abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117342733
per waneer ben je fisciaal partner?
Als je per ingeschreven datum in de GBA staat? of per direct na het tekenen van de huurcontract?
Ik vraag dat omdat mijn vriendin nadat we fisciaal partner zijn geen recht meer zou hebben op eenoudertoeslag.
En we zijn niet verplan om nu daar te gaan wonen omdat de huis nog onbewoonbaar is en dat daar geen kinderen in kunnen wonen..
Ik belde duo net en die vertelde het ook vaag..
pi_117342816
Als je op een moment in het jaar fiscaal partner wordt dan ben je het hele jaar fiscaal partner. Kon ook in je andere topic dit :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117342876
Oh sirieus dus dat betekend dat ze alles terug eenoudertoeslag moet betalen van het hele jaar?
terwijl wij alleen maar een huis willen hebben geen schulde =/
Maar kunnen we ook inschrijven per januarie 2012?
pi_117342935
Weet niet hoe het zit met eenoudertoeslag en lijkt me sterk dat je je kan inschrijven per 1 januarie 2012.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117343459
te veel taalfouten, kan niet serieus reageren. }:|
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 september 2012 @ 10:04:07 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117343605
Dit kan prima in het lopende topic...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')