Geeft nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Knowledge, it's there.
Verder weet ik vrij weinig.
Jij weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Van de haakjes op de penis, that is.
Wat, heb jij een enge vagina?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan toch maar een enge vagina ...![]()
* Fera huivert
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan toch maar een enge vagina ...![]()
* Fera huivert
Dieren is eigenlijk het enige waar ik vrijwillig meer over wil weten. En misschien wat psychologie/sociologie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet
Het is ook niet dat ik een hele studie naar penissen heb gedaan.
[..]
Jij weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen.
Vast wel, ik kijk er niet uitgebreid naar. Maar ik vind ze allemaal eng.quote:
Ik heb zo gelachen toen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel, ik kijk er niet uitgebreid naar. Maar ik vind ze allemaal eng.
Ik stem voor wederom een waarschuwend clam-plaatje in de OP.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
PICSquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Mooie reacties kwamen er toen.quote:
Mijn opwinding is wat gezakt nu. Mooi, want ik moet bijna werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dieren is eigenlijk het enige waar ik vrijwillig meer over wil weten. En misschien wat psychologie/sociologie.
Tenzij het bos op een vuilstortplaats is gaan groeien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelen
Ik heb geen pics nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik dan ook alles zelf doen hier.
Ik vind het haar nog het minst erge.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelen
Ja nou ja zoals het gezegde gaat een goede schipper vaart ook door een vuilstortplaatsquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij het bos op een vuilstortplaats is gaan groeien.
Met fappen was je sneller klaar geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Mooie reacties kwamen er toen.
[..]
Mijn opwinding is wat gezakt nu. Mooi, want ik moet bijna werken.
Wat is er dan erg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het haar nog het minst erge.
Nee, daar neem ik dan wel de tijd voor he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Met fappen was je sneller klaar geweest.
Het ding zelf, die flappen ...quote:
Geen quickies?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar neem ik dan wel de tijd voor he?
En jij bent dan natuurlijk de parel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Elke mossel kan een parel in zich krijgen.
Die flappen moet je ook naar binnen vouwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ding zelf, die flappen ...Ik vind het gewoon een vies ding. Het ziet er gewoon lelijk uit.
En die van mij vind ik zelf nog niet zo erg vergeleken met andere die ik gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |