Dat heb ik al in mijn eerste mail verteld..quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Mail terugsturen dat je nu in Eindhoven zit en niet naar Groningen heen en weer kan gaan?
Waarom zouden ze trouwens wel kunnen traceren van wie de rekening was als je daar naartoe gaat? Wat maakt dat voor verschil voor hen?
Wat een systeem dan trouwens, als iedereen gewoon elke naam in kan typenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:00 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Dat heb ik al in mijn eerste mail verteld..
Dat maakt ook niet uit voor hen, maar ze lopen gewoon moeilijk te doen. Het is voor hen natuurlijk ook 45 euro, en iemand heeft gewoon in een jolige bui een verkeerde naam op lopen geven en een enorme bestelling gehaald zonder dat dit is opgemerkt..
Volgens mij hebben ze daar niet zoveel zin om 45 euro zomaar terug te storten, aangezien ze ook niet weten bij wie ze het moeten verhalen.
Je bestelt, en dan geef je je eigen naam aan de bar man/vrouw, en die typt vervolgens de naam in op een scherm, en wat diegene heeft besteld, en drukt op enter...quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een systeem dan trouwens, als iedereen gewoon elke naam in kan typenIs er verder totaal geen controle? Geen pasje? Code bij een naam?
Ah op die manier, ik dacht dat je als klant een naam intypte en dat verder niet werd gecontroleerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Je bestelt, en dan geef je je eigen naam aan de bar man/vrouw, en die typt vervolgens de naam in op een scherm, en wat diegene heeft besteld, en drukt op enter...
Er staat wel een foto bij, maar sommige zijn zo wazig, en mijn foto in dat systeem had ik nog gemillimeterd haar dus als er dan iemand aan de bar staat met ook kort haar en je kijkt niet goed...Tja..
geen pasje en geen code idd
Dit dus,quote:
Ik dacht eerst "ah heb je het standaard WGR geintje weer", maar dat klopt natuurlijk gewoon in dit gevalquote:
Dus geen ID controle?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Je bestelt, en dan geef je je eigen naam aan de bar man/vrouw, en die typt vervolgens de naam in op een scherm, en wat diegene heeft besteld, en drukt op enter...
Er staat wel een foto bij, maar sommige zijn zo wazig, en mijn foto in dat systeem had ik nog gemillimeterd haar dus als er dan iemand aan de bar staat met ook kort haar en je kijkt niet goed...Tja..
geen pasje en geen code idd
TS, want zij gaan voor 45 euro denk ik niet de moeite nemen om er nog lang achteraan te zitten. Voor hun is het net zo goed leergeld: nu weten ze dat ze beter moeten controleren/opletten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Om te beginnen zou ik maar eens eerst jezelf uitschrijven uit het systeem, en dan kan je je gaan afvragen of die 45 euro je leergeld is om je lesje te leren en er verder niet meer over nadenken of je kan proberen dat geld te storneren maar dat kan ook weer nadelig uitpakken. Zij willen hun geld immers ook en jij wilt je geld houden, wie gaat dit winnen?
Waarom kan dat nadelig uitpakken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Om te beginnen zou ik maar eens eerst jezelf uitschrijven uit het systeem, en dan kan je je gaan afvragen of die 45 euro je leergeld is om je lesje te leren en er verder niet meer over nadenken of je kan proberen dat geld te storneren maar dat kan ook weer nadelig uitpakken. Zij willen hun geld immers ook en jij wilt je geld houden, wie gaat dit winnen?
Begrijp me goed, ik zou zelf ook mijn geld terugwillen. Maar draai het eens om? De sportskantine (?? ff geen tijd om terug te lezen) zal wel veel vaker mensen hebben gehad die onder hun rekening uit willen komen. Hoe bewijst TS dat hij die dag daar niet was? Hoe bewijst de kantine dat het echt de TS was?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom kan dat nadelig uitpakken?
Als ik TS was, had ik die toko een email gestuurd met "Ik heb die bestelling niet gedaan, dus ik vraag jullie bij dezen om de 45 euro terug te storten. Doen jullie dat niet binnen 14 dagen, zal ik het bedrag storneren."
Niet moeilijk over doen, gewoon recht voor z'n raap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |