SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen tijd omdat ik iemand binnen moet laten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je thuis wel tijd hebt om het op te eten (en op te warmen) en geen 8 minuten hebt om die zooi naar binnen te stouwen?
Maar ontopic: ik gok dat het niets word
Kipnuggets zou ik in een beetje olie opwarmen/frituren, blijft de korst knapperig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
We deden dat wel eens met hamburgers/kipnuggets en dat werkt op zich wel.. De frietjes worden er zoals iemand anders al liet weten niet beter op
O ik vergat te zeggen dat we ze in de oven opwarmen, om die reden inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kipnuggets zou ik in een beetje olie opwarmen/frituren, blijft de korst knapperig.
Op de EMG na.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef Barbapapamama het volgende:
haal eten bij de mac en eet het op als je terug aan het rijden bent
gaat makkelijk doe ik ook best vaak gewoon dikke big mac eten en dan met 1 hand autorijden
geen probleem
Ja, omdat ik geen zin heb om te koken. Maar anders bestel ik gewoon pizza.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:03 schreef Life2.0 het volgende:
dus eerst koop je "eten" bij de mac
en daarna ga je het opwarmen?!.
Oud bedrijfsleider van de mac waar ik een zomerbaantje had nam na elke werkdag 3 bigtasty's mee naar huisquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Pas een big tasty (![]()
) in de magnetron opgewarmd en dat was smerig lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |