quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef richardbaalman het volgende:
hier de foto. [ [url=file:///C:/Users/Richard/Desktop/IMG_0422.JPG]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]je moet eerst uploaden skkl Richard
Ja, dat zal ongetwijfeld, die kopen allerlei rotzooi gewoon goedkoop op. Zo zullen er ongetwjfeld ook wel wat supermarkten zijn die het nog verkopen vlak na de winter, gewoon omdat nog niet alles op is. Maar uitgangspunt is dus dat het alleen in de winter verkocht wordt en dat het dus ook niet eerder aan supermarkten geleverd zal worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
bull shit! action verkoopt ze t hele jaar door. foto volgt
Precies, you go girl.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld, die kopen allerlei rotzooi gewoon goedkoop op. Zo zullen er ongetwjfeld ook wel wat supermarkten zijn die het nog verkopen vlak na de winter, gewoon omdat nog niet alles op is. Maar uitgangspunt is dus dat het alleen in de winter verkocht wordt en dat het dus ook niet eerder aan supermarkten geleverd zal worden.
Dat is balen, er zat bij mij om de hoek een action maar die is sinds kort weg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
bull shit! action verkoopt ze t hele jaar door. foto volgt
Maar ik ben geen ventquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Alsof er in thee niet al genoeg smaakjes e.d. zijn...![]()
Echte venten kauwen gewoon op een theeblad!
Kom brengen dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:11 schreef richardbaalman het volgende:
http://pic.twitter.com/5Gn8n5fp
Nee in Brabant, sowieso moet je voor dat soort shit naar de kleinere steden. De big bazaar heeft t volgens mij ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |