SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
OS?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat ze het lokaliseren mbv de taal van je OS
Dit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Komt het niet gewoon door je ip adres?
Hmm... oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Als TS met een UK proxy in zou kunnen loggen op eBay zou hij dit probleem waarschijnlijk niet hebben. Alleen blocked eBay proxys negen van de tien keer (en terecht).
Nee dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hmm... oke.
Ik begrijp het.
En ik weet net wat een Proxy is en/of hoe dat dan moet werken.
Zal even Googlen of het anders kan.
Of ik vraag iemand in de UK om het even voor mij te doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet anders.
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon in de UK gaan wonen.
Je kan met een proxy of vpn connecten alsof je vanuit de UK connectquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet anders.
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon in de UK gaan wonen.
Maar hij zocht naar een andere oplossing, en wist niet eens wat een proxy was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je kan met een proxy of vpn connecten alsof je vanuit de UK connect
Dan zou ik ook niet iemand anders in laten loggen om één handeling te verrichten die alleen jou ten goede komt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef computerprobleem het volgende:
Nee wil niet iets illegaals doen of wat tegen de eBay regels is, het gaat goed en ik wil geen risico lopen dat mijn account geschorst wordt.
Probeer het gewoon via iemand uit de UK te regelen (mits familie o.i.d.). Hoewel ik me afvraag of dat ding niet gewoon terugspringt op het moment dat je weer inlogged hier in Nederland.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef computerprobleem het volgende:
Nee wil niet iets illegaals doen of wat tegen de eBay regels is, het gaat goed en ik wil geen risico lopen dat mijn account geschorst wordt.
Dat zal voor de UK dus ook wel zo werkenquote:Voor het wijzigen van uw registratie, kunt u contact zoeken met de klantendienst van eBay.de, oftewel Duitsland. En u dient ook in te stemmen met de gebruikersovereenkomst van eBay.de, en uitdrukkelijk toestemming te geven voor het wijzigen van uw registratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |