Is hazelnoot weer anders dan kastanje?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook roodbruin pakken. Hazelnoot of zo?

het had gekund, er staat immers geen foto in je foboquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, ik wou dat mijn haar zo mooi en lang was.

Ziet er goed uit ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets had ik al, kastanjebruin.
[ afbeelding ]
Dit is ook heel gaaf.

quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
Kanker ns! Doordat die mongolen geen trein op tijd kunnen laten rijden kom ik nu rum een uur later thuis.

Knowledge.quote:

Hazelnoot is mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is hazelnoot weer anders dan kastanje?Volgens mij moet ik juist geen warme kleur pakken. Of wel ... Ik weet het niet meer.

Weltrusten Mur!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik voel je pijn broeder.
Succes!
Ik moet naar bedje.
Trusten allemaal.

Doe eens normaal manquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
Kanker ns! Doordat die mongolen geen trein op tijd kunnen laten rijden kom ik nu rum een uur later thuis.

Cognac? Hoe ziet dat er uit qua haarkleur? Even googlen.quote:

Licht bruinrood. Ik weet niet hoe die kleur voor haarverf genoemd wordt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Cognac? Hoe ziet dat er uit qua haarkleur? Even googlen.

Goudblondquote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor kleur is jouw haar nu?

nog hetzelfde als toen ik je vorig jaar IRL zag?quote:

In Damsko? Die kleur heb ik ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog hetzelfde als toen ik je vorig jaar IRL zag?
op foto's ben je wel eens blonder

Van nature donkerblond, niet heel erg boeiend. Ik had er kastanjebruin in gedaan, maar het is alweer bijna blond. Slechte verf denk ik.quote:

Hey man.quote:

moet toch wel te overbruggen zijn zou je zeggen qua kleurquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Van nature donkerblond, niet heel erg boeiend. Ik had er kastanjebruin in gedaan, maar het is alweer bijna blond. Slechte verf denk ik.

Ja, maar mijn haar is raar. Het wil nooit donker zijn. Als het eenmaal donker is, kan ik het zo weer blond verven, ook al zegt iedereen: "donker naar licht kan niet". Bij mij wel, omdat mijn haar licht wil zijn of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet toch wel te overbruggen zijn zou je zeggen qua kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |