Dat is wel heel makkelijk scorenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef Crutch het volgende:
Daar heb je dus marketing voor he?
Als je dat al niet weet dan heb ik weinig vertrouwen in jouw marketingkwaliteiten.
Oke dat geeft moedquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:39 schreef Tware het volgende:
Voor grote bedrijven is het uberhaupt van belang dat je een portfolio hebt. Je moet klein beginnen. Maak wat voorbeelden van wat je doet. Laat zien dat je creatief bent. Zorg dat je al wat kleine bedrijfjes als klant hebt, via netwerken en linked in. Gewoon ballen hebben is het beste als je ergens binnenstapt. Wanneer je ergens aanklopt is het verstandig al iets uitgewerkt te hebben, het liefst met veel visueel. Dus photoshop al wat inelkaar voordat je erheen gaat.
Klopt, mijn idee is dan ook gericht op acquisitie, niet op marketing. Ik besef inderdaad dat je echt niet bij zo een bedrijf hoeft binnen te komen en even de marketing strategie zal veranderen haha maar nieuwe klanten is voor elk bedrijf welkom lijkt me! Juist in samenwerking met trotse marketeersquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Wokkel het volgende:
Grote bedrijven hebben natuurlijk tig marketeers in dienst, probeer voor jezelf te bedenken waarom ze met jou zouden willen samenwerken. Je hoeft er immers niet vanuit te gaan dat ze staan te springen om jouw komst als ze het eigenlijk zelf hadden moeten bedenken.
Auw! De combinatie 'klein en compleet onervaren' en maar een stuk of 4 mogelijke klanten, komt mij wat onmogelijk voor (als in: kan wel, maar een kleine kans van slagen).quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:35 schreef Snaaaaiykie het volgende:
Het probleem is dat mijn idee slechts voor 3 a 4 bedrijven van toepassing is, maar als ik 1 daarvan binnenhaal ik structureel goede zaken kan doen voor ons beide dus daar zit wel perspectief in. (Op voorhand klinkt het niet goed namelijk als je afhankelijk van 1 klant bent)
Maar ik kan eerst alles regelen en mn werk opzeggen maar zonder klant kunnen mijn plannen de prullebak in. Punt is dan ook; Eerst een klant en dan al mijn bedrijfs dingen regelen of eerst mijn bedrijf en dan pas een klant zoeken..
Klopt maar dat is juist het risico dat ik wil nemen omdat ik wel overtuigd van mezelf ben (klinkt dat arrogant ?) Ik denk zeker wat toe te kunnen voegen hieraan omdat ik juist wel ervaren ben in wat ik wil doen, eigenlijk in alle facetten behalve dan dat ik als ondernemer de hoofd verantwoordelijkheid draag maarja dan is het aan mij om de desbetreffende contact persoon te overtuigen hiervanquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw! De combinatie 'klein en compleet onervaren' en maar een stuk of 4 mogelijke klanten, komt mij wat onmogelijk voor (als in: kan wel, maar een kleine kans van slagen).
In mijn beeld heb je het over grote klanten. Iets met telecom? Dan ben je als eenling erg kwetsbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Snaaaaiykie het volgende:
Klopt maar dat is juist het risico dat ik wil nemen omdat ik wel overtuigd van mezelf ben (klinkt dat arrogant ?) Ik denk zeker wat toe te kunnen voegen hieraan omdat ik juist wel ervaren ben in wat ik wil doen, eigenlijk in alle facetten behalve dan dat ik als ondernemer de hoofd verantwoordelijkheid draag maarja dan is het aan mij om de desbetreffende contact persoon te overtuigen hiervan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |