Probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half maar? Dan doe ik iets niet goed.
Ik moet vaak wel lachen om de politiek incorrecte grappen daarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
Wacht, even m'n lippen opwarmen.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een bruinhemd
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIRquote:
FUTURISTA!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIR
Wat is deze?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
FUTURISTA!
Fuck all of you who said I wouldn't make it
Who said I was a loser
They said I was a no-one
They said I was a fuckin' psycho
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide
Futurista
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werd als scheldwoord gebruikt voor NSB'ers.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.
Juist.quote:
quote:Ik ben zelf een mediterraanse Arier vanwege mijn Mediterraanse achtergrond, maar wat zou ik graag lichtblond haar en kristalblauwe ogen hebben. Gelukkig is vaders stamboom wel volledig Germaans.
Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t825506/
[..]!
wtf, als honden
Mijn moeder is Duits, ben ik nu nog wel germaanse arier?
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ik zou hebben gedaan in oorlogstijd. Net als een groot deel van m'n familie in het verzet, of niks doen.
Dit iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee maar ik sowieso wel. Ben erg moedig dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |