Ja ik wel. Ben daar ook gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk in
Dat is helemaal mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
Een soort van Carice van Houten in Zwartboek. Alleen dan niet Joods.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef STING het volgende:
Dit is Radio Oranje. De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Ik denk dat ik niks zou doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet veel gedaan had, maar ik zou het me ook echt niet voor kunnen stellen.
Ik heb maar 1 verdiepingquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik zit op een bankje naar m'n hondje te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi met al die verhalen van vroeger dat iedereen in het verzet zat.
Ik heb wel Italianen als voorouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
Ik zou trouw volgeling van Mussert zijn.
Ah verraders dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Hij zei Mussert, niet Mussoliniquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
Goed richten en veel laten drogen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Ik heb liever een parelketting.
Ze zouden me hebben vermoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
Ik had jullie allemaal aangegeven voor 2 florijnen.
Mijn opa wilde er niks over kwijt, behalve dat hij een hekel had aan de Duitsers en dat ze bloembollen hadden gegeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Lees eens wat ik zeiquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]google.
Ik vind het wel mooi altijd, iedereen: ja ik zou in het verzet zitten.
Ik geloof er geen fuck van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |