SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ik moet eerst een minuut wachten totdat ik spelers zie en dan bied ik bij 20 seconden. Precies bij de 15 seconden wordt mijn bid verwerkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op de ps3 kan ik niemand goedkoop oppikken hoor
Ja maar dat deed ik bij klose, meteen 1k er boven op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet eerst een minuut wachten totdat ik spelers zie en dan bied ik bij 20 seconden. Precies bij de 15 seconden wordt mijn bid verwerkt.
Online bij MM, 5 euries.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
waar kan ik zo'n steelbook kopen. Ik vind hem wel tof
Het is NIGGURquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef kilozout het volgende:
EA. FIX DIE SHIT SERVERS.
IK HEB EINDELIJK WEER EENS WEEKEND DUS LAAT MIJ HANDELEN NIGGER
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dat deed ik bij klose, meteen 1k er boven op.
Je weekeind niet inluiden met liters bierquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef kilozout het volgende:
EA. FIX DIE SHIT SERVERS.
IK HEB EINDELIJK WEER EENS WEEKEND DUS LAAT MIJ HANDELEN NIGGER
Ik speel wel een wedstrijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.
ik had em samen met fifa voor 50 euroquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, steelbox is 5 euro, Laat maar.
Zat er even in, kon eerst niet zoeken, later wel maar toen liep ie vastquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's gewoon pech dat iemand gelijk 1k bied. Gewoon blijven proberen bij andere spelers.
Ik werk normaal in de weekenden en dan ben ik op andere dagen vrij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weekeind niet inluiden met liters bier
Klopt, bij mij ook soms. Maar ik ben niet te stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat er even in, kon eerst niet zoeken, later wel maar toen liep ie vastNu kan ik er weer niet in
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toch wel iets aan winst op te kunnen maken
Ja schandalig, know.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kost net zoveel om hem te bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |