U nou eens zelf naar mevrouw Faat. Ziet zij eruit als iemand die een lastercampagne opzet?
Liefdesbrieven ondertekend door mevr. Faat, gestuurd aan dhr Kasper. Mijn client heeft deze brieven nooit beantwoord. Ik vermoed dat merv. Fat het dus niet aankon dat dhr kasper verliefd was op zuster Chantal en dat ze daarom deze lastercampange tegen hem begonnen is zodat Zuster chantal hem zou verlaten.
Jarenlang heb ik elke ochtend Kaspers koffie gezet en ontbijtje en krantje verzorgt in
mijn restaurant en ik heb zelfs een kloon die verliefd is op Kasper, AirRaid liegt gewoon
* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer
*Faat fluistert de DM nogmaals toe of wij die brieven ook mogen lezen, ik heb Kasper
nooit liefdesbrieven gestuurd, alleen een uitnodiging ivm de paaskoeken enige tijd geleden
Bovendien heeft Kasper helemaal geen vaste relatie met Chantal dus dat slaat al helemaal
nergens op. Lijkt wel alsof de advocaat van de tegenpartij nauwelijks op de hoogte is
quote:Pardon?????
Op dinsdag 15 juli 2003 22:02 schreef DM het volgende:
Ah, de liefdesbrieven. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Mijn cliente heeft deze verzonden in de periode dat zij zwaar verliefd was op Kasper. Maar ik kan U verzekeren dat de heer Kasper ze wel degelijk heeft beantwoord. En aangezien dhr Kasper een heel slecht geheugen heeft zal hij hiervan wel niets meer herinneren.* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer
Hey alles leuk en aardig maar dit hoef ik niet te pikken, ik heb geen brieven verzonden
en ben nooit verliefd geweest op Kasper, wil je dit soort informatie voortaan even verifiëren DM?
code:Lijkt me duidelijk dat de heer Kapser hier degene is die niet helemaal zuiver isOp maandag 14 juli 2003 21:34 schreef Faat het volgende:
[..]Tuurlijk binkie
Die jonge vrucht naast jou is vast een uitgewoonde oma die met cybersex
net een meisje van 18 is
----------------------------------Asschen Sukar schreef:
Even checkt ..
sjit .. is ... dat ... kasper
*zachtjes verlaat Assie de rechtzaal. Om bier te gaan drinken in PG
Wel heb ik hier een overduidelijk bewijs van een anonieme getuige dat het Kasper was die niet goed bij zijn hoofd is om het zo maar even uit te drukken.
* Schuift briefje dat Asschen hem gegeven heeft richting TheScienceMan
*Ondertussen zwaar afgeleid wordt door een kussende Nyphai en Abbadon en zelf ook gedachten
de vrije loop laat gaan over komende nacht, in Villa Faat wacht haar clowntje immers op haar
Na alle aanklachten en verweren gehoord te hebben, oordeelt de Fok!eiland Rechtbank onvoldoende bewezen bevonden dat de goede naam van de heer Kasper en het teruglopende aantal operaties door dezelfde heer Kasper puur en alleen veroorzaakt zijn door uitlatingen van mevrouw Faat, daar deze ook veroorzaakt kunnen zijn door het karakter en het imago van de heer Kasper.
Betreffende bewijsstuk A, de liefdesbrieven van mevrouw Faat aan de heer Kasper, acht de Fok!eiland Rechtbank deze als onvoldoende gemotiveerd, daar vermoedens geen zekerheid bieden.
Derhalve wijst de Fok!eiland Rechtbank de claim van de heer Kasper af.
Bij deze wijst de Fok!eiland Rechtbank beide partijen op de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen deze uitspraak bij de Fok!eiland Rechtbank. U kunt dit verzoek tot hoger beroep aan de Fok!eiland Rechtbank kenbaar maken door een e-mail te sturen naar fokeiland-rechtbank@legislator.com
Deze uitspraak is ook na te lezen op de website van de Fok!eiland Rechtbank.
Deze zitting verklaar ik hierbij tot gesloten.
* cheque uitschrijft van 50.000 fokeuro t.n.v. de zeehondjes en aan de DM overhandigt
Dit hadden we afgesproken meen ik?
Als er nog wat anders is dan hoor ik het wel, ik ga nu naar huis
Ik hoop dat de stukken omtrent de zaken 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 u in goede orde bereikt hebben. De heer Faat heeft inmiddels op de hoogte gesteld van de op der hande zijnde zaak tegen hem.
Zijn Raadsman DM is ook in het bezit van dezelfde stukken.
U zult begrijpen, het OM staat te popelen om zijn eerste zaak af te handelen.
Het OM is nog bezig om nieuwe zaken te realiseren tegen de heer Chen en mevrouw VixenFromHell. Wij zijn afwachtende op advies van het Vasteland omtrent deze twee individuen. De heer Chen was daar al bekend en gezien het verzamelde bewijs van het Vasteland en Fok!eiland hopen wij binnen kort het dossier aan u te overhandigen.
Mogen wij ook hulde uitspreken over de methode, waarmee u rechtvaardig en feilloos recht gesproken heeft omtrent zaak 1643184-RB-59.
Het OM is verheugd te zien, dat het Eiland een vaardig rechter rijk is.
Hoogachtend,
SliderTPP
Officier van Justitie, OM departement Fok!Eiland
Op woensdag 16 juli 2003 00:08 schreef SliderTPP het volgende:
Geachte edelachtbare The ScienceMan,Ik hoop dat de stukken omtrent de zaken 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 u in goede orde bereikt hebben. De heer mevrouw Faat heeft inmiddels op de hoogte gesteld van de op der hande zijnde zaak tegen hem haar.
Zijn Haar Raadsman DM is ook in het bezit van dezelfde stukken.
U zult begrijpen, het OM staat te popelen om zijn eerste zaak af te handelen.Het OM is nog bezig om nieuwe zaken te realiseren tegen de heer Chen en mevrouw VixenFromHell. Wij zijn afwachtende op advies van het Vasteland omtrent deze twee individuen. De heer Chen was daar al bekend en gezien het verzamelde bewijs van het Vasteland en Fok!eiland hopen wij binnen kort het dossier aan u te overhandigen.
Mogen wij ook hulde uitspreken over de methode, waarmee u rechtvaardig en feilloos recht gesproken heeft omtrent zaak 1643184-RB-59.
Het OM is verheugd te zien, dat het Eiland een vaardig rechter rijk is.Hoogachtend,
SliderTPP
Officier van Justitie, OM departement Fok!Eiland
Allereerst dank voor uw complimenten omtrent zaak met nummer 1643184-RB-59.
Zou u mij, voor de goede orde, de dossiers betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-6 via fokeiland-rechtbank@legislator.com kunnen doen toekomen?
Hoogachtend,
TheScienceMan
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 16-07-2003 00:18]
quote:Geachte Edelachtbare TheScienceMan,
Op woensdag 16 juli 2003 00:12 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Geachte heer SliderTPP,
Allereerst dank voor uw complimenten omtrent zaak met nummer 1643184-RB-59.
Zou u mij, voor de goede orde, de dossiers betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-6 via fokeiland-rechtbank@legislator.com kunnen doen toekomen?
Hoogachtend,
TheScienceMan
Uiteraard voldoe ik aan uw verzoek.
Mijn klerk zal de betreffende stukken afleveren bij de Rechtbank.
Hoogachtend,
SliderTPP
Officier van Justitie,
OM, departement Fok!Eiland
Met Vriendelijke Groeten,
Pekel, Voorzitter Fok!Vliegveld.
Ik wil graag dat mijn nieuwe product verplicht moet worden, het is een knop dat verbinding maakt met het politie bureau dan kunnen wij gelijk daar naar toe gaan en de boel veilig weer te krijgen dit is handiger en veiliger handiger omdat we ze sneller kunnen oppakken en veiliger omdat we ze dan allemaal in het gevang kunnen stoppen en het niet meer hoeft te gebeuren
quote:Geachte heer Pekel,
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:56 schreef pekel het volgende:
Goedenavond mijnheer, ik wil graag Xilantof voor het gerecht slepen na de demonstratie van hem bij het vliegveld, wat mij en de ME geld kostte. Deze aangerichte geldschade wil ik graag op desbetreffend persoon verhalen.Met Vriendelijke Groeten,
Pekel, Voorzitter Fok!Vliegveld.
De Fok!eiland Rechtbank zal de zaak in behandeling nemen. Uw zaak heeft nummer 4112694-RB-03. Hierbij verzoekt de Fok!eiland Rechtbank u een datum te geven waarop u de zaak mogelijk behandeld wilt hebben.
Hoogachtend,
TheScienceMan
Betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 verzoekt de Fok!eiland Rechtbank u enkele voorstellen te doen van data waarop het OM deze zaken behandeld wenst te zien.
Hoogachtend,
TheScienceMan
quote:Geachte heer Guusie,
Op woensdag 13 augustus 2003 19:01 schreef Guusie het volgende:
EdelachtbareIk wil graag dat mijn nieuwe product verplicht moet worden, het is een knop dat verbinding maakt met het politie bureau dan kunnen wij gelijk daar naar toe gaan en de boel veilig weer te krijgen dit is handiger en veiliger handiger omdat we ze sneller kunnen oppakken en veiliger omdat we ze dan allemaal in het gevang kunnen stoppen en het niet meer hoeft te gebeuren
Het verplicht stellen van een product op Fok!eiland gaat tegen de basis van dit eiland is. Derhalve kan de Fok!eiland Rechtbank uw apparaat niet verplicht stellen. U bent natuurlijk wel vrij om uw apparaat via de vrije markt aan de man te brengen.
Hoogachtend,
TheScienceMan
President Fok!eiland
quote:Geachte heer Karrel_Laaglawaai,
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Edelachtbare ik zie op Uw internetsite dat de zaak van Xilantof eerder dient dan mijn zaak en die van dhr. Molz. Mijn zaak staat zelfs niet eens op de planning. Betekent dit dat mijn zaak geseponeert wordt?
Dat de datum van uw zaak nog niet bekend is, noch op de website van de Fok!eiland Rechtbank staat vermeld, betekent niet dat de zaak geseponeerd wordt. Een seponatie van een zaak ligt bij de eiser. In uw geval is dat het OM. De website van de Fok!eiland Rechtbank zal derhalve aangepast worden.
Hoogachtend,
TheScienceMan
De Fok!eiland Rechtbank maakt de data van de nog openstaande zaken bekend.
--- EINDE MEDEDELING ---
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aangezien ik een virus onder de leden heb die vrij zwaar is om te bestrijden zoek ik een advocaat die mij en Molz zou kunne verdedigen op 4 septmeber. Ik neem aan dat de heer Molz gewoon aanwezig is. Wie meld zich? Het een en ander is hier of in valla ORB te bespreken.
Mededeling:
Zaak met nummer 6435070-RB-61, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, is verzet naar maandag 01 september 2003 om 20:00 uur.
Zaak met nummer 1038469-RB-05, eiser: OM, verweerders: de heren Molz en Karrel_Laaglawaai, is verzet naar vrijdag 05 september 13:00 uur.
Verzoeken om andere data kunnen worden gedaan onder vermelding van zaaknummer via fokeilandrechtbank@chello.nl
Deze informatie is ook te vinden via de website van de Fok!eiland Rechtbank
--- EINDE MEDEDELING ---
Mededeling:
Geachte heer, mevrouw,
fokeilandrechtbank@chello.nl
Hier kunt u uw dossiers naartoe sturen, maar ook het OM kan haar dagvaardingen en dergelijke processtukken op deze wijze naar de Fok!eiland Rechtbank sturen.
Hoogachtend,
TheScienceMan
--- EINDE MEDEDELING ---
Zaak met nummer 9464813-RB-43, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, is verdaagd wegens niet aanwezigheid in de rechtbank van eiser en verwerster.
--- EINDE MEDEDELING ---
Maaruh......als de eiser er niet is dan wordt de zaak toch wel geseponeerd?!
Faat gaat maar lekker onderuit zitten en eet ondertussen een broodje
in afwachting van de volgende rechtzaak
Faat gaat maar lekker liggen op de bank dan, leest nog wat verder en trekt een zak M&M's open
Goedendag mevrouw Faat, waarom bent u hier? Uw zaak is verdaagd.
quote:Euh.......dat is toch die zaak van gisteren???
Op dinsdag 2 september 2003 18:28 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt routinematig ter inspectie de Rechtbank nog even rond en ziet in de rechtszaal Faat op een bank liggen.Goedendag mevrouw Faat, waarom bent u hier? Uw zaak is verdaagd.
We hadden er vanavond toch weer eentje?
quote:Beide zaken zijn verdaagd. Mocht het OM op nog nader te bepalen data niet aanwezig zijn, dan worden de zaken geseponeerd.
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Faat het volgende:[..]
Euh.......dat is toch die zaak van gisteren???
We hadden er vanavond toch weer eentje?
Alsjeblieft hier heb je nog een halve zak M&M's voor de moeite van het komen vertellen
Ennuh, je hebt kutbanken hier in de rechtbank ScienceManneke
Nou doeiiiiiii
Verzoeken om andere data kunnen worden gedaan onder vermelding van zaaknummer via fokeilandrechtbank@chello.nl
--- EINDE MEDEDELING ---
mmmm dat had ik niet verwacht dan zal ik mezelf moeten verdedigen.
quote:Ik vraag verstek.
Op donderdag 4 september 2003 13:52 schreef TheScienceMan het volgende:
--- BEGIN MEDEDELING ---
Zaak met nummer 4112694-RB-03, eiser: pekel, verweerder: Xilantof, is verdaagd wegens niet aanwezigheid in de rechtbank van eiser en verweerder.Verzoeken om andere data kunnen worden gedaan onder vermelding van zaaknummer via fokeilandrechtbank@chello.nl
--- EINDE MEDEDELING ---
Zo het zal mij benieuwen wat de dag van vandaag mij brengt nog een kwartiertje en dan zien we wel weer.
* Karrel opent de deur van de zaal
VOLLUK!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |