Ja, idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Donkerrood haar lijkt me zo ontzettend tof
Ik heb iets tussen groen, blauw en grijsquote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.
Maar ik heb bruine ogen ... Staat meestal niet bij rood.
Moet je ook echt over je oogkleur nadenken?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.
Maar ik heb bruine ogen ... Staat meestal niet bij rood.
Ja, dat is goudblondquote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb je foto's gezien. Daar heb je nu dat goudblonde, toch? Dat staat ook heel erg mooi.
Na het wassen in de droge punten en bijv. voor je naar bed gaat in de olie doen, handdoekje eromheen en slapen en de volgende ochtend uitwassen. Anders wordt het een vette bende.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, waar kun je dat kopen?
[..]
Ik heb daar helemaal geen verstand van
Moet dat er tijdens het wassen door, of 's ochtends, of als het pluizig is?
quote:
quote:
Ja, en de tint van je huid. Anders staat het gewoon 'verkeerd', dat zie je meteen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook echt over je oogkleur nadenken?
Bruin worden is ook niet ideaal. Voor je het weet kan je precies zijn waar je kleren hebben gezeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..].
Daarom staat het mij wel, ik word gewoon niet zo bruin. Eigenlijk gewoon niet. En ik kan wel met make-up omgaan.
Gewoon bij de drogist.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, waar kun je dat kopen?
[..]
Ik heb daar helemaal geen verstand van
Moet dat er tijdens het wassen door, of 's ochtends, of als het pluizig is?
Dan kan je rood wel hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb iets tussen groen, blauw en grijs
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, en de tint van je huid. Anders staat het gewoon 'verkeerd', dat zie je meteen.
Gaan dan die uiteinden minder opkrullen? Dan ga ik het maar eens proberen te bemachtigen denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Na het wassen in de droge punten en bijv. voor je naar bed gaat in de olie doen, handdoekje eromheen en slapen en de volgende ochtend uitwassen. Anders wordt het een vette bende.
Ja, lelijk is dat.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bruin worden is ook niet ideaal. Voor je het weet kan je precies zijn waar je kleren hebben gezeten.
Nakend zonnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bruin worden is ook niet ideaal. Voor je het weet kan je precies zijn waar je kleren hebben gezeten.
Föhn je je haar droog voor je gaat slapen/weggaat?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan dan die uiteinden minder opkrullen? Dan ga ik het maar eens proberen te bemachtigen denk ik
Ik weet niet wat het effect bij jou zal zijn, dat verschilt per persoon. Ik heb zelf slag in mijn haar, geen krullen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan dan die uiteinden minder opkrullen? Dan ga ik het maar eens proberen te bemachtigen denk ik
Die luxe heb je alleen in je eigen achtertuin ... Als je die hebt.quote:
Ik voel me echt n00b hierinquote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Föhn je je haar droog voor je gaat slapen/weggaat?
Oorwarmers. Heb ik tenminste altijd, is wat minder slecht voor je haar dan een muts.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me echt n00b hierin
Nee, moet dat wel of niet dan? Want ik heb wel een fohn. Maar die gebruik ik nu alleen als ik daarna moet fietsen omdat anders mijn oren zo koud worden
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ga een beetje de hele dag naakt rondlopen.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Die luxe heb je alleen in je eigen achtertuin ... Als je die hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het internet met aandachtshoeren omgaat.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou, door je haar met een borstel en föhn droog te maken kan je er mooi model in brengen wat langer blijft zitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me echt n00b hierin
Nee, moet dat wel of niet dan? Want ik heb wel een fohn. Maar die gebruik ik nu alleen als ik daarna moet fietsen omdat anders mijn oren zo koud worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |