SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Zo gaan die dingen, hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik had de lapo vieze topic steler
Een petitie openen dat de servers beter moeten heeft toch geen zin, die zijn al sinds mensenheugenis zo instabiel als een borderliner.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat heeft uiteindelijk weinig effect behalve dat pakjes makkelijker te kopen zijn.
Met Lennon kan je crossen, Johnson naar binnen kuttenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb net goud toernooi gewonnen en met het geld Johnson gekocht. Ik twijfelde tussen Johnson en Lennon maar Johnson heeft wat meer kracht (speel 4-4-2) of heb ik een verkeerde keuze gemaakt?
Balotelli + Bent is echt een koningskoppel
Hoe kom je ook alweer aan zoveel geld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Nog genoeg op de trade pile om een versterking zoals Falcao of Benzema te kopen, maar dat duurt nog wel even. Hopelijk ligt FIFA wel op de mat wanneer ik vanavond thuis kom.
Crossen levert zelden wat op, ik heb pienaar op links en vind het altijd fijner om naar binnen te draaien en dan de bal over de grond naar balo/bent te spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Lennon kan je crossen, Johnson naar binnen kutten
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Crossen levert zelden wat op, ik heb pienaar op links en vind het altijd fijner om naar binnen te draaien en dan de bal over de grond naar balo/bent te spelen.
Heb je al een xbox gefixt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.
Crossen levert voor mij heel weinig op, zelfs met een 2.03M lange Traore voorin. Speel zoveel mogelijk via de grond om 1 op 1 met de keeper te komen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.
Ik vind het juist minder effectief dan in fifa 12. In fifa 12 won ik bijna alle kopduels en hier ben ik nog zoekende. Corners zijn zeer vervelend te verdedigen, maar als ik die zelf heb dan verlies ik het kopduel eenvoudig of gaat hij ver overquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tim's tip uit de OP. Ik handel maar in letterlijk één speler die in een goede formatie (4-3-3) voor max. 5k verkoopt. Heb er al honderden geflipped.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hoe kom je ook alweer aan zoveel geld?
Link hem met Felipe Santana/Luiz en dan die rechtsback van Inter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen mn keeper nog
EDITTTTTTTT
[ afbeelding ]
ga je mijn team maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen mn keeper nog
EDITTTTTTTT
[ afbeelding ]
Z'n handling en positioning zijn wel kut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
Diego Alves heeft echt zieke stats, viel me gisteren ook al op toen ik naar een keeper zocht.
Eerder matigquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Z'n handling en positioning zijn wel kut.
Ah je koopt een speler in voor max 5k en verkoopt het voor meer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Tim's tip uit de OP. Ik handel maar in letterlijk één speler die in een goede formatie (4-3-3) voor max. 5k verkoopt. Heb er al honderden geflipped.
Voor een gouden keeper moet het toch wel 80 zijn imo.quote:
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:16 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ah je koopt een speler in voor max 5k en verkoopt het voor meer?
Ongeveer. Mijn schema is als volgt:quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:16 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ah je koopt een speler in voor max 5k en verkoopt het voor meer?
4000?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel betaal ik voor een CDM>CM kaart?
je bent niet de enige ik kan wel packs openen alleen speler zoeken is voor mij een probquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
De web app bereikt vandaag een triest dieptepunt wat mij betreft. Zoeken functioneert niet, krijg steeds daily gifts als ik de pagina moet refreshen inmiddels: [ afbeelding ] (die ik niet kan openen) en loopt om de haverklap vast. Niet alleen meer tijdens het zoeken.
Ik geef het later op de middag nog wel een kans.
veel te duur zijn diequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel betaal ik voor een CDM>CM kaart?
Watchlist.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik bied met nog 8 seconden de startprijs en ineens biedt iemand 100 meerik dacht dat je de speler na 30 seconden niet meer op de markt zag.
Watchlist.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik bied met nog 8 seconden de startprijs en ineens biedt iemand 100 meerik dacht dat je de speler na 30 seconden niet meer op de markt zag.
Net alsof diegene gaat wachten tot iemand biedquote:
5%quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hoeveel tax gaat er ook al weer af als je een speler hebt verkocht?
Oke dankjequote:
2 potjes gespeeld. Tegenstander 2x weg. nog geen een hele wedstrijd op FUT gespeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef marcie216 het volgende:
Inderdaad, tikt lekker aan zo'n 1500 per wedstrijd
Godverquote:
single matches bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
Jezus, Jepperdeprep is wel goed denk ik
53 wins 4 gelijk en 3 lossesof hij speelt met een bronzen bank single matches maar dan zou hij niet 8 cups hebben
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godver
Hoe kom je aan zoveel coins, tamperen?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
single matches bestaan niet meer.
Ik speel deze formatie net de 1e divisie gewonnen met 7 wins en 2 losses maar dat kan ook aan mijn team verder liggen. Ik vind het erg fijn spelen, alleen je moet wel snelle verdedigers hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Michaelvanb het volgende:
iemand die toevallig 3-4-2-1 speelt? en wat vinden we ervan
Dat was vorig jaar al veel te aanvallend. Laat staan dit jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Michaelvanb het volgende:
Heb het gespeeld, maar in de verdediging ben je heel kwetsbaar. Kreeg veel te veel doelpunten tegen uit counters. Voorin zit het wel goed, ik domineerde gewoon bijna elke wedstrijd, maar hield maar zelfden de 0.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Michaelvanb het volgende:
Zolang je maar meer scoort dan de tegenstanderquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, maar in de verdediging ben je heel kwetsbaar. Kreeg veel te veel doelpunten tegen uit counters. Voorin zit het wel goed, ik domineerde gewoon bijna elke wedstrijd, maar hield maar zelfden de 0.
pff is ie zoveel gedaald. had paar dagen terug 1 gehaald voor 4k om door te verkopen. MAar dat zal wel verlies worden dusquote:
ja maar ik kan ze nog wel verkopen voor gemiddeled 3k de stukquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff is ie zoveel gedaald. had paar dagen terug 1 gehaald voor 4k om door te verkopen. MAar dat zal wel verlies worden dus
Tot het een keer mis gaat en je je gaat ergeren aan het feit dat elke balcontact van de tegenstander een groot gevaar kan zijn. Zeker als de aanvallers allemaal 85+ pace hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Zolang je maar meer scoort dan de tegenstander
Wie post er hier even een silver eredivisie/NL teampje pour moi?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef DannyDeko het volgende:
Vechten voor mn coins vanaf 0
/Geekmode on
Gotze betere dirbbling en passingquote:
reus is geen spits jonguuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gotze betere dirbbling en passing
nee vanavond pas. moet zo nog even langs me huis. daarna eten bij me vriendin ff auto ophalen bij me ouders en dan is het geekmode at my placequote:
Wel man, goede pace en shooting, 70 strength ofzo en goede positioningquote:
Okquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee vanavond pas. moet zo nog even langs me huis. daarna eten bij me vriendin ff auto ophalen bij me ouders en dan is het geekmode at my place
Misschien hangen er wel meer lui op dezelfde fora als jij rondquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Confetti het volgende:
Hoe komen alle simpele jongens hier aan zoveel coins?
Is echt easy hoor. Ik ben in 3 seizoenen 3x kampioen geworden, en nu in divisie 2 ook eerste 2 wedstrijden gewonnen. En ik ben ook echt niet goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
Maar eens begonnen in divisie 5
Eerst met 9-2 gewonnen en daarna tegen een 5 atb met RW en LW op Rwb en LWB en 27 chem die meteen weggaat bij de 1-0. Hopelijk wordt het straks wat normaler
Verwacht niet dat ik in 1 zal komen/blijven trouwens, zo goed ben ik niet
Misschien zijn ze niet zo simpel..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Confetti het volgende:
Divisie 1 ga je problemen krijgen net als ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is echt easy hoor. Ik ben in 3 seizoenen 3x kampioen geworden, en nu in divisie 2 ook eerste 2 wedstrijden gewonnen. En ik ben ook echt niet goed
Ik zonet 1x onterect verloren en 1x gedisconnect omdat ze hier glasvezel leggen en de andere kabel hadden vernieldquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is echt easy hoor. Ik ben in 3 seizoenen 3x kampioen geworden, en nu in divisie 2 ook eerste 2 wedstrijden gewonnen. En ik ben ook echt niet goed
Is Confetti actief op Hackforums?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien hangen er wel meer lui op dezelfde fora als jij rond
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Confetti het volgende:
Ja met mijn 2de team, ere gold, verlies ik altijd in gold toernooi dus mijn record is niet zo goed (21-6-18 ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zonet 1x onterect verloren en 1x gedisconnect omdat ze hier glasvezel leggen en de andere kabel hadden vernield
Netjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
had ik vanmiddag, Benzema en Remy schoten alles erinen nee geen sweaty goals maar allemaal van rand 16, net er binnen en net er buiten
Ja joh, ik heb al 2 el ghannasy's voor onder 3k, nu alleen de vraag of die dat straks ook nog waard zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van silvers gaan snel omlaag, Masilela is niet eens 1k meer waard en hij heeft 93 pace. Maar ja, het kan ook aan de competitie liggen.
Alle noobs zijn begonnen met spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van silvers gaan snel omlaag, Masilela is niet eens 1k meer waard en hij heeft 93 pace. Maar ja, het kan ook aan de competitie liggen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
had deze voor 1100 opgepikt
Sick!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn nu genoeg goede deals te vinden. Ik denk dat ik vanavond nog genoeg op ga pikken en ik heb al een redelijke winst gemaakt vandaag zonder echt veel te doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb al 2 el ghannasy's voor onder 3k, nu alleen de vraag of die dat straks ook nog waard zijn
Was ook een grapje, op die El ghannasy's ga ik dikke winst pakken ofcquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nu genoeg goede deals te vinden. Ik denk dat ik vanavond nog genoeg op ga pikken en ik heb al een redelijke winst gemaakt vandaag zonder echt veel te doen
WTFquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij welquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn de prijzen al aan het stijgen boyz?
Kan jij wel fatsoenlijk spelers zoeken zonder die kut errorquote:
Die voegt mij ook toequote:
En al wel bijna 200k bij elkaar gehandeld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NeeEn Nani en de Benzema's ook nog niet
Nee, meer man. Die braziliaanse CB van Dortmund. Net voor 6K opgepikt, by far de laagste bin in 3-5-2quote:
Oh, die. 6.4k.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, meer man. Die braziliaanse CB van Dortmund. Net voor 6K opgepikt, by far de laagste bin in 3-5-2
Chiellini natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
Wie in 41212 CB serie a ?
Campagnaro
Bonucci
Gamberini?
jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, vanavond is het clubtime
Te duur.quote:
Jupquote:
Ogbonna Gamberini fungeert goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
Wie in 41212 CB serie a ?
Campagnaro
Bonucci
Gamberini?
Dan doe ik Gamberini, thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ogbonna Gamberini fungeert goed
allang, 8-2-3 record. al 13 potjes gespeeld dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
POKERRRRRRRRRRR heb je al een club aangemaakt?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
allang, 8-2-3 record. al 13 potjes gespeeld dus![]()
Je moet jezelf ff aanmelden, ik kan alleen accepten, niet invites sturen.
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Rijst het volgende:
omg longcat. Frustrerend potje voor on allebei denk ik wel. Wel een faal van mij. Heb de de gevaarlijkste spitsen en dan kan ik nog steeds niet afmaken
[ afbeelding ]
Ja, bronze pack methode, plus wedstrijd coins, plus 10K voor Pepe Reina en in de laatste nachtdienst een hoop koopjes kunnen scoren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En al wel bijna 200k bij elkaar gehandeld?
150 coins?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
lol ineens gaat het lopen
Gooi je bronzes erop!!!
Ja niet normaal hoevaak de 3 argentijnen voor zijn doel stonden en dan nog de helft van de schoten off target. In de laatste 5 minuten scoorde Lucio de 2 doelpuntenquote:
150c?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
lol ineens gaat het lopen
Gooi je bronzes erop!!!
hahah gekke shitquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja niet normaal hoevaak de 3 argentijnen voor zijn doel stonden en dan nog de helft van de schoten off target. In de laatste 5 minuten scoorde Lucio de 2 doelpunten
k, geaccepteerdquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef Confetti het volgende:
De WebApp begint nu ook al traag te laden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef Confetti het volgende:
Begint de WebApp nu ook al traag te laden of zitten mijn buren te downloaden?
godverdommequote:
Ik kon mijn vogeltjesdans emote celebration niet uitvoeren >:(quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Rijst het volgende:
omg longcat. Frustrerend potje voor on allebei denk ik wel. Wel een faal van mij. Heb de de gevaarlijkste spitsen en dan kan ik nog steeds niet afmaken
[ afbeelding ]
Waar besteld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
Krijg net mijn DLC codes over de mail
Als fut het niet doet gewoon komen clubben
DLC codes?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Die formatie markt![]()
Een stuk of 40 kaartjes gekocht voor onder de 1000. Allemaal 4321, 4231, 4312 en 4222
me2quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef n0ir het volgende:
godver en ik heb zo veel redelijk dure spelers erop gezet met een startprijs van 150lopen over 20 minuten ofzo af
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke, Nederlands team gaat er weer uit.![]()
Iemand die in een creatieve bui zit:
Budget 200k
-Team met Neymar en IF Hernanes
-Niet alleen maar Brazilianen
Welke? Dan koop ik ze ff.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef n0ir het volgende:
godver en ik heb zo veel redelijk dure spelers erop gezet met een startprijs van 150lopen over 20 minuten ofzo af
Je hebt 200K en de prijzen gaan weer omhoogquote:
Beter internet kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef Rijst het volgende:
Serieus EA?Win ik eindelijk is een keer klappen de servers dicht. Ben er nou wel klaar mee
[ afbeelding ]
Zanetti ziet er dit jaar wel erg goed uit!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef Rijst het volgende:
Serieus EA?Win ik eindelijk is een keer klappen de servers dicht. Ben er nou wel klaar mee
[ afbeelding ]
Edit DNF verloren ook.
[ afbeelding ]
37. En hij is idd weer de oude Zanetti van FUT 11quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Zanetti trouwens een dikke paceboost ondanks dat hij 40 jaar ofzo is
Denk het ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Denk dat EA het aantal mensen onderschat heeft dat FUT speelt.
Cuadradoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
Maggio
Pepe
Guadardo (oid )
RM? WEet het echt niet
Hilarisch manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aantal auctions dat tegen het miljoen aanloopt, maar een Luiz onder de 5K BIN niet te vinden. Benzema prijs die sky high gaat (net niet meer onder de 65K te vinden). Zitten gewoon 2 keer zoveel mensen Ultimate team te spelenquote:
Beter ga je spaghetti halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
Maggio
Pepe
Guadardo (oid )
RM? WEet het echt niet
Zou iig niet voor Maggio gaan op RW.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
Maggio
Pepe
Guadardo (oid )
RM? WEet het echt niet
doet al dagen raar maar nu nog meer dan gewoonlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Ligt de webapp er bij jullie ook uit of doet raar ?
Al een paar dagen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Ligt de webapp er bij jullie ook uit of doet raar ?
Kan je die nu kopen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Anonymous61 het volgende:
Heb fifa points maar te bang om pakjes te kopen (vaak pech)
Dan zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Anonymous61 het volgende:
Ja maar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter ga je spaghetti halen
Pak de Daewoo danquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar heb ik geen zin in
Moeder schreeuwt nu dat ik het moet gaan halen
jezus luister gewoon naar je moeder snotjongquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar heb ik geen zin in
Moeder schreeuwt nu dat ik het moet gaan halen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je die nu kopen?
Ik twijfel nu
RMquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou iig niet voor Maggio gaan op RW.
Doe voor de rest toch weinig met die 20 euro iddquote:
Vargasquote:
Die hebben we niet meerquote:
Speedfight jeweettttquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer
Kan ik beter me scootertje pakken,
Anders 1 van je ouders er bij laten zitten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Anonymous61 het volgende:
Nou dan. Waar wacht je op!?!?!?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe voor de rest toch weinig met die 20 euro idd
Nou, ik moet ff huiswerk makenquote:
Ja hoor gewoon doen zeggen ze altijd je moet wachten en niet alles opmaken.. Iemand in mijn klas heeft voor ¤50!! psn card gehaald en zijn beste speler was een 84 algemeen speler...quote:
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, ik moet ff huiswerk maken
En hij heeft alles opgemaakt in 1xquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon doen zeggen ze altijd je moet wachten en niet alles opmaken.. Iemand in mijn klas heeft voor ¤50!! psn card gehaald en zijn beste speler was een 84 algemeen speler...
Moet nog wat emailenquote:
Wanneer nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Maver24 het volgende:
iemand ook die melding van "oops something went wrong" ??
Heb het al vaak genoeg gezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon doen zeggen ze altijd je moet wachten en niet alles opmaken.. Iemand in mijn klas heeft voor ¤50!! psn card gehaald en zijn beste speler was een 84 algemeen speler...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut EAquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Maver24 het volgende:
Als ze een melding maken: Something went right! zou ik zelden meer een melding krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb het al vaak genoeg gezegd.Jou moest ik hebben, waar blijven die beloofde auto buyers nou?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij krijgt 'm sowieso niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben, waar blijven die beloofde auto buyers nou?!
quote:
Waar besteld? ik krijg het miss van dixons ookal doen ze niet mee aan die actie miss krijg ik het tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb het al vaak genoeg gezegd.Pakjes kopen is verslavend en wie weet heb ik meer geluk in Fifa 13 maar je hebt nu minder spelers in een pakket en 15K pakket is wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Pakjes kopen is verslavend en wie weet heb ik meer geluk in Fifa 13 maar je hebt nu minder spelers in een pakket en 15K pakket is weg
Wat een mooie volzinquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Pakjes kopen is verslavend en wie weet heb ik meer geluk in Fifa 13 maar je hebt nu minder spelers in een pakket en 15K pakket is weg
Sloop je ps3 en film het danquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WEER een disconnect.Ik heb nu echt zin om iets te slopen.
Ga naar de arena en sloop diequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WEER een disconnect.Ik heb nu echt zin om iets te slopen.
Die is het vernuftige. Je ziet hier op het forum en op Youtube dat mensen goede spelers uit pakjes krijgen, maar dat komt omdat ze er niet bij vertellen dat ze daarvoor ook 20 kutpakjes hadden. EA haalt haar winst met FUT puur uit die pakjes. Je kunt veel beter coins kopen van mensen die het bij elkaar gehandeld hebben, dan krijg je meer waar voor je geld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Racistquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is Willems een kak speler zeg
Had 1 keer in fifa 12 20 euro erin gegooid, allemaal kut pakjes, en daarna geen PSN kaart voor pakjes gekocht. Kwestie van op je bek gaan en nooit meer doen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die is het vernuftige. Je ziet hier op het forum en op Youtube dat mensen goede spelers uit pakjes krijgen, maar dat komt omdat ze er niet bij vertellen dat ze daarvoor ook 20 kutpakjes hadden. EA haar winst met FUT puur uit die pakjes. Je kunt veel beter coins kopen van mensen die het bij elkaar gehandeld hebben, dan krijg je meer waar voor je geld.
Precies. En als je wel een goede speler had gekregen, had je waarschijnlijk nog meer pakjes gekocht net zolang totdat je uiteindelijk beter uit was door coins te kopen van iemand. De enige situatie waarin het beter is om pakjes te kopen met echt geld is als iemand enorm veel zwart geld heeft en er vanaf moet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had 1 keer in fifa 12 20 euro erin gegooid, allemaal kut pakjes, en daarna geen PSN kaart voor pakjes gekocht. Kwestie van op je bek gaan en nooit meer doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |