Ok, even serieus dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben een bioloog in ons midden, die discussie kan best hoog worden gehouden.
Katten hebben ze ook. Toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, even serieus dan.
Weerhaken zijn nog enorm raar in de dierenwereld. Er zijn meerdere soorten bekend daarmee.
Ook zijn er verschillende dieren die een soort van bobbels of puntjes op de penis hebben, er wordt geloofd dat deze dienen ter seksuele stimulatie van de vrouw.
Bij de mens komen Fordyce Spots voor, waarover een theorie gaat dat dit de laatste restjes zouden zijn van deze puntjes bij aapachtigen.
Volgens facebook niet. Dus nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met kaneelstokje?
Dat leek me al logisch.quote:
KutMurquote:
Oh, dus Facebook bepaalt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens facebook niet. Dus nee.
[..]
Dat leek me al logisch.
[..]
KutMur
Nee.quote:
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je nu gelijk je status aanpassen?
Een weerhaak in je kut, ja dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.![]()
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat soort grappen werden hier redelijk vaak gemaakt.
Auwquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En w8 ff hoor. Horen mensen daar geen haken te hebben?
Ik verander mijn status nooit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.
Ik denk dat ik dan lesbisch wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En w8 ff hoor. Horen mensen daar geen haken te hebben?
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.![]()
Waar dient dat precies voor? Het weghalen van eventueel concurrerend sperma? Hoewel poezen zwanger kunnen zijn van meerdere katers.
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.
Ik wel ... Overigens niet gelijk of zo, hoewel ex dat deze keer wel wilde. Naja, best.quote:
Knowledge, it's there.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).
[..]
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).
[..]
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.
Dan toch maar een enge vagina ...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn eikel wat stomper en minder lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |