SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke malloot heeft mij dat wijsgemaakt dan? Seytan uit vuur gemaakt enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christelijk theologie is dat. Satan is geen engel in de islam.
Seytan is in de Koran ook van vuur gemaakt, maar als Djin, niet engel. Engelen zijn van 'Nur' - Licht - gemaakt. Verder geen idee wiequote:Op vrijdag 28 september 2012 02:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Welke malloot heeft mij dat wijsgemaakt dan? Seytan uit vuur gemaakt enzo.
Flauw zeg. Was gewoon een goof in de bijbel en in de remake hebben ze dat gauw aangepast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Seytan is in de Koran ook van vuur gemaakt, maar als Djin, niet engel. Engelen zijn van 'Nur' - Licht - gemaakt. Verder geen idee wie
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Flauw zeg. Was gewoon een goof in de bijbel en in de remake hebben ze dat gauw aangepast.
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.
Het is een weidverspreid gezegde idd, van Turkije tot aan Syrie gehoord, maar geenenkel referentie in Islamitische bronnen gevonden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?
Joden geloven volgens mij ook niet in een duivel zoals bij de christenen, toch? Al helemaal niet in de vorm van een gevallen engel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.
In de Joodse Bijbel verschijnt hij voor het eerst als een Engel in die met God een discussie aangaat over Job ( Eyup ), niet als een vijand van Adam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Joden geloven volgens mij ook niet in een duivel zoals bij de christenen, toch? Al helemaal niet in de vorm van een gevallen engel.
Job Cohen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Joodse Bijbel verschijnt hij voor het eerst als een Engel in die met God een discussie aangaat over Job ( Eyup ), niet als een vijand van Adam.
waarom eet je in bedquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?
Bij de ministerie van religieuze zaken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef xminator het volgende:
Respect Trigger, zal ik ook ambtenaar worden? Dan ken ik me ook verdiepen in het geloof.
hitten op turkse meisjes, cok ayipquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
yataga gel.. laten we nu gaan slapen schat, het is al laat geworden..
verdiep jij je maar in het Ministerie van Trannysquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef xminator het volgende:
Respect Trigger, zal ik ook ambtenaar worden? Dan ken ik me ook verdiepen in het geloof.
wat is er.. Mirin'quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
hitten op turkse meisjes, cok ayip
Dat is toch jouw gebied van expertise.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
verdiep jij je maar in het Ministerie van Trannys
jij ben toch een Roemeense zigeunerin.. wtf doe je in deze Turkentopicquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat is toch jouw gebied van expertise.
Ga eens je eigen chickkies versieren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik koop voor jou, skatje.
Dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:41 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger wanneer gaan we een keer uit?
Jij bent toch een aandachtshoer die foto's post van blote mannen en doet alsof jij het bent?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij ben toch een Roemeense zigeunerin.. wtf doe je in deze Turkentopic
we gaan uit in het Red Light District.. seni milli yapiyoruz..quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou vragen.
Maar moet je betalen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
we gaan uit in het Red Light District.. seni milli yapiyoruz..
oh sorry iemand vertelde vorige keer dat je zo een zigeuner was die in een woonwagenkamp woont..quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent toch een aandachtshoer die foto's post van blote mannen en doet alsof jij het bent?
En ik ben geen zigeuner. Gewoon volbloed Roemeen.
haha helemaal nie moggooltje jij weetnie wat gay isquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat weet jij er van? Ik ben gayer dan jij hoor.
Staat niet in mijn mannenhandboek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
echte mannen passen niet..
Wat is de Turkse versie van Alice in Wonderland?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij bent toch een aandachtshoer die foto's post van blote mannen en doet alsof jij het bent?
En ik ben geen zigeuner. Gewoon volbloed Roemeen.
Aah mattie ik gay jou er tien x uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha helemaal nie moggooltje jij weetnie wat gay is
jouw mannenhandboek is geen wetenschappelijk boek..quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Staat niet in mijn mannenhandboek.
DYEL?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat is de Turkse versie van Alice in Wonderland?
Fatima in de Aldi. Hihihihujuhu
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jawel, getest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jouw mannenhandboek is geen wetenschappelijk boek..
doe voorzichtig met de XTC..quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
kom game of chicke doen dan wie eerste wegduikt van een tongzoen is geen gayquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aah mattie ik gay jou er tien x uit.
Heel grappigquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Tongzoen doe ik dagelijks met mijn homies, bukken jij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
kom game of chicke doen dan wie eerste wegduikt van een tongzoen is geen gay
Wiens menselijkheid heb je afgenomen om zo ver te krijgen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:49 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga slapen, moet fit zijn voor mijn huwelijksnacht morgen..
Hoeft helemaal niet, ik ga toch bovenop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:49 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga slapen, moet fit zijn voor mijn huwelijksnacht morgen..
geloof het of niet, maar buiten fok ben ik heel liefquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiens menselijkheid heb je afgenomen om zo ver te krijgen?
1 pot nat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heel grappig. Alleen ben ik niet Turks.
Ik geloof je, buiten fok ben ik heel erg gavur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar buiten fok ben ik heel lief
klopt dit ligt in Nigdequote:Op vrijdag 28 september 2012 02:50 schreef AliceWonder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dit echt is.
Moet goedkomen. Moet je ook? Heb nog nooit een strakke turk gezienquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
doe voorzichtig met de XTC..
zeker een tranny 's-weekendsquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof je, buiten fok ben ik heel erg gavur.
Nee.quote:
Die Amerikanen moesten eens weten wat er nota bene onder NIGGAZ staat, dat maakt het nog mooier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:50 schreef AliceWonder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dit echt is.
Is niet rendabel, in het weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zeker een tranny 's-weekends
ik heb geen drugs nodig..quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:51 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Moet goedkomen. Moet je ook? Heb nog nooit een strakke turk gezien
ik ben lekker dus gaat voor mij niet opquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel als je met zijn kop door het leven moest.
Ik ben veeeul knapper.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben lekker dus gaat voor mij niet op
Nee.quote:
hij komt uit Harenquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.
Waar kom jij vandaan dan?
Ik zie geen verband tussen mijn kop en waarom ik drugs nodig zou hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel als je met zijn kop door het leven moest.
Nederland/Italiequote:Op vrijdag 28 september 2012 02:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.
Waar kom jij vandaan dan?
Daarom ook minder gebruiken, dan zie je het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen mijn kop en waarom ik drugs nodig zou hebben?
Andra tutto bene turkjequote:Op vrijdag 28 september 2012 02:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wannabe Italiaan.. je spreekt waarschijnlijk geen woord Italiaans op Pizza en Si na
Is toch niet gay?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je bent er wel heel snel bij gayboyTrigger
Halfbloedje dus?quote:
minderjarigquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Halfbloedje dus?
Interessant.
quanti anni hai?
Altijd die voor oordelen over drugsquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
fratelli ley no necessita drugs..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Amerikanen moesten eens weten wat er nota bene onder NIGGAZ staat, dat maakt het nog mooier.
Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Amerikanen moesten eens weten wat er nota bene onder NIGGAZ staat, dat maakt het nog mooier.
nee het is Hosçakal.. Ciaoquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga slapen gezellige turkjes van me!
Salaam!
(dat was het toch?)
Als je mij een x voluit slaat, vloer je mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
165kg 198cm 9%bf DL320kg SQ250kg BP210kg
Iyi gecelerquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga slapen gezellige turkjes van me!
Salaam!
(dat was het toch?)
Vaffanculo.quote:
Wow.quote:
Er staat Niğ Gaz, Niğ voor de plaats Niğde en Gaz voor 'gas'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wow.Is Niggaz een woord in het Turks?
vay be, wat voor monster ben jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
165kg 198cm 9%bf DL320kg SQ250kg BP210kg
Leuk he google?quote:
Ik zie het alquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er staat Niğ Gaz, Niğ voor de plaats Niğde en Gaz voor 'gas'.
Bayrak rahatlik versinquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:12 schreef Levolution het volgende:
Ik ga vreten en slapen, trusten lieve Turkjes en Roemeen.![]()
[ afbeelding ]
Welterusten Levolution.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:12 schreef Levolution het volgende:
Ik ga vreten en slapen, trusten lieve Turkjes en Roemeen.![]()
[ afbeelding ]
Welterusten Trigger.quote:
Sinds wanneer is stair een star?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Ayca het volgende:
meester van de sterren je kan toch engels of niet dan
Ik ken een Turkse jongen (een typische Laz die snel snel praat, nationalistisch is en het eerste doet wat in hem opkomt zonder over de gevolgen na te denken) die juist met een güneydogulu date om dat meisje voor ons te winnen. Toen ik dit hoorde had ik echt zoiets vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn nageslacht moet zuiver blijven.
Als zij er niet waren kon jij niet zulke rare berichten plaatsen, wees ze dankbaar jah!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Ayca het volgende:
waz met jou, wie heeft t over mboers? rare turk
Was bezig met ilim vergaren, bro.quote:
Politiek correcte verontschuldiging op het eindequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ken een Turkse jongen (een typische Laz die snel snel praat, nationalistisch is en het eerste doet wat in hem opkomt zonder over de gevolgen na te denken) die juist met een güneydogulu date om dat meisje voor ons te winnen. Toen ik dit hoorde had ik echt zoiets vanHij vertelde dat dit niet dé reden is waarom hij met haar gaat, maar wel één van de redenen. De vader van het meisje is een overtuigde separatist, zoals trouwens de meeste güneydogulular uit Den Haag schijnen te zijn. Hij is fel gekant tegen de relatie van zijn dochter met een Turk. Om die vader te stangen en de hersenspoeling van zijn dochter ongedaan te maken volhardt onze Trabzonlu vriend. Er is ook liefde in het spel, maar toch.
Alle Trabzonlular die ik ken zijn trouwens warme en eerlijke mensen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef Weissman het volgende:
Politiek correcte verontschuldiging op het einde
waar is die stille tocht voor dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Bilge het volgende:
Burgemeester Haren: ‘Kom niet naar stille tocht’
De stille tocht die voor aanstaande zaterdag gepland staat in de gemeente Haren dreigt uit te lopen op een catastrofe, zo vreest het gemeentebestuur van Haren. Nu al hebben zich op Facebook ruim 40.000 sympathisanten aangemeld.
(...)
Begonnen met fitnessen?quote:
Poes zit bovenop dus is dominant!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dan? Een poes in een etalage?
200 euro voor een vuilniszakquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poes zit bovenop dus is dominant!
Daar zou Cesar Millan het ook mee eens zijn
Ben ook zoekende naar een nieuwe winterjas....
Deze leek mij wel lekker warm, nu nog een winkel vinden om te passen want bestel liever niet via het interwebz, retour sturen is weer zo'n moeite als het niet goed zit
Hoop hem wat goedkoper te vinden, maar daar ik uiterlijke gelijkenissen met autochtonen vertoon kan ik mij niet hullen in een jas met bontkraag noch een lederen exemplaar dus dan is je keuze beperktquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
200 euro voor een vuilniszak
Link?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je hebt ook supernette herenjassen.
Om nou een jas te laten maken van je huid.... Skinwalkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoef jij niet. jij krijgt van mij.
bahbahbah.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Om nou een jas te laten maken van je huid.... Skinwalker
Ja idd dat heb ik dus ook met kleding en schoenen, die pas ik liever eerst in de winkel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poes zit bovenop dus is dominant!
Daar zou Cesar Millan het ook mee eens zijn
Ben ook zoekende naar een nieuwe winterjas....
Deze leek mij wel lekker warm, nu nog een winkel vinden om te passen want bestel liever niet via het interwebz, retour sturen is weer zo'n moeite als het niet goed zit
Hoor je dat Borte?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoef jij niet. jij krijgt van mij.
Ben je serieus? Van wat ik op TV heb gezien is dat echt niks voor mij. Je kunt toch niks vinden of passen in die drukte?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte kom naar die DDD van Bijenkorf.
Nooit gedaan. Alles een eerste keer toch.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je serieus? Van wat ik op TV heb gezien is dat echt niks voor mij. Je kunt toch niks vinden of passen in die drukte?
Pik je dat JFM?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jajaja hayirli olsun, tepe tepe kullan, je jas en je nieuwe liefde.
Valt wel mee in Amsterdam... je moet alleen niet aanwezig zijn als ze net de deur open doen want dan loopt een horde Hollandse koeien je omverquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je serieus? Van wat ik op TV heb gezien is dat echt niks voor mij. Je kunt toch niks vinden of passen in die drukte?
nee we horen het nietquote:
Sure thing bro.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee we horen het niet![]()
JFM is gewoon een kloon van Trigger.. heeft ie eindelijk een chick die om hem geeft![]()
![]()
Sure thing sis dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sinds wanneer zegt een chick bro..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee we horen het niet![]()
JFM is gewoon een kloon van Trigger.. heeft ie eindelijk een chick die om hem geeft![]()
![]()
Van accounts switchen is lastig soms.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
waarom is Trigger opeens verdwenen..coccaracha
met je tranny alterego JFMquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van accounts switchen is lastig soms.
Busted.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met je tranny alterego JFM
Ik spreek het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga leren dan Trig
Turks advies nodig
Noldu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga leren dan Trig
Turks advies nodig
Wat je ook kan doen is online oriënteren en dan naar de winkel zelf gaan. Dat bespaart je veel energie die je zou verspillen als je in alle winkels gaat lopen neuzen. En ja,meestal is het online assortiment groter maar de meeste dingen liggen ook gewoon in de winkel. Dat is hoe ik het in ieder geval doe als ik niet al te veel moeite wil doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd dat heb ik dus ook met kleding en schoenen, die pas ik liever eerst in de winkel.
Sowieso heb ik niks online kunnen vinden. Morgen maar gaan winkelen.
Dat is precies wat ik doe!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is online oriënteren en dan naar de winkel zelf gaan. Dat bespaart je veel energie die je zou verspillen als je in alle winkels gaat lopen neuzen. En ja,meestal is het online assortiment groter maar de meeste dingen liggen ook gewoon in de winkel. Dat is hoe ik het in ieder geval doe als ik niet al te veel moeite wil doen.
Je mag de mijne wel hebben, ik neem mijn pas wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb die glamour niet gekocht.
Kom dan naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben, ik neem mijn pas wel mee.
20% korting in bepaalde winkels wanneer je de Glamour laat zien.quote:
= korting in veel winkels op vertoon van de glamour (tijdschrift).quote:
aantrekkelijker dan glamourdayquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef zarGon het volgende:
In het weekend ook 'btw weg ermee'-actie van de Mediamarkt..
quote:
Schoenen zijn mijn grootste probleem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef AliceWonder het volgende:
Alleen is schoenen vinden zo'n rompslomp vooral bij mij .Het moet er niet alleen leuk uitzien maar ook goed passen.
Oh ja!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef zarGon het volgende:
In het weekend ook 'btw weg ermee'-actie van de Mediamarkt..
Hallo zarGonquote:
Ik heb een maat groter nodig omdat mijn voet van boven iets breder is dan normaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Schoenen zijn mijn grootste probleem.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hallo zarGon,
Hoe gaat het met je lieftallige vriendin?
bij mij krijg je 50% korting als je je glamour laat zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
20% korting in bepaalde winkels wanneer je de Glamour laat zien.
Zo ook vervelend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb een maat groter nodig omdat mijn voet van boven iets breder is dan normaal.
Ik kan nooit comfortabele schoenen vinden. Daarom loop ik ook nooit op (kleine) hakken.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Goed,. Gaat verder z'n gangetje, gezond en wel.
Waor is msnk? Verstop je 'm van ons?. Alles okay bij jullie?
Ja heel mooi maar ik vind het zo oncomfortabel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hakken. <3
Jammer dat ik zo'n kluns ben though.
Ik was dol op sneakers maar nu wil ik een andere kledingstijl een beetje eleganter zeg maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo ook vervelend.![]()
Ik heb gewoon een zeer moeilijke smaak, draag ook never nooit hakken.
Ja, dat ik hakkenquote:
Ik had een keer plateauschoenen aan thuis en viel bijna door de balkondeurquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hakken. <3
Jammer dat ik zo'n kluns ben though.
Weet ik niet.. Had gekund toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat ik hakkenvind betekent ook dat ik ze draag.
Aight! Wens 'm succes daarmee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hij is bezig met zijn studie en andere dingen.
Hij lurkt nog een beetje maar post bijna nooit meer.
Hij is niet meer geïnteresseerd in FOK!.
Niet twijfelen. Draag gewoon wat je fijn vindt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik was dol op sneakers maar nu wil ik een andere kledingstijl een beetje eleganter zeg maar.
En ik twijfel over alles.
Nee, had niet gekunt. Ook niet gekund.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Had gekunt, toch?
Doe ik ! Hem blijkbaar welquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aight! Wens 'm succes daarmee.
Leugens! Het is onmogelijk om los te komen van FOK!
Desnoods vragen aan msnk wat hij ervan vindt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik was dol op sneakers maar nu wil ik een andere kledingstijl een beetje eleganter zeg maar.
En ik twijfel over alles.
Ok msn hahaha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Goed,. Gaat verder z'n gangetje, gezond en wel.
Waor is msnk? Verstop je 'm van ons?. Alles okay bij jullie?
Doe ik ook meestal wel. Maar ik wil experimenteren met kleding. Zeker nu ik me wat zakelijker moet gaan kleding voor mijn opleiding laterquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet twijfelen. Draag gewoon wat je fijn vindt.
Ik was net te laat, nazi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, had niet gekunt. Ook niet gekund.
Ja ik ben ook enorm veranderd in kleding. ZARA is altijd goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal wel. Maar ik wil experimenteren met kleding. Zeker nu ik me wat zakelijker moet gaan kleding voor mijn opleiding later.
Doe ik ook maar hij heeft een andere smaak. Laatst kraakte hij nog een bloesje af die ik wou kopen. En dan zegt hij: maar als je het zo leuk vindt koop je hem toch. Alsof ik dat nu nog ga doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desnoods vragen aan msnk wat hij ervan vindt?
Ja, maar dat is echt zooo, eeeeeufff.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Doe ik ook maar hij heeft een andere smaak. Laatst kraakte hij nog een bloesje af die ik wou kopen. En dan zegt hij: maar als je het zo leuk vindt koop je hem toch. Alsof ik dat nu nog ga doen.
Hoe zag het bloesje eruit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Doe ik ook maar hij heeft een andere smaak. Laatst kraakte hij nog een bloesje af die ik wou kopen. En dan zegt hij: maar als je het zo leuk vindt koop je hem toch. Alsof ik dat nu nog ga doen.
Ik draag af en toe een string en zuig soms op gebruikte tampons. Iets ranzigs als hakken dragen doe ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was net te laat, nazi.
En jawel hoor. Genoeg niet-vrouwen die ze dragen. Sporters dragen (of droegen) ze om hun kuiten te trainen en anderen vinden het gewoon mooi. Kan allemaal.
Ik ga vaker naar H&M. Maar ZARA is ook leuk ja. http://www.yesstyle.com/en/home.html is ook een leuke site. Het is een online Aziatische winkel. Alleen zijn die meisjes zo dun en petit en ik ben 1.75 meter dus ik ben bang dat het mij niet zal staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben ook enorm veranderd in kleding. ZARA is altijd goed.
Hij moest gewoon ja knikken!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt zooo, eeeeeufff.
lieg je is het niet goed, geef je je echte mening, is het weer niet goed.
http://www.hm.com/nl/product/92675?article=92675-Yquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zag het bloesje eruit?. Foto?
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren....quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik draag af en toe een string en zuig soms op gebruikte tampons. Iets ranzigs als hakken dragen doe ik niet.
Met een glimlach.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren....
ja net als Kenzaaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga vaker naar H&M. Maar ZARA is ook leuk ja. http://www.yesstyle.com/en/home.html is ook een leuke site. Het is een online Aziatische winkel. Alleen zijn die meisjes zo dun en petit en ik ben 1.75 meter dus ik ben bang dat het mij niet zal staan.
Ik koop hem wel in de winkel. Ik ga morgen denk ik naar H&Mquote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik koop hem wel in de winkel. Ik ga morgen denk ik naar H&M.
Hm! Ik vind 'm wel wat hebben hoor. Alleen die hals/col moet ik IRL nog even zien denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij moest gewoon ja knikken!
[..]
http://www.hm.com/nl/product/92675?article=92675-Y
.
De eerstvolgende 5 keer op alles wat hij wil kopen afkeurend reageren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij moest gewoon ja knikken!
Wat draag jij meestal dan? Ik draag alleen maar jeans. Jurken of rokken draag ik heel zelden.quote:
Ik vind hem simpel maar leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm! Ik vind 'm wel wat hebben hoor. Alleen die hals/col moet ik IRL nog even zien denk ik.
Ik respecteer jouw meningquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind hem helemaal niks maar dat ben ik (en mijn moeilijke kledingsmaak)
Zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
De eerstvolgende 5 keer op alles wat hij wil kopen afkeurend reageren.. Payback.
Dank je ! Maar dat valt reuze mee. Zo lang ben ik niet. En dun ben ik zeker niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Alice, 1.75 is een super lengte. Redelijk lange mensen als jij staan dingen vaker en beter dan korte mensen.
Wat gaaaaaf!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dank je ! Maar dat valt reuze mee. Zo lang ben ik niet. En dun ben ik zeker niet.
Moest hieraan denken.quote:
blouse, lange shirts/truien, skinny jeans,baggy jeans. Wel altijd netjes en meesal donkere kleuren zoals zwart/grijs enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat draag jij meestal dan? Ik draag alleen maar jeans. Jurken of rokken draag ik heel zelden.
Ik voel me er niet gemakkelijk in.
Dat bedoel ik! Je bent lang maar geen reus. Het is een mooie lengte IMO. Ik had zo met je geruild.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dank je ! Maar dat valt reuze mee. Zo lang ben ik niet. En dun ben ik zeker niet.
Heb je krullend lang haar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Je bent lang maar geen reus. Het is een mooie lengte IMO. Ik had zo met je geruild.
fuckin jaloers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb lang golvend haar maar je kan het makkelijk krullend maken met wat fohn en mousse.
In Nederland nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen langer dan 1.70 meter zijn gewoon reuzen.
Haten op lange bacaklar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen langer dan 1.70 meter zijn gewoon reuzen.
Ik wil ruilenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb lang golvend haar maar je kan het makkelijk krullend maken met wat fohn en mousse.
Dit.quote:
Haters weten niet wat ze missen.quote:
Precies, zeg het ze Liesje!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haters weten niet wat ze missen.
Ik heet Alicequote:
Kun je het niet krullen met een fohn en goede haarproducten? Ik krulde het vroeger vaak maar nu stijl ik altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb ook lang haar,golven enzo maar niet krullend.
Wat doe je met jouw mooie haar? Straks valt het uit als je 30 bent. Verf je het ook?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je het niet krullen met een fohn en goede haarproducten? Ik krulde het vroeger vaak maar nu stijl ik altijd.
ja vast wel maar ik heb dik haar en ben ongeduldig. ik stijl het inmiddels vaak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je het niet krullen met een fohn en goede haarproducten? Ik krulde het vroeger vaak maar nu stijl ik altijd.
Is in Roemenië .quote:
Gebruik je een serum om je haar te beschermen? En een goede stijltang?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja vast wel maar ik heb dik haar en ben ongeduldig. ik stijl het inmiddels vaak.
Dat doet het nu al.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat doe je met jouw mooie haar? Straks valt het uit als je 30 bent. Verf je het ook?
Ja! Ik wil een CHI tang halen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gebruik je een serum om je haar te beschermen? En een goede stijltang?
Kan niet. Is in mijn dorp en als mijn vader me daar ziet ontvoerd hij me.quote:
Niet doen. Echt niet. Verzorg je haar goed. Niet vaker dan 2 keer per week wassen en gebruik goede conditioner en 1 a 2 keer per week een haarmasker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat doet het nu al.
En nee, ik verf het niet. Durf ik niet.
Ik heb gehoord dat CHI wel goed is inderdaad. Maar wel duur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja! Ik wil een CHI tang halen.
Sterkte.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan niet. Is in mijn dorp en als mijn vader me daar ziet ontvoerd hij me.
Mijn haar is te vetquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik was mijn haren ook niet vaker dan twee keer per week want mijn haar is echt super droog.
Dank je.quote:
Ik denk dat ik ook een CHI koopquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
CHI is duur maar onzettend fijn.
bron?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger gaan we vanavond nog uit? je had me beloofd..
Ik geef je wel een beetje vet dan ben ik er ook vanaf.quote:
Hij is in mijn dorp maar hij zal me niet ontvoeren hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik dacht dat ze een grapje maakte.
Hahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik geef je wel een beetje vet dan ben ik er ook vanaf.
ja ik heb nu een van Carmen en een uit Turkijequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een CHI koop. Om mijn haar volume te geven.
we zouden dit weekend toch uitgaan met die twee meisjes die we gisteren tijdens koopavond hadden ontmoet.. rustig maar jij mag die blonde..quote:
Is te gevaarlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We sturen Turkenknokploeg op hem af.
Ik maak mij serieus ongerust om jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
we zouden dit weekend toch uitgaan met die twee meisjes die we gisteren tijdens koopavond hadden ontmoet.. rustig maar jij mag die blonde..mijn ouders zijn naar Duitsland, dus we kunnen ze bij mij thuis klaren..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maak mij serieus ongerust om jou.
Dat zei Vlad ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Is te gevaarlijk. Mijn dorp ligt in het zuiden van Roemenië waar wolven en beren op de loer liggen.
Jullie komen er niet levend vanaf ben ik bang.
Kom samen kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik heb nu een van Carmen en een uit Turkije
niet gelijk terugkrabbelen vanwege JFM hequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt werkelijkheid en fictie wel onderscheiden?
Mijn klasgenoten gaan ook vanavond uit. Maar ik FOK! liever.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
we zouden dit weekend toch uitgaan met die twee meisjes die we gisteren tijdens koopavond hadden ontmoet.. rustig maar jij mag die blonde..mijn ouders zijn naar Duitsland, dus we kunnen ze bij mij thuis klaren..
Ze zou dat idd niet heel erg waarderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
niet gelijk terugkrabbelen vanwege JFM he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |