Je had toch hoop ik wel door dat het niet serieus bedoeld was?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
Oh is dat zo? Hoor je er dan niet bij?
Zal me echt jeuken
Dat weet je met jou nooitquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je had toch hoop ik wel door dat het niet serieus bedoeld was?
Eigenlijk wel hoor...quote:
Maar goed, wat heeft deze nieuwe iPhone meer dan de nieuwe Samsung Galaxy?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, wat zou een knipogende PI nou betekenen, he
Wat heeft een PlayStation meer dan een Xbox?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar goed, wat heeft deze nieuwe iPhone meer dan de nieuwe Samsung Galaxy?
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat heeft een PlayStation meer dan een Xbox?
Het is een onzinnige vraag. Het is anders, niet een kwestie van de een heeft meer dan de ander.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Daarom vraag ik het ook aan jullie. Jullie hebben er verstand van.
Oh, sorry hoor, zal je niet meer lastigvallen met onzinnige vragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een onzinnige vraag. Het is anders, niet een kwestie van de een heeft meer dan de ander.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, wat heeft deze nieuwe iPhone meer dan de nieuwe Samsung Galaxy?
quote:
Zal ook geen straf zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik voor de Samsung ga.
Nog even sparen. Vind hem zo mooi, die blauwe
Ik vind de Galaxy wat vrouwelijker, dus voor een vrouw zeker.quote:
Wat vind je daar niet prettig aan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind de Galaxy wat vrouwelijker, dus voor een vrouw zeker.
Mijn grootste probleem met de Galaxy is dat deze draait op Android en ik vond dat niet prettig werken.
Kleine dingen. Niet intuïtief, de apps die ik wilde waren steeds weer alleen op de iPhone verkrijgbaar, minder stabiel...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vind je daar niet prettig aan?
En dat kan een Samsung niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kleine dingen. Niet intuïtief, de apps die ik wilde waren steeds weer alleen op de iPhone verkrijgbaar, minder stabiel...
Daarnaast kan de iPhone natuurlijk erg makkelijk aangesloten worden op je auto. Ja, behalve de 5 natuurlijk...
Andere connector. Voor bellen in de auto met bt is er geen verschil natuurlijk.quote:
Allemaal gelul dus. "intuitief"quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kleine dingen. Niet intuïtief, de apps die ik wilde waren steeds weer alleen op de iPhone verkrijgbaar, minder stabiel...
Daarnaast kan de iPhone natuurlijk erg makkelijk aangesloten worden op je auto. Ja, behalve de 5 natuurlijk...
Dat laatste moet je helemaal zelf weten, maar een s3 op een ipoddock? Vertel!quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik zou voor de S3 en Android gaan
Een android fanboy... Wil jij in het vervolg niet meer vooraan staan met kritiek over applefanboys, want je bent minstens zo erg.quote:Op zondag 30 september 2012 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal gelul dus. "intuitief"
Maar veel succes met je ripdeal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |