SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ok, thanks. Eerst ff ontbijten, daarna maar ff aan beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat accounting is voor mij nog makkelijker omdat ik m&o heb gehad.
Maar als je iets niet weet bij micro gewoon ff puush DM'en , kan ik wel even kijken (niet dat ik slim ben maar toch je weet )
Negativequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef Dvv1990 het volgende:
iemand anders die problemen heeft bij het laden van een match in seizoenen???
Wijfquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef TheFastOne het volgende:
Ik moet m'n been gaan scheren omdat m'n enkel ingetapet wordt![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef TheFastOne het volgende:
Ik moet m'n been gaan scheren omdat m'n enkel ingetapet wordt![]()
Waar besteld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Eerst FIFA geannuleerd en nu dit
Vasthouden en als ze niet stijgen discarden? Of heb je coins nodig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
Denken jullie dat de prijs van Altidore IF gaat stijgen? Heb er 3 voor rond de 9,3K gekocht dus maak geen verlies maar zal ik ze nu discarden of nog vasthouden?
quote:
Oeh, hoeveel kosten die points en pakjes?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef Joodnl het volgende:
Me club wordt een beetje vol...
Maar wat in de verkoop gaan gooien...
[ afbeelding ]
En dan een team verder bouwen....
[ afbeelding ]
Heb wel al 2 teams...
MLS en een "eredivisie" team
Goed bij elkaar getradequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef Joodnl het volgende:
Me club wordt een beetje vol...
Maar wat in de verkoop gaan gooien...
[ afbeelding ]
En dan een team verder bouwen....
[ afbeelding ]
Heb wel al 2 teams...
MLS en een "eredivisie" team
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en met dat beest spelen!
Geen idee. Ik ben pas level 12quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
Kan je die matchcoins ,multipliers allemaal in 1x activeren?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
Die points was 30 pleuries.... Maar dat was ik toch van plan uit te geven.... Die komen wel weer terug in een later stadiumquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oeh, hoeveel kosten die points en pakjes?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
oke niet eens tegenstanders te vinden in bronze toernooi.
fuck dit, bronze teams de TP op. Kut EA.
Lukt me niet in bronze, zilver en goudquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
oke niet eens tegenstanders te vinden in bronze toernooi.
fuck dit, bronze teams de TP op. Kut EA.
?quote:
Lame van eaquote:
yup. wel iedereen in prijs gestegen dus wel met winst te verkopen zijn gelukkig. Welr aar, zou toch denken dat met deze beslissing de bronze en silver prijzen in zoudenmoeten zakkenquote:
fifa op pc is sowieso mongoliESJquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef Michaelvanb het volgende:
huisgenoot heeft pc versie van fifa 13 (dont ask why)
blijkbaar is de boel daar helemaal fucked up
onlines games zonder commentaar
fifa points kunnen niet gebruikt worden
en de markt is ook terrible
l
o
l
Pique lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef Michaelvanb het volgende:
huisgenoot heeft pc versie van fifa 13 (dont ask why)
blijkbaar is de boel daar helemaal fucked up
onlines games zonder commentaar
fifa points kunnen niet gebruikt worden
en de markt is ook terrible
l
o
l
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:58 schreef Michaelvanb het volgende:
op hoeveel staat xbox nu? over 1m right?
Ik hoop zo duur mogelijk. Blijft nog wel even in mijn club stekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur denken jullie dat Rooney gaat worden komende week, . Koop ik em wel weer terug, haha
heb je een team gemaakt met Rooney er om heen ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop zo duur mogelijk. Blijft nog wel even in mijn club steken. Vermaak me ook prima met mijn huidige team
Nee, ik heb een russisch team. Rooney is gewoon aan het chillen met al die boys. Riant salarisje aan het opstrijken, terwijl hij op de tribune zitquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb je een team gemaakt met Rooney er om heen ?
Je krijgt ze terug en je kan ze pas terugkrijgen als die is verlopen. Of hij moet verkocht raken natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef JaafkeGB het volgende:
snel een vraagje:
ik ben nu voor het eerst op die website bezig, met een leuk teampje maken
nu heb ik alleen 2 spelers veels te duur erop gezet (auction) als het afgelopen is krijg je ze dan terug? en kan ik ze even uit de auction halen voor de prijs te verminderen?
hahhahquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een russisch team. Rooney is gewoon aan het chillen met al die boys. Riant salarisje aan het opstrijken, terwijl hij op de tribune zit
Je krijgt ze terug zodra de auction verlopen is, je kunt ze er niet tussentijds uit halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef JaafkeGB het volgende:
snel een vraagje:
nu heb ik alleen 2 spelers veels te duur erop gezet (auction) als het afgelopen is krijg je ze dan terug? en kan ik ze even uit de auction halen voor de prijs te verminderen?
Als ze zijn afgelopen kan je ze er weer opzetten. Prijs kan je veranderen. Je kan ze ook terug zetten naar je club.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef JaafkeGB het volgende:
snel een vraagje:
Wel Hulk er naast zetten anders verveeld die zich nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een russisch team. Rooney is gewoon aan het chillen met al die boys. Riant salarisje aan het opstrijken, terwijl hij op de tribune zit
hahah echt ziek irritantquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dat EA even de zoekfunctie maakt
Ja, slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah echt ziek irritantBronze teams aan het verkopen en bij elke redelijke speler moet ik eerst markt checken. Te veel errors gezien alweer voor vandaag.
serieus ?, ook non shine ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Slechte bronzes verkopen makkelijk voor 200c
Jammer, ik heb gewoon hele team overhoop gehaald. Ben van 3-4-1-2 overgestapt naar 4-1-2-1-2. Kreeg veel te veel doelpunten tegen door counters. Nu met een meer solide verdediging en redelijke backs hoop ik veel te kunnen opvangen. Diarra is op CDM eigenlijk iets te klein voor kopduels, misschien doe ik wel een CDM kaartje op Witsel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:10 schreef Fuszy het volgende:
@ KrAlex
Die pas niet in mijn 4-2-2-2
kan overigens niet meer quoten. Dan krijg ik een error. heel vaag
Traore is kut, kan geen bal aannemen, en kopgoals maakt die ook heel weinig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
^ die error krijg ik
Ik heb Traore als spits en die is echt briljant. Die heb ik naast Emenike staan en ze hebben beide nu na 7 wedstrijden 11 goals achter hun naam staan. Eduardo en Danny beide 3 doelpunten en de rest van mijn team scoort ook nog.
10.000 coins overmaken naar flamed perry:Pquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef motherflocker het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb nog nooit een FUT gemaakt, maar heb voor FIFA 13 de Ultimate edition gekocht en wil graag hiermee beginnen, maar heb geen idee hoe dit moet.
Als ik inlog op de EA FUT site, dan krijg ik de melding dat ik in FIFA 12 moet beginnen, maar dat kan toch ook in 13? En hoe werkt het met de gouden pakketten die ik erbij krijg?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Gaat lekker. Ben gedegradeerd.
[ afbeelding ]
Multipliers?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Gaat lekker. Ben gedegradeerd.
[ afbeelding ]
nee mallerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Mallerd het volgende:
Even een vraagje: als je Fifa 13 pre ordert zou je toch gewoon de ultimate edition moeten krijgen? Heb ik namelijk niet gekregen met dank aan Coolblue.
gr. gr.
Als je de Ultimate Edition had besteld wel ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Mallerd het volgende:
Even een vraagje: als je Fifa 13 pre ordert zou je toch gewoon de ultimate edition moeten krijgen? Heb ik namelijk niet gekregen met dank aan Coolblue.
gr. gr.
bij level 20-30 dacht ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Waar kan je bv 1000 per match extra activeren met die EASC punten?
Ik heb hem verkocht maar ik wil wel een nieuwe kopen. In welke formatie heb je hem nodig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Darksonic2: Ik vind er maar 3 of 4 leuk waaronder. Get away with it. De rest is echt![]()
Heb je Lucio trouwens nog?
Get away with it, brandblusser en het veld kussen. De rest moet ik nog even kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Darksonic2: Ik vind er maar 3 of 4 leuk waaronder. Get away with it. De rest is echt![]()
Heb je Lucio trouwens nog?
EAS FC in hoofdmenu, dan catalogus, druk RB voor ultimate teamquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef marcie216 het volgende:
@michaelvanb
Ik bedoelde eigenlijk echt waar, hoe je daar komt
Benzia eindelijk kunnen kopen voor 3.3kquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren trouwens niet echt goede spelers in mijn packs. Ik had geen MSP moeten kopenIk had 2x Sessegnon en een Marchisio, verder nog wat spelers van rond de 5k en een paar formatiekaarten. Als ik alles aan silver packs had uitgegeven had ik waarschijnlijk meer goede spelers gehad.
Ik moet er nog 15 euro doorheen jagen. Hopen op een Messi of ronaldoquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren trouwens niet echt goede spelers in mijn packs. Ik had geen MSP moeten kopenIk had 2x Sessegnon en een Marchisio, verder nog wat spelers van rond de 5k en een paar formatiekaarten. Als ik alles aan silver packs had uitgegeven had ik waarschijnlijk meer goede spelers gehad.
Het heeft wel wat coins opgeleverd maar ik had het zonder ook makkelijk kunnen hebben. Ik pik net alweer een Pearce op voor 2k en een Otsemobor voor 200quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Benzia eindelijk kunnen kopen voor 3.3kALleen net nadat ik m'n bronze teams in de verkoop heb gedaan
Hem maar weer voor het dubbele wegdoen dan
Jammer, had die bronze teams wel willen proberen.
Zonde van je geld man, pakjes
Die van mij was ongeveer 40k, maar de prijzen zijn al wel wat gezakt en ik had weinig zin om te wachten op gunstigere prijzen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
Mijn silver eredivisie team is echt baas.
Zit te twijfelen over een goud Russian League team, straks maar eens even prijzen opzoeken.
mensen letten echt niet opquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het heeft wel wat coins opgeleverd maar ik had het zonder ook makkelijk kunnen hebben. Ik pik net alweer een Pearce op voor 2k en een Otsemobor voor 200
Iedereen heeft er last van. Je kan er mee leren leven of stoppen. Wij proberen er mee te levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef BesottedOrb het volgende:
Kan iemand helpen?
EA is weer fantastisch dus als ik in het ontwikkeling gedeelte zoek van de veiling zegt dat er een probleem is met de FUT servers? als dit zo door gaat heb ik al weer snel genoeg gehad van dit spel.. heeft iemand anders dit ook?
dus jij hebt het ook?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van. Je kan er mee leren leven of stoppen. Wij proberen er mee te leven
Oh proberenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Schandalig, EA wat maken jullie er een zooitje van. Ik heb al 10 daily gifts al gehad.![]()
Alleen nu krijg ik ze niet meer. Misschien voor anderen nog de moeite waard om op de web app in te loggen, en als je al ingelogd bent, even uitloggen en er weer in.
Ik heb het ook ja. Zowel op de webapp als de ps3.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
dus jij hebt het ook?
word er een beetje schijtziek van dat EA er nooit wat aan doet als er weer is wat fout gaat wat zowiezo gebeurd
Ah ok, dacht dat ik de enige was. webapp werkt niet eens voor mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het ook ja. Zowel op de webapp als de ps3.
offlinequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef marcie216 het volgende:
Moet van die Manager task (voor dat gratis pakje) Alleen nog maar 1 wedstrijd in toernooi spelen, maar dat heb ik allang gedaan?
Werkt niet hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Schandalig, EA wat maken jullie er een zooitje van. Ik heb al 10 daily gifts al gehad.![]()
Alleen nu krijg ik ze niet meer. Misschien voor anderen nog de moeite waard om op de web app in te loggen, en als je al ingelogd bent, even uitloggen en er weer in.
Ben ook bezig met een Zilver eredivisie team, heb je misschien een screen van jou team?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
Mijn silver eredivisie team is echt baas.
Zit te twijfelen over een goud Russian League team, straks maar eens even prijzen opzoeken.
gewoon inloggen en op engels drukken en dan krijg je je gift? mij lukt et niet pquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel hier meequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben ook bezig met een Zilver eredivisie team, heb je misschien een screen van jou team?
Dat berichtje kreeg ik net, is dat gewoon als je een speler koopt ofzo?quote:Rijst won a rare gold player.
pakjes openen volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat berichtje kreeg ik net, is dat gewoon als je een speler koopt ofzo?
op de ps3? gisteravond was die ook al 175k bin en qua bid zelfs goedkoperquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Rooney Prijs is gigantisch gezakt vandaag, 170k al ipv van 190k gisteravond
op de xbox ,quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op de ps3? gisteravond was die ook al 175k bin en qua bid zelfs goedkoper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marktwerkingquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef Maver24 het volgende:
Al die prijzen zakken ineens als een pudding in elkaar, haha, wtf is dit
Same herequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
Ja bij de EA catalogus kan je ze aan zetten. 200 extra per match voor 10 potjes meestal maar je kan ze niet allemaal tegelijk activeren. Heb er net 5 gekochtHoop dat de andere multipliers ook ingaan als de ander is verlopen anders heb ik veel verspild
Dan moet je ze weer opnieuw openen, na 2 of 3 keer doet hij het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb 7 daily gift packs gekregen. Maar als ik ze open loopt de webapp vast.
Hoe werkt het? Gewoon uit loggen, in loggen, openen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan moet je ze weer opnieuw openen, na 2 of 3 keer doet hij het.
Zijn er behalve jij trouwens nog meer mensen bij wie deze bug werkt?
hoe doe je dat dan ?, je krijgt die gift en die moet je dan accepteren en dan ??quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Ziek dit, ik heb nu al 30k+ een honderdtal spelers+ allemaal goede items verdient door die daily-gift bug!
En nog steeds werkt het![]()
Gewoon fifa points nu early access weg isquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Anonymous61 het volgende:
![]()
Season ticket kopen of fifa points?krijg nog 2 psn cards
[ afbeelding ]
Goed recordquote:
Confetti postte eerder vandaag ook al een link naar EA forum waar dit werd aangekaart.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
Dat de bug erin zit betekent niet dat je hem moet gaan abusen. Het mag dan wel de fout zijn dat hij erin zit, maar jullie gaan ermee aan de haal. Niet gaan huilen als je account straks weg is
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik pas gewoon weer m'n oude cheap ass plan toe. Spelers voor 300c halen, wedstrijden mee spelen en dan met 1 contract weer verkopen. Traden is voor homos
maar hoe werkt dat dan ??quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Die bug werkt lang niet bij iedereen!
Dankje, welke spelers blinken vooral uit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel hier mee
[ afbeelding ]
Ja, als het niet door jou komt wel ja. Als je die bug bewust gaat abusen, zoals nu al weet ik veel hoe vaak. Dan is het jouw schuld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Je kan er niet voor geband worden trouwens, het is een fout van EA en je moet die gifts wel accepteren
Wildschut is erg goed, Castagnos scoort veel, Henriksen staat altijd wel lekker gepositioneerd en kan alles, Jorgensen/Zanka speelt het lekkerst achterinquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dankje, welke spelers blinken vooral uit?
Dan ben je echt belachelijk slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Haha nee
Tijdens early release eerste 8 wedstrijden op rij verloren
Meer de speelstijl in vergelijking met FIFA 12 is kutquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben je echt belachelijk slecht![]()
http://futhead.com/fifa/squads/39928/#squad-playerquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben ook bezig met een Zilver eredivisie team, heb je misschien een screen van jou team?
Goud en silver.quote:
80k te besteden hier, speel sowieso 4231.. Hulk is ook wel een must have volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van mij was ongeveer 40k, maar de prijzen zijn al wel wat gezakt en ik had weinig zin om te wachten op gunstigere prijzen.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, daar kan je niets aan doen. Er zijn alleen wel mensen bij die bewust op f5 gaan rammen voor die daily packs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
@FUSZY:
Je krijgt maar 1 optie bij de daily gift. en dat is accept. Nu hebben ze een webapp gelanceerd waarbij je constant moet refreshen, f5 drukken, uitloggen en inloggen. De neuk voor ze.
Dit is niet Fifa 12 he, hij kan daar prima spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sneijder lijkt me echt kut daar, zet hem op de CF.
Ik wil zelf gaan spelen met:quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wildschut is erg goed, Castagnos scoort veel, Henriksen staat altijd wel lekker gepositioneerd en kan alles, Jorgensen/Zanka speelt het lekkerst achterin
Vond je Maikon Leite een stuk indrukwekkender.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Showoff-repost
showoff-repostquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Showoff-repost
Nee, dat komt waarschijnlijk omdat je hebt getampered, nu ben je alles kwijt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Wtf, ik kreeg net de gifts omdat ik speel sinds enkele fifa's. Ik packs accepteren, teams maken en wat traden. Daarna moest ik vanwege foutmelding browser refreshen, en ben nu alles kwijt? Tijdelijk of blijft dat zo?
Getampered?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, dat komt waarschijnlijk omdat je hebt getampered, nu ben je alles kwijt.
Ik had IF Gibbs uit dat pakje met manager tasksquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef marcie216 het volgende:
In mijn gratis pakje zit : Coutinho van Inter + een 352 kaartje
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij had m in een pakje, ik heb hier gewoon 25k-tax winst op gemacht
Hoesenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik wil zelf gaan spelen met:
Cillessen
van Rhijn-Zanka-Martins Indi-Willems
Henriksen
Lukoki-Wildschut
Duarte
Castaignos-Onbekend
Nee grapje, slechte poging tot trollquote:
25k-tax-formatiekaartjequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij had m in een pakje, ik heb hier gewoon 25k-tax winst op gemacht
Oke, ben benieuwd dan haha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee grapje, slechte poging tot troll
FIFA zit vol met bugs op dit moment, dus je krijgt het uiteindelijk wel terug, alleen het is de vraag hoe lang dat duurt. Op dit moment zit alles online vol met fouten. Even afwachten dus
2100 is meer dan 2075 he.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Anonymous61 het volgende:
als je 1575 fp koopt met 75 bonuspunten voor 15 euro en je heb 5 euro over en je koopt 500 fifa punten is dat beter of? en wat is bonuspunten
of zal ik 1050 fifa punten + 50 bonuspunten en weer 1050 fifa punten met 50 bonuspunten kopen?
Die tweede optie. Dan heb je 25 punten meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Anonymous61 het volgende:
als je 1575 fp koopt met 75 bonuspunten voor 15 euro en je heb 5 euro over en je koopt 500 fifa punten is dat beter of? en wat is bonuspunten
of zal ik 1050 fifa punten + 50 bonuspunten en weer 1050 fifa punten met 50 bonuspunten kopen?
Ik zou het allemaal even uitschrijven en een calculator er naast leggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Anonymous61 het volgende:
gedaan maar ik weet niet wat ze bedoelen met bonuspunten.. Heeft fuszy gelijk dat ik dan 25 meer heb?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal even uitschrijven en een calculator er naast leggen.
Je gekochte Buttner is 4321 en je verkochte is 442?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weer een slechte troll of ben ik dom en snap ik niet?
hmm?? bonuspunten dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die tweede optie. Dan heb je 25 punten meer
Je büttner is bij verkoop een andere formatie dus min formatie kaartje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weer een slechte troll of ben ik dom en snap ik niet?
Of de nieuwe eigenaar heeft hem een formatiekaartje gegevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je büttner is bij verkoop een andere formatie dus min formatie kaartje.
Rik kijkt mee hequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Volgens mij is het nu gefixt, bij mij lukt het niet meer
Je krijgt 1575 punten + 500 = 2075quote:
Huh?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of de nieuwe eigenaar heeft hem een formatiekaartje gegeven
Tevezzzquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef Proletariaat het volgende:
Aguero - Tevez of Aguero - Higuain?
Ja dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Thanks Hoogstaande en GekkeZuiden voor de uitleg. Maar het is dus wat Toefjes zegt. Het was mij niet opgevallen. Die van mij was gewoon de goedkoopste, dus diegene zal daarom gewoon die gekocht hebben en er een kaartje overheen gedaan hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een speler verkoopt, en de nieuwe eigenaar geeft hem een formatie kaartje, kun je dat zien als je bij je verkochte items kijkt. Ook als de nieuwe eigenaar de pech heeft dat de speler geblesseerd raakt, dan zie je je verkochte speler als geblesseerd.quote:
O kijk, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een speler verkoopt, en de nieuwe eigenaar geeft hem een formatie kaartje, kun je dat zien als je bij je verkochte items kijkt. Ook als de nieuwe eigenaar de pech heeft dat de speler geblesseerd raakt, dan zie je je verkochte speler als geblesseerd.
In de vorm van tax zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Rik,
Ik beloof dat ik de coins terug zal doneren aan EA.
Had ik dus ook. En iedere keer als ik opnieuw inlog moet ik een nieuw team aanmaken, oftewel van helemaal opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Michaelvanb het volgende:
OOPS SOMETHING WENT WRONG
no shit ea
Iemand deed dat net tegen mij en ook met 1 arm opdrukken. Gelukkig won ik wel met 4-2quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Michaelvanb het volgende:
balottelli vreugdedans = laat je spieren zien?
Gewoon blijven refreshen. (Tenzij je net je console hebt afgesloten zonder eerst uit FUT te gaan, dan kun je een half uur wachten)quote:
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef Ferdii het volgende:
Wat een kutspel
Elke keer als ik win met fut dan crashed de game en heb ik alsnog een Lose + dnf factor tegen me
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, kom er net achter dat Gino Pietermaai dezelfde gast is als Fresku
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, kom er net achter dat Gino Pietermaai dezelfde gast is als Fresku
Zal niet weten waar het aan ligtquote:
Eindelijk nog iemand die fan van Grabban isquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef laucas het volgende:
Grabban![]()
![]()
Wat is die gast goed zeg. Bizarre balcontrole ook voor een bronze maar dat zal wel door de 93 agility komen?
Ik denk overmorgen om 16.28quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer zullen de laagste prijzen gehaald gaan worden met de spelers?, vanavond ? of pas na het weekend,
wat is jullie inschatting
lol wat is nou meer 1575+75bonus+500 fifa puntenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je krijgt 1575 punten + 500 = 2075
en anders 1050+1050 = 2100
Die bonuspunten zitten er al in verwerkt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
2 losses achter elkaar, 1x tegen iemand 1-0 verloren, ik was wat beter maar hij scoorde uit een corner en kon achterlijk goed verdedigen.
Potje daarna half uur bezig, bam internet er ineens uitze leggen hier glasvezel bij ons en hadden ze de normale kabel geraakt
6-0-2 record nu dus terwijl het 8-0-0 had moeten zijn
Die is echt achterlijk goed, ik kwam die zonet tegen in een verdediging met Mangala en Kaboul en er was geen doorkomen aanquote:
Het is 1500 + 75 bonus + 500 = 2075quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
lol wat is nou meer 1575+75bonus+500 fifa punten
of 1050+50bonus+1050+50bonus????
Hij was vorig jaar al goed maar toen gebruikte ik Donaldsonquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die fan van Grabban isDe eerste goal die ik met hem scoorde was een halve omhaal. Nouble viel eerst nog wat tegen maar hij doet het nu steeds beter.
Ik ga dit jaar niet alleen voor pace maar ook voor spelers met 3* en redelijk goede shooting. Donaldson was vorig ook wel goed maar ik had hem vooral in career mode met Brentford.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar al goed maar toen gebruikte ik Donaldson
Nouble ziet er ook wel goed uit en kan ik wel aan dit team toevoegen want Showumni past er niet echt tussen.
Die Slew is ook een paar cm gegroeid dit jaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar niet alleen voor pace maar ook voor spelers met 3* en redelijk goede shooting. Donaldson was vorig ook wel goed maar ik had hem vooral in career mode met Brentford.
Niels vv. Kutlurkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Ik nietnu staat hij er voor 6500 op
Daarom alles in spoilersquote:
Ja continue foutmeldingen bij inloggen op futquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Alovenac het volgende:
Meer mensen last van trippende ps3 servers?
ow lol thx ea flasht veel mensen met zulke dingen het is gwn goed lezen. En ik had ut edition besteld heb de site gezien maar wist niet dat sommige winkels aan de eafc 10.000 credits actie meededen... dacht dat ut edition alles inzat.. maar heb mail gestuurd en ze gaan mij de code gevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is 1500 + 75 bonus + 500 = 2075
en 1000 + 50 bonus + 1000 + 50 bonus = 2100. 2x die van 1050 kopen is voordeliger dus
Hangt van de windrichting af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hallon,
hier een vliegtuig. ga hij nog verder stijgen denken jullie, of gaat hij dalen?
Geen idee maar weet jij hoeveel Sidney Sam in 4-4-2 op de xbox waard is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hallon,
Denk dalen, hij is al best hoog atm.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hallon,
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hallon,
hele spel is nog steeds stuk aan alle kanten, np EA.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Proxzor het volgende:
ultimate is een beetje plat overhier
Zullen we een petitie openen dat we allemaal een flinke coin bonus verwachten ivm de server problemen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef laucas het volgende:
[..]
hele spel is nog steeds stuk aan alle kanten, np EA.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een petitie openen dat we allemaal een flinke coin bonus verwachten ivm de server problemen?
Dat heeft uiteindelijk weinig effect behalve dat pakjes makkelijker te kopen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een petitie openen dat we allemaal een flinke coin bonus verwachten ivm de server problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |