Bij deze stel ik een onafhankelijke Fok!eiland Rechtbank (is ook meteen de Hoge Raad = hoogste rechtbank van Fok!eiland) in voor alle misdaden op het eiland. Op dit moment is er een rechter: TheScienceMan.
Iedereen kan naar de rechtbank gaan om een zaak aan te spannen tegen een ander (of meerdere anderen). Hiervoor is de volgende informatie nodig:
* Wie is de aanklager?
* Wie wordt aangeklaagd?
* Waarom wordt die wie aangeklaagd?
* Wat is de eis van de aanklager?
* Overige nuttige informatie is ook welkom?
De uitspraken van de rechtbank zijn bindend. Beroep en cassatie zijn alleen mogelijk bij dezelfde rechtbank.
Een rechtbank ..
Hij schudt z'n hoofd , en vraagt zich af wie dat nu weer verzonnen heeft. Hij laat direct weten dat de troepen van Lord Dreamer de uitspraken van deze rechtbank totaal niet bindend zijn voor hun.
terugdenkend over de tijden van de Raging Hordes of Fok! afzettings procedures, grote veldslagen etc.. loopt hij weer verder.
Wat in ieder geval wel duidelijk is is van wie die raket komt , er staat nl. met grote letters op
Invasion Troopers , North Beach
* Sint Lurky waait eens flink langs de vlaggenmast met een zilte zandstralende regen van zeewater. In een mum van tijd is de rechtbankvlag van de lichtblauwe kleur tot een grauwe verschoten. Het dundoek is gerafeld. Het hout van de mast uitgebeteren en de paal gekromd.
krombank zal je bedoelen!!!
Zo ik nog een stoffelijk lichaam had zou ik net als menig Eilander ook krom liggen van het lachen:
bwoehahahahaha
quote:Weten de Amerikanen dat ook?
Op maandag 19 augustus 2002 12:28 schreef TheScienceMan het volgende:
Het probleem met Amerikaanse staatsburgers? Dat is in een verdrag geregeld.
En zo ja: heb je de kleine lettertjes wel goed doorgenomen? Eén invasie lijkt me wel genoeg op het moment...
TheScienceMan
President Fok!eiland Rechtbank
- - -EINDE MEDEDELING- - -
Eerbiedig de natuurkrachten voor de balans in de weegschaal.
Het recht is te sturen in de richting van goed en kwaad volgens
aantrekkingskracht van de aarde en haar magnetische velden
waarop ook bomen krom kunnen groeien en preien doorschieten...
bwoehahahahaha
Een lege beklaagdenbank altijd een mooi gezicht
Bwoehahahahaha
quote:liep klaarblijkelijk storm op de open avond.
Op maandag 7 oktober 2002 00:46 schreef TheScienceMan het volgende:
De open avond van Fok!eiland Rechtbank is afgelopen.
* De telefoon gaat zeer dringend af in de rechtbank van Fokeiland
Een compleet oversture Faat hangt aan de telefoon en vertelt dat de gehele politiemacht
én de officier van Justitie zo corrupt zijn als de pest, steekpenningen aannemen en
onder één hoedje spelen en dat een onderzoek hiernaar zeer gewenst is.....
quote:Hmmmm....ik denk dat ik maar even aangifte ga doen van laster bij een collega.
Op maandag 16 juni 2003 11:59 schreef Faat het volgende:
tring, tringggggg, tringgggggggggg* De telefoon gaat zeer dringend af in de rechtbank van Fokeiland
Een compleet oversture Faat hangt aan de telefoon en vertelt dat de gehele politiemacht
én de officier van Justitie zo corrupt zijn als de pest, steekpenningen aannemen en
onder één hoedje spelen en dat een onderzoek hiernaar zeer gewenst is.....
Don't mess with my integrity or i WILL see you in court!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |