SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Zo gaan die dingen, hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik had de lapo vieze topic steler
Een petitie openen dat de servers beter moeten heeft toch geen zin, die zijn al sinds mensenheugenis zo instabiel als een borderliner.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat heeft uiteindelijk weinig effect behalve dat pakjes makkelijker te kopen zijn.
Met Lennon kan je crossen, Johnson naar binnen kuttenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb net goud toernooi gewonnen en met het geld Johnson gekocht. Ik twijfelde tussen Johnson en Lennon maar Johnson heeft wat meer kracht (speel 4-4-2) of heb ik een verkeerde keuze gemaakt?
Balotelli + Bent is echt een koningskoppel
Hoe kom je ook alweer aan zoveel geld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Nog genoeg op de trade pile om een versterking zoals Falcao of Benzema te kopen, maar dat duurt nog wel even. Hopelijk ligt FIFA wel op de mat wanneer ik vanavond thuis kom.
Crossen levert zelden wat op, ik heb pienaar op links en vind het altijd fijner om naar binnen te draaien en dan de bal over de grond naar balo/bent te spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Lennon kan je crossen, Johnson naar binnen kutten
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Crossen levert zelden wat op, ik heb pienaar op links en vind het altijd fijner om naar binnen te draaien en dan de bal over de grond naar balo/bent te spelen.
Heb je al een xbox gefixt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.
Crossen levert voor mij heel weinig op, zelfs met een 2.03M lange Traore voorin. Speel zoveel mogelijk via de grond om 1 op 1 met de keeper te komen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Crossen is zo ongelofelijk nuttig en effectief, deze fifa nog meer dan de vorige.
Ik vind het juist minder effectief dan in fifa 12. In fifa 12 won ik bijna alle kopduels en hier ben ik nog zoekende. Corners zijn zeer vervelend te verdedigen, maar als ik die zelf heb dan verlies ik het kopduel eenvoudig of gaat hij ver overquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tim's tip uit de OP. Ik handel maar in letterlijk één speler die in een goede formatie (4-3-3) voor max. 5k verkoopt. Heb er al honderden geflipped.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hoe kom je ook alweer aan zoveel geld?
Link hem met Felipe Santana/Luiz en dan die rechtsback van Inter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen mn keeper nog
EDITTTTTTTT
[ afbeelding ]
ga je mijn team maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen mn keeper nog
EDITTTTTTTT
[ afbeelding ]
Z'n handling en positioning zijn wel kut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
Diego Alves heeft echt zieke stats, viel me gisteren ook al op toen ik naar een keeper zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |