Die bestaat niet, en er is geen thee zoals deze. Vooral nu het kouder begint te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dit idd, je moet het doen met herfstgloed.
Er bestaat wel herfststorm, die is ook lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die bestaat niet, en er is geen thee zoals deze. Vooral nu het kouder begint te worden.
Niet vergeten aan het eind van de winter 20 pakjes in te slaan.
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er bestaat wel herfststorm, die is ook lekker.
Pepernoten zijn er ook al, dus dat is ook niet echt een criterium.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is nog geen winter. Jij wil altijd wintergloedthee terwijl de herstbockjes nog niet eens in de schappen van alle supermarkten liggen.
Dat is ook wel weer zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pepernoten zijn er ook al, dus dat is ook niet echt een criterium.
Inderdaad! Dus waarom dan niet deze overheerlijke thee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mail pickwick?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus waarom dan niet deze overheerlijke thee.
Daar hebben ze geen pickwick, alleen maar een of ander eigen merk (dat overigens best te drinken is).quote:
Er komt nog een tijd dat we sinterklaas het hele jaar door vierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meen wel eens Pickwick te hebben gezien maar nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen pickwick, alleen maar een of ander eigen merk (dat overigens best te drinken is).
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef Fox21 het volgende:
Ik werk in een supermarkt zal ik vanavond eens kijken of ik er wat over kan vinden?
Huh wat? Geler dan van koffie en ander drinken behalve water?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
deze is lekker
jammer dat je van thee gele tanden krijgt
alleen hele donkere thee mss, gewoon goed je tanden poetsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
deze is lekker
jammer dat je van thee gele tanden krijgt
Ja die thee extract slaat op je tanden schijnt hetquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? Geler dan van koffie en ander drinken behalve water?
ja :$quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
alleen hele donkere thee mss, gewoon goed je tanden poetsen
terechte klacht, TS ik heb nog wel een paar doosjes, de action hiero verkoopt ze t hele jaar door. maar helaas begin in ook door mijn voorraad te komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef Toradora het volgende:
Waar blijft mijn favoriete thee!?
Ik was zo verdrietig toen ze de Wintergloedthee uit het assortiment haalde begin dit jaar. Mijn heerlijke warme kruidige wintergloed thee. Ik sloeg mezelf voor mijn kop dat ik geen 20 pakjes had ingeslagen. En nu loop ik iedere dag, al 3 weken lang door de 3 supermarkten bij mij in de buurt, zoekend naar mijn thee.
En nog steeds is ie er niet!!!![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk kan een foto van deze bijzondere thee niet ontbreken.![]()
Klacht lijkt me duidelijk.
bedrijven met principesquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef gelestipjes het volgende:
van de site: Let op: het is niet mogelijk om thee van een bepaald seizoen buiten het betreffende seizoen te kopen; Pickwick Herfststorm bijvoorbeeld is ook echt alleen verkrijgbaar in de herfst.
Gewoon blijven wachten dus
bull shit! action verkoopt ze t hele jaar door. foto volgtquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef gelestipjes het volgende:
van de site: Let op: het is niet mogelijk om thee van een bepaald seizoen buiten het betreffende seizoen te kopen; Pickwick Herfststorm bijvoorbeeld is ook echt alleen verkrijgbaar in de herfst.
En dan inslaan voor een heel jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef gelestipjes het volgende:
Action verkoopt alllerlei zooi, volgens mij verkopen die gewoon afgekeurd/over de datum eten of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
bull shit! action verkoopt ze t hele jaar door. foto volgt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef richardbaalman het volgende:
hier de foto. [ [url=file:///C:/Users/Richard/Desktop/IMG_0422.JPG]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]je moet eerst uploaden skkl Richard
Ja, dat zal ongetwijfeld, die kopen allerlei rotzooi gewoon goedkoop op. Zo zullen er ongetwjfeld ook wel wat supermarkten zijn die het nog verkopen vlak na de winter, gewoon omdat nog niet alles op is. Maar uitgangspunt is dus dat het alleen in de winter verkocht wordt en dat het dus ook niet eerder aan supermarkten geleverd zal worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Precies, you go girl.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld, die kopen allerlei rotzooi gewoon goedkoop op. Zo zullen er ongetwjfeld ook wel wat supermarkten zijn die het nog verkopen vlak na de winter, gewoon omdat nog niet alles op is. Maar uitgangspunt is dus dat het alleen in de winter verkocht wordt en dat het dus ook niet eerder aan supermarkten geleverd zal worden.
Dat is balen, er zat bij mij om de hoek een action maar die is sinds kort weg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Maar ik ben geen ventquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Alsof er in thee niet al genoeg smaakjes e.d. zijn...![]()
Echte venten kauwen gewoon op een theeblad!
Kom brengen dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:11 schreef richardbaalman het volgende:
http://pic.twitter.com/5Gn8n5fp
Nee in Brabant, sowieso moet je voor dat soort shit naar de kleinere steden. De big bazaar heeft t volgens mij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |