SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ik moet eerst een minuut wachten totdat ik spelers zie en dan bied ik bij 20 seconden. Precies bij de 15 seconden wordt mijn bid verwerkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op de ps3 kan ik niemand goedkoop oppikken hoor
Ja maar dat deed ik bij klose, meteen 1k er boven op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet eerst een minuut wachten totdat ik spelers zie en dan bied ik bij 20 seconden. Precies bij de 15 seconden wordt mijn bid verwerkt.
Online bij MM, 5 euries.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
waar kan ik zo'n steelbook kopen. Ik vind hem wel tof
Het is NIGGURquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef kilozout het volgende:
EA. FIX DIE SHIT SERVERS.
IK HEB EINDELIJK WEER EENS WEEKEND DUS LAAT MIJ HANDELEN NIGGER
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dat deed ik bij klose, meteen 1k er boven op.
Je weekeind niet inluiden met liters bierquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef kilozout het volgende:
EA. FIX DIE SHIT SERVERS.
IK HEB EINDELIJK WEER EENS WEEKEND DUS LAAT MIJ HANDELEN NIGGER
Ik speel wel een wedstrijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.
ik had em samen met fifa voor 50 euroquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, steelbox is 5 euro, Laat maar.
Zat er even in, kon eerst niet zoeken, later wel maar toen liep ie vastquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.
Ik werk normaal in de weekenden en dan ben ik op andere dagen vrij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weekeind niet inluiden met liters bier
Klopt, bij mij ook soms. Maar ik ben niet te stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat er even in, kon eerst niet zoeken, later wel maar toen liep ie vastNu kan ik er weer niet in
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toch wel iets aan winst op te kunnen maken
Ja schandalig, know.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kost net zoveel om hem te bezorgen
Ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Proxzor het volgende:
Mensen me EA account voor me PC versie en Xbox versie zijn hetzelfde, wat gebeurd er als ik me xbox 360 versie ook toevoeg aan dat account, kan ik dan voor allebei in de FUT 13 web app?
Ik ookquote:
Dik nummer, vooral die verse van 2 Chainz.quote:
Ik vint mensen die spelers te koop zetten voor 150c SP liev.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik schaam me er eigenlij best voor
wat een kut nummer zeg. Na een halve minuut maar afgezet.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik heb 2k coins bijgekregen niemand verkocht geen daily gift wtf? En weet iemand hoe ik naar die taken kan gaan in UT? Waarbij je goud pakket krijgt?
Kanye is een baas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:32 schreef psychedelicate het volgende:
Als je perse Kanye West () wil luisteren, luister dan
quote:
Ja ja, van de vrachtwagen gevallen zeker die versie van jou!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
We're sorry, but you are not permitted to register an Online Pass which is required to access all online features. For more information blablabla
Krijg die melding bijna elke keer, terwijl ik gewoon legit versie heb
gebanned?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
We're sorry, but you are not permitted to register an Online Pass which is required to access all online features. For more information blablabla
Krijg die melding bijna elke keer, terwijl ik gewoon legit versie heb
Dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef psychedelicate het volgende:
Kanye is een arrogante mongool met aandachtstekort.
ultimate edition hadden ze niet meer en vorig jaar haalde ik toch niks uit die pakjesquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja, van de vrachtwagen gevallen zeker die versie van jou!
De vorige keer dat ze dat deden...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:34 schreef fetss het volgende:
oh, ze zijn nu eindelijk de webapp aan het fixen?
Wacht, volgens mij heb ik het over z'n muziek. Niet over z'n persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef psychedelicate het volgende:
Kanye is een arrogante mongool met aandachtstekort.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
Ik alles kopen waarbij prof staat, niet lettend op dat de helft voor offline is
Nu heb ik nog niet alles gehaald van die 10k
Ga je nou echt bijdehand doen? Okay.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij heb ik het over z'n muziek. Niet over z'n persoonlijkheid?
Of beoordeel jij artiesten op hoe ze zich gedragen buiten de muziek?
Mental, physical, defending stats etc. Allemaal +1 maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat voor soort dingen kun je voor je pro unlocken dan?
Ik ben het eens met Kilozout.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ga je nou echt bijdehand doen? Okay.
Jij zegt "Kanye is baas". "Kanye is", niet "Kanye's muziek", dus nee, jij hebt het niet over zijn muziek, vandaar dat ik het ook niet over zijn muziek heb.
Doei.
Dan nog is hij een fucking baas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ga je nou echt bijdehand doen? Okay.
Jij zegt "Kanye is baas". "Kanye is", niet "Kanye's muziek", dus nee, jij hebt het niet over zijn muziek, vandaar dat ik het ook niet over zijn muziek heb.
Ze kunnen beter eens flink in de buidel tasten voor fatsoenlijke hardware en personeel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:38 schreef Confetti het volgende:
Ze moeten eigenlijk de WebApp offline halen. Vorig jaar deden ze dat wel eens om de ´console-experience' te waarborgen.
Jezus, Kan ye niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan nog is hij een fucking baas.
idd jaquote:
Hij is zwart.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan nog is hij een fucking baas.
Select. Knopje naast je startknop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef Anonymous61 het volgende:
Hoe kun je achtergrond muziek veranderen? in fifa 2005 ps2 kon je dat doen met RS dacht ik
select volgens mij. Zag dat lindgren dat laatst had gepostquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef Anonymous61 het volgende:
Hoe kun je achtergrond muziek veranderen? in fifa 2005 ps2 kon je dat doen met RS dacht ik
thxquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Select. Knopje naast je startknop.
Jij bent rijk, voor een fries!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
Godver EA, ik wil in de web app en weer koopje ophalen
Tot nu toe
IF Kroos 17K
IF Rodriguez 10K
IF Ter Stegen 9,5K
Felipe Santana 650
Palacio 700
en nog heel veel voor rond de 150 a 200 coins
Nee, iedereen in Friesland is rijk. WIj hebben ook nog gewoon negers in dienst hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent rijk, voor een fries!
Gestolen van PES. PES heeft dit jaar echt de betere tracks, maarja het spel is nog steeds slecht.quote:
Zou goed kunnen. PES is toch kutquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gestolen van PES. PES heeft dit jaar echt de betere tracks.
Rest van je leven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef psychedelicate het volgende:
En dat was weer genoeg hiphop voor de avond. Of de week, of het jaar, whatever.
O - Melrosequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
Hoe heet dat ene liedje? Hij gaat zo: OOH OH OH OH OH OH OH
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
Hoe heet dat ene liedje? Hij gaat zo: OOH OH OH OH OH OH OH
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)er_vecht_voor_z.html
Die gaat in prijs stijgen
Nee. Het is een beetje rockachtigquote:
O - Melrosequote:
]quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze begint in ieder geval wel met ohohohohohohohooh.
Ik vind 'm best leuk.quote:
Heb ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Lol, nu zijn al mijn coins weg.. van 160k naar 0 op de console...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Lol, nu zijn al mijn coins weg.. van 160k naar 0 op de console...
Jij weet vast wel welke ik bedoelquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk thuis, doet de webapp het niet
Sorry sorry egt sorry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk thuis, doet de webapp het niet
quote:
Ik bood op dezelfde pedro 550quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik nog wel een pedro voor 400 coins :p
quote:
Neehee in Fifaquote:
Shazaaaaaaam het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neehee in Fifa![]()
Fuck it ik ga hem zingen en zoeken op soundcloud
ohquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neehee in Fifa![]()
Krijg je alleen maar hits van Gordon en LA the voicesquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neehee in Fifa![]()
Haha ja ik bood ook op hem nu al mijn coins weg en die kut vent er mee van door. Hij heeft al genoeg money.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Pedro is een vuile dief, hij leek al zo op een Marokkaan.
is met bijna elke zoekopdracht zo..quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Was met Web App? ALs ik Benzema zoek, dan krijg ik een error en dan moet ik opnieuw laden
Oh ja, dat was geniaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn oude Youtube account in een paar weken tijd 100 abonnees heeft gekregen en sinds 21 oktober 2010 197199 views. Had ik best meer mee kunnen doen. Dat was in de tijd dat ik nog vaak football manager speelde.Ik ben eigenaar van het Youtubeaccount FootballManager2011. Best cool dat die nog beschikbaar was.
* vandermar unsubbedquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn oude Youtube account in een paar weken tijd 100 abonnees heeft gekregen en sinds 21 oktober 2010 197199 views. Had ik best meer mee kunnen doen. Dat was in de tijd dat ik nog vaak football manager speelde.Ik ben eigenaar van het Youtubeaccount FootballManager2011. Best cool dat die nog beschikbaar was.
Nergens last van hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Was met Web App? ALs ik Benzema zoek, dan krijg ik een error en dan moet ik opnieuw laden
http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgvequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand die link van de webapp? Die alternatieve? grgr.
Werkt niet, heb ik al geprobeerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand die link van de webapp? Die alternatieve? grgr.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Benieuwd of ik die 160k coins ooit terug zie. Zou willen dat ik mentaal zo sterk was om FIFA meteen te verkopen en nooit meer te spelen als dat niet zo was, maar mij kennende ga ik dan toch wel weer beginnen.
Thanks, even boekmarken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgve
Mijne zijn nu ook weg. Hier zit een vies luchtje aan en een hele hoop haat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Benieuwd of ik die 160k coins ooit terug zie. Zou willen dat ik mentaal zo sterk was om FIFA meteen te verkopen en nooit meer te spelen als dat niet zo was, maar mij kennende ga ik dan toch wel weer beginnen.
Zit via de console in UT en bood op een Pedro 400 coins die bijna af liep, toen liep de boel vast en toen stonden mijn coins ineens op 0. Terwijl ik 160k had voordat ik boodquote:
Wat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
Het is maar 160k joh, omgerekend 16 euro in het echt. Kleingeld.
Pedro voor 160k.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit via de console in UT en bood op een Pedro 400 coins die bijna af liep, toen liep de boel vast en toen stonden mijn coins ineens op 0. Terwijl ik 160k had voordat ik bood
Had voor 60 euro aan MSP ingeslagen laatste weken om op packs te knallen tijdens de opening, omdat ik FIFA toch altijd krijg van mijn pa, en daaruit had ik 120k. Die andere 40k vandaag op stage er bij gehandeld dus wil het wel graag houden haha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
Het is maar 160k joh, omgerekend 16 euro in het echt. Kleingeld.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit via de console in UT en bood op een Pedro 400 coins die bijna af liep, toen liep de boel vast en toen stonden mijn coins ineens op 0. Terwijl ik 160k had voordat ik bood
Kreeg 2 minuten later nog een keer zo'n rood balkje met daarin: Pedro: Overboden dus dat zal t niet wezenquote:
Had je niet beter voor 60 euro aan coins kunnen kopen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had voor 60 euro aan MSP ingeslagen laatste weken om op packs te knallen tijdens de opening, omdat ik FIFA toch altijd krijg van mijn pa, en daaruit had ik 120k. Die andere 40k vandaag op stage er bij gehandeld dus wil het wel graag houden haha.
Met die 60 euro had je ook een half uurtje bij een mooie hoer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had voor 60 euro aan MSP ingeslagen laatste weken om op packs te knallen tijdens de opening, omdat ik FIFA toch altijd krijg van mijn pa, en daaruit had ik 120k. Die andere 40k vandaag op stage er bij gehandeld dus wil het wel graag houden haha.
Dat is eigenlijk wel zo, maar ik ben verslaafd aan packs openen. Coins haal ik altijd toch wel zat met handelen en spelen om te doen wat ik wil. En het geld kan ik missen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je niet beter voor 60 euro aan coins kunnen kopen?
60 euro wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of heel veel bier kunnen kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Met die 60 euro had je ook een half uurtje bij een mooie hoer kunnen krijgen
Verschrikkelijk verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)eval-in-Nijmegen.htm
Holy fuck.. dit is maar een paar honderd meter van mijn werk gebeurd.
Vreselijk, op zo'n manier ben ik 9 jaar terug een vriend kwijtgeraakt. Hij werd aangereden door een tractor, ik zal het nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)eval-in-Nijmegen.htm
Holy fuck.. dit is maar een paar honderd meter van mijn werk gebeurd.
Sommigen hier hebben wel een vriendin waar zij het gratis kunnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Met die 60 euro had je ook een half uurtje bij een mooie hoer kunnen krijgen
Dat klinkt al beter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of heel veel bier kunnen kopen
Zijn genoeg mensen met een vriendin die ook naar de hoeren gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Sommigen hier hebben wel een vriendin waar zij het gratis kunnen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreselijk, op zo'n manier ben ik 9 jaar terug een vriend kwijtgeraakt. Hij werd aangereden door een tractor, ik zal het nooit meer vergeten.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreselijk, op zo'n manier ben ik 9 jaar terug een vriend kwijtgeraakt. Hij werd aangereden door een tractor, ik zal het nooit meer vergeten.
Op de school waar ik zat zijn in de 7 jaar dat ik er zat 6 mensen overleden, 1 ook overleden op zon wijze. Verschrikkelijk is dat altijd. Rest allemaal aan kanker overleden overigens. Veel gehoord beetje hard grapje was, ik ben blij dat ik er levend weg ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk verhaal natuurlijk.Hoorde het op de radio.
?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef Proxzor het volgende:
Wat een drama, ik kan niet inloggen op de web app, niet in fifa 13 pc en ook niet xbox nuMicrosoft waarom zijn je servers zo bout
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Op de school waar ik zat zijn in de 7 jaar dat ik er zat 6 mensen overleden, 1 ook overleden op zon wijze. Verschrikkelijk is dat altijd. Rest allemaal aan kanker overleden overigens. Veel gehoord beetje hard grapje was, ik ben blij dat ik er levend weg ben.
Ik denk niet dat ze je vraag op deze manier meekrijgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef Proxzor het volgende:
Wat een drama, ik kan niet inloggen op de web app, niet in fifa 13 pc en ook niet xbox nuMicrosoft waarom zijn je servers zo bout
Ja, verschrikkelijk. Jij hebt echt een kutleven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef Proxzor het volgende:
Nee, de rabobank.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, microsoftKut microsoft, allemaal de schuld van Microsoft
Klopt wel als ik reacties van jou moet lezen jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Jij hebt echt een kutleven.
Netjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:03 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vandaag op stage nog 1 opgepikt voor 3.5k en verkocht voor 9
Ach, rot een eind op, pauper.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:03 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Klopt wel als ik reacties van jou moet lezen ja
Tja, het is jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Grietje schijnt nog meters te zijn meegesleurd. Ik kan daar echt even stil van worden. 12 jaar.
Had ze maar een bril bij Hans Anders moeten halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Grietje schijnt nog meters te zijn meegesleurd. Ik kan daar echt even stil van worden. 12 jaar.
Kinderachtig en naar zeg. Bah.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Had ze maar een bril bij Hans Anders moeten halen
Humor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
.......quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kinderachtig en naar zeg. Bah.
Ten tweede, moet jij eerst het artikel eens goed lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
quote:
Tyf op uit dit topic manquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja sorry, vond het overkomen als beetje sarcasme. Mijn foutquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, het is toch jammer of niet dan?
Ik ken het hoor.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zo, maar ik ben verslaafd aan packs openen. Coins haal ik altijd toch wel zat met handelen en spelen om te doen wat ik wil. En het geld kan ik missen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij had vroeger op TV betere raad dan dit.
Oh dat was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja sorry, vond het overkomen als beetje sarcasme. Mijn fout
Zegt weinig. Sissoko is mijn tradepony.. verkocht 4321 gewoon voor 3k bin steeds..terwijl 4321 kaarten 600c zijn atmquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik blij, want 2 Sissoko's gekocht voor bij elkaar 700c, want 85 pace.
[ afbeelding ]
Helaas
Kan gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kwam ik later ook achter. Zoals ik al zei, mijn interpretatie fout.
Wie? Shrek?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk resetten ze de boel en is mijn rooney weg
Voor de kindjes in Afrika die een Playstation 2 opgestuurd hebben gekregen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Confetti het volgende:
FIFA 13 komt nog steeds op de PS2 uit...wtf![]()
http://www.intertoys.nl/games/fifa-13-ps2-588553.html
Nee hoor dat denk ik altijd, dat jij een mens bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens, alhoewel je soms anders zou denken.
Toch wel benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Confetti het volgende:
Ik zie mezelf liever als :quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik altijd, dat jij een mens bent.
Rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Er staat hier een Lamela rechtsback te koop, hoe krijg je die in vredesnaam Rechtsback?
RB is ook rechtsbuitenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Er staat hier een Lamela rechtsback te koop, hoe krijg je die in vredesnaam Rechtsback?
Mijn zus vergelijken met kindjes in Afrika .... flauw hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de kindjes in Afrika die een Playstation 2 opgestuurd hebben gekregen.
Het enigste van blur dat nog ok was.quote:
Volgens mij zijn er nog steeds meer PS2 users dan xbox 360 of ps3 users. Althans dat was 1 of 2 jaar geleden wel zo. Was nog een hele grote markt voor. Vooral in aziëquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Confetti het volgende:
Moet je er zout op strooien, wat een humorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn zus vergelijken met kindjes in Afrika .... flauw hoor!
WOWOHWOHOAWHOAHOWAHOAWOHAOHOWAHOOHWAOHAWOHOWAOHAOAquote:
pics want ik geleuf er niets van (L)quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn zusje heeft er ook 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn zus vergelijken met kindjes in Afrika .... flauw hoor!
Blur is geniaal. Op een gegeven moment hebben ze een album gemaakt dat meer Gorillaz sound was dan Blur. Later ook Gorillaz opgericht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het enigste van blur dat nog ok was.
Blur. 1000xquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blur is geniaal. Op een gegeven moment hebben ze een album gemaakt dat meer Gorillaz sound was dan Blur. Later ook Gorillaz opgericht.
quote:
quote:
xDquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Ik ken alleen het stuk van
Jullie hebben nog niet betaald
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]! Klopt echt helemaal niets van.
Het is Tubthumping van Chumbawamba
GOEDEMOGGAHquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tubthumping man.I get knocked down...
Spreken ze geen Engels in Fryslân?quote:
Wat? Waar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spreken ze geen Engels in Fryslân?
Nog steeds beter dan op de Wii denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoe dat eruit ziet
Gorillaz zijn wel ok, maar Blur, nope.quote:
Timur en Ramonquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik typte danzak oduro in bij YouTube
Mijn FIFA is Nederlands dus het schijnt Rechtsbuiten te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pics want ik geleuf er niets van (L)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik typte danzak oduro in bij YouTube
Wow dikke winst, lekker man. Jammer dat ik er zelf niet in konquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
Discard value
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ba voor 5K en Kroos 17K
Discard value
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de expired items na
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] echt [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik mis wel die Fifa intro's met echte voetbal beelden
Beste fifa intro ooit
quote:
Toen gewoon al Kings of Leonquote:
Je PS3 is gewoon slecht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef DutchSL het volgende:
1e keer opstarten: sorry je mag geen online pass
2e keer opstarten: vastloper
3e keer opstarten: sorry je mag geen online pass
Straks ongetwijfeld weer geen bronzen tegenstander kunnen vinden en dan weer een vastloper als ik uit FUT ga.
Kutspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |