Als deze wedstirjd niet gratis is voor seizoenskaart houders dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel vol zitten in het Philips stadion en het Gelredome
tegen feyenoord paar weken terug zat het niet eens volquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is maar wat je leuk noemt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef Rickazio het volgende:
FC Groningen - ADO
RKC - Zwolle
enige leuke wedstrijden?
normaal is bekerwedstrijd voor een vriendenprijsje: 5 tot 10 euquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was voor de wedstrijd FC Lienden - Heracles zelfs 15 euro kwijt
Tja wat wil je met die brassersquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar hij is in ieder geval een goed aanspeelpuntquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Nou tegen Xerxes mag Pelle er toch wel 5+ inrammen lijkt me
Probeer eerst maar eens 1.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
zou je verwachten jaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Die krijgt dan zijn verdiende rust!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
waar baseer je dat op, kort geleden daar nog gewonnenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, tegen Ado gaat Groningen niet door namelijk.
Groningen heeft dit seizoen BIJ Ado al gewonnen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, tegen Ado gaat Groningen niet door namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |